Loff'i Hõbekihar
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Loff'i Hõbekihar
kui saladus ei ole, siis palju see taastamise lõbu maksma läheb ?
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Loff'i Hõbekihar
Hinnapakkumine tehti 280€ tehase taastamine, midaiganes see ka tähendab. Kui WG vajab ka remonti siis 480€.
Mul oli üks mingi poolpidune turbo ka, viisin 2 turbot, et vaadaku võibolla kannatab kahest üks teha. Autol peal olnud turbol olid kompressori poole tiivikul labade nurgad ümmargused, teisel turbol olid need kenasti kandilised. Selle peale öeldi, et südamik pannakse uus ja nad ei hakka neile teadmata ajalooga juppe sisse panema/ringi viskama. Sest siis ei saa garantiid anda. Äärmisel juhul kui auto peal olnud turbol on korpuses mõra või midagi, et siis nad võivad teise turbo osi (mitte liikuvaid) kasutada, juhul kui need korras on.
Mul oli üks mingi poolpidune turbo ka, viisin 2 turbot, et vaadaku võibolla kannatab kahest üks teha. Autol peal olnud turbol olid kompressori poole tiivikul labade nurgad ümmargused, teisel turbol olid need kenasti kandilised. Selle peale öeldi, et südamik pannakse uus ja nad ei hakka neile teadmata ajalooga juppe sisse panema/ringi viskama. Sest siis ei saa garantiid anda. Äärmisel juhul kui auto peal olnud turbol on korpuses mõra või midagi, et siis nad võivad teise turbo osi (mitte liikuvaid) kasutada, juhul kui need korras on.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Täna hommikul tuli kõne, et turbo on valmis.
Esmamulje ja suhtumine päris hea. Normaalselt pakendatud ja puha. Öeldi, et võeti ka teine turbo lahti ja kuna selle keskosa oli parem siis kasutati taastamisel seda. Mida iganes selle keskosa all mõeldakse. Anti kätte autol peal olnud ja taastatud turbo ning teine turbo samuti.
Garantii puhuks kõik numbrid kirjas, lisaks turbole peale löödud nende enda numeratsioon, et garantii korral see tuvastada.
Kuna turbo pirkal oli järgi ainult sisse löödud seerianumber siis eeldati VIN-koodi järgi, mis tüübinumbriga turbo see on. Sellest ka see küsimärk 49189-05202 järgi.
Selles kaasas olevas raamatukeses on sees ka kirjas, millised vead tuvastati, millest need on põhjustatud ja mida teha, et neid edaspidi vältida. Ristikesed kastides käivad konkreetse turbo kohta.
Kaasas ka see vibratsioonikõver.
Ise muidu viisakas.
Ilmselt garantiikindlustuseks tehtud siia-sinna värviga märke, et oleks kindel, et keegi pole vahebeal isetegevust teinud, asja pekki keeranud ja nüüd tahab garantiid saada.
Aga nüüd ka paar küsimusi tekitavat asjaolu.
Kuumakojas on justkui praod (ainult seespool) ja külma poolepeal oleks justkui tiivik korpusesse käinud.
Kuna alguses öeldi, et tehnik vaatab kõik osad üle ja veendutakse, et need sobivad taastamiseks/kasutamiseks siis on kaks varianti - kas neid asju ei nähtud või näen mina kolli seal, kus seda pole.
Igaljuhul igaks petteks saadan need pildid küsimusega neile ja vaatab, mida vastatakse.
Ahjaa, garantii üks tingimustest on see, et paigalduse peab tegema remonditöökoda ja selle tõestuseks peab olema arve tehtud tööde eest. Ei tea kas peab endale arve tegema?
Esmamulje ja suhtumine päris hea. Normaalselt pakendatud ja puha. Öeldi, et võeti ka teine turbo lahti ja kuna selle keskosa oli parem siis kasutati taastamisel seda. Mida iganes selle keskosa all mõeldakse. Anti kätte autol peal olnud ja taastatud turbo ning teine turbo samuti.
Garantii puhuks kõik numbrid kirjas, lisaks turbole peale löödud nende enda numeratsioon, et garantii korral see tuvastada.
Kuna turbo pirkal oli järgi ainult sisse löödud seerianumber siis eeldati VIN-koodi järgi, mis tüübinumbriga turbo see on. Sellest ka see küsimärk 49189-05202 järgi.
Selles kaasas olevas raamatukeses on sees ka kirjas, millised vead tuvastati, millest need on põhjustatud ja mida teha, et neid edaspidi vältida. Ristikesed kastides käivad konkreetse turbo kohta.
Kaasas ka see vibratsioonikõver.
Ise muidu viisakas.
Ilmselt garantiikindlustuseks tehtud siia-sinna värviga märke, et oleks kindel, et keegi pole vahebeal isetegevust teinud, asja pekki keeranud ja nüüd tahab garantiid saada.
Aga nüüd ka paar küsimusi tekitavat asjaolu.
Kuumakojas on justkui praod (ainult seespool) ja külma poolepeal oleks justkui tiivik korpusesse käinud.
Kuna alguses öeldi, et tehnik vaatab kõik osad üle ja veendutakse, et need sobivad taastamiseks/kasutamiseks siis on kaks varianti - kas neid asju ei nähtud või näen mina kolli seal, kus seda pole.
Igaljuhul igaks petteks saadan need pildid küsimusega neile ja vaatab, mida vastatakse.
Ahjaa, garantii üks tingimustest on see, et paigalduse peab tegema remonditöökoda ja selle tõestuseks peab olema arve tehtud tööde eest. Ei tea kas peab endale arve tegema?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Ma sarnase mõraga turbot mootorivahetuse ajal ei hakanud tagasi pookima, sest kartsin, et sealt tekib probleeme, see osa ju saab termotsükleid kõvasti. Soojenedes pragu avaneb ja heal juhul tekib vaid heitgaasileke halvemal juhul laseb heitgaase mingil määral ka turbo turbiinist mööda.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Loff'i Hõbekihar
Lõuna paiku helistati Turbobalticust, öeldi, et kui teisel turbol on kuumakoda parem ja mul on soovi siis vahetavad garantii korras kojad ära. Küsiti, kas mõra on läbiv, saades vastuseks, et ei ole siis öeldi, et sel juhul asi töötab ja ei peaks muretsema. Külma poole peal need märgid, mis korpuses on, pidid olema paigaldusest/transpordist, kuna õlirõhku taga ei ole siis võll annab veidi rohkem liikuma ja võib korpuse vastu käia, et kui õlirõhk taha tuleb siis tsentreerib võlli ära ja võll istub õlikilel.
Garantiitingimuste osas öeldi, et see on tehase nõue aga nad Eesti klientidega on saanud kokkuleppele ja ei pea tingimata turbot paigaldama remonditöökoda. Piisab sellest, kui turbo tšekk on olemas, mis tõendab, millal nende käest turbo on ostetud/lastud taastada.
Ühesõnaga - ma siis ei muretse rohkem ja panen selle turbo peale ja annan kuuma, et aasta jooksul vead välja lööks
Garantiitingimuste osas öeldi, et see on tehase nõue aga nad Eesti klientidega on saanud kokkuleppele ja ei pea tingimata turbot paigaldama remonditöökoda. Piisab sellest, kui turbo tšekk on olemas, mis tõendab, millal nende käest turbo on ostetud/lastud taastada.
Ühesõnaga - ma siis ei muretse rohkem ja panen selle turbo peale ja annan kuuma, et aasta jooksul vead välja lööks
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Loff'i Hõbekihar
Nüüd süda rahul ja vandenõuteooriad peast välja visatud, graafikud ja numbrid on erinevad
Ma ei tea kuidas sul see õli tagasivoolu toru(minul d5) on aga mul jäi see grammikene halvasti ja lekkis isuga karteri poolelt. Ja paigaldus/tihendite komplektis seda tihendit ei olnud, see oli eraldi vaja tellida.
Ma ei tea kuidas sul see õli tagasivoolu toru(minul d5) on aga mul jäi see grammikene halvasti ja lekkis isuga karteri poolelt. Ja paigaldus/tihendite komplektis seda tihendit ei olnud, see oli eraldi vaja tellida.
Re: Loff'i Hõbekihar
Tagasivoolutoru karteripoolne tihend on tellitud ja tuleb millalgi.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
reinz'i komplektis oli küll tihend olemas.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Loff'i Hõbekihar
Tükk tühja maad, vähest motivatsiooni ja muid kiiremaid tegevusi on kena pausi sisse teinud. Põhiliselt ajendatuna tihendite ootamisest (Skandix).
Äkki oli laupäev kui kruttisin maha VL kollektori, et 2 sisse murdunud polti välja urgitseda.
Enne kollektori kinnituspoltide/mutrite kallale minekut, reede õhtul, lasin Würthi keemiat peale ja jätsin marineerima.
Laupäeva õhtul keerasin kollektori maha. Kõik mutrid/tikkpoldid tulid ilma suurema jõu kasutamiseta lahti. 10-st 3 tuli mutter lahti, ülejäänud koos tikuga kaanest välja.
Vanu tihendeid sain kätte 4, 1 on kuhugile jooksu pannud.
Sisse katki keeratud poldid. Neid paar päeva leotanud.
Täna selline kena vastlailm, põllumajandusega sellise ilmaga väga ei tegele seega saab need kaks polti välja udjada sealt kollektorist ja kollektor uute tihenditega mootori külge tagasi kruttida.
Skandixi tihendid jõudsid ka peaaegu kohale - kellegiga pakid sassi läinud ja toimub logistiline male, et õiged asjad õigete inimesteni saada.
Äkki oli laupäev kui kruttisin maha VL kollektori, et 2 sisse murdunud polti välja urgitseda.
Enne kollektori kinnituspoltide/mutrite kallale minekut, reede õhtul, lasin Würthi keemiat peale ja jätsin marineerima.
Laupäeva õhtul keerasin kollektori maha. Kõik mutrid/tikkpoldid tulid ilma suurema jõu kasutamiseta lahti. 10-st 3 tuli mutter lahti, ülejäänud koos tikuga kaanest välja.
Vanu tihendeid sain kätte 4, 1 on kuhugile jooksu pannud.
Sisse katki keeratud poldid. Neid paar päeva leotanud.
Täna selline kena vastlailm, põllumajandusega sellise ilmaga väga ei tegele seega saab need kaks polti välja udjada sealt kollektorist ja kollektor uute tihenditega mootori külge tagasi kruttida.
Skandixi tihendid jõudsid ka peaaegu kohale - kellegiga pakid sassi läinud ja toimub logistiline male, et õiged asjad õigete inimesteni saada.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Kõvad vastased olid need kaks sisse murdunud poldijuppi. Aga probleem sai lahendatud.
Nagu ikka, 99% juhtudel, ei tule poldi välja puurumisel auk tsentrisse ja need poldi välja keeramise "kuused" neid polte välja ei keeranud. Kuuski sisse puruks keerama ka ei hakanud.
Mis seal siis ikka puurime ava jämedamaks ja lõikame uue keerme - ega ikka ei lõika küll.
Mingi jämeduseni oli seda vana polti OK välja puurida, kuid mingist hetkest muutus kollektor kõvemaks kui puur. Oli plaan lõigata M10 keere. No avadega sain nii kaugele, et kannatas juba keeret lõikama hakata aga keermelõikur läks ikka nii raskelt sinna materjali sisse, et loobusin. Hiljem keermelõikurit vaadates oli näha, et see on kahjustada saanud ja see ei olnud mingi hiina lõikur vaid vana hea vene tööriist. Kui lõikad keermelõikurist pehmemat materjali siis tunned, kuidas lõikur lõikab sujuvalt aga kollektorisse lõigates jooksis lõikur kinni ja surve avaldamisel mingi hetk andis plaksakaga järgi ja jäi uuesti kinni.
Ilmselt pole tegu tavalise malmkollektoriga ja otsustasin M8 mutrid avade kohale keevitada, enne lõikasin mutri paksuse jagu materjali maha.
Paremppolses avas on näha lõigatud keerme alget.
Lahendus probleemile, hoiab seda kuumaplekki kinni küll. Kuna täpselt ei tea, mis sulamist see kollektori on siis ajasin enne keevitust gaasipitsiga kuumaks, et hiljem keevitamisest tingitud mõranemist vältida.
Tihendite ootamise ajaviiteks noppisin tikkpoltidega välja tulnud mutrid tikkpoltide otsast ära.
Nagu ikka, 99% juhtudel, ei tule poldi välja puurumisel auk tsentrisse ja need poldi välja keeramise "kuused" neid polte välja ei keeranud. Kuuski sisse puruks keerama ka ei hakanud.
Mis seal siis ikka puurime ava jämedamaks ja lõikame uue keerme - ega ikka ei lõika küll.
Mingi jämeduseni oli seda vana polti OK välja puurida, kuid mingist hetkest muutus kollektor kõvemaks kui puur. Oli plaan lõigata M10 keere. No avadega sain nii kaugele, et kannatas juba keeret lõikama hakata aga keermelõikur läks ikka nii raskelt sinna materjali sisse, et loobusin. Hiljem keermelõikurit vaadates oli näha, et see on kahjustada saanud ja see ei olnud mingi hiina lõikur vaid vana hea vene tööriist. Kui lõikad keermelõikurist pehmemat materjali siis tunned, kuidas lõikur lõikab sujuvalt aga kollektorisse lõigates jooksis lõikur kinni ja surve avaldamisel mingi hetk andis plaksakaga järgi ja jäi uuesti kinni.
Ilmselt pole tegu tavalise malmkollektoriga ja otsustasin M8 mutrid avade kohale keevitada, enne lõikasin mutri paksuse jagu materjali maha.
Paremppolses avas on näha lõigatud keerme alget.
Lahendus probleemile, hoiab seda kuumaplekki kinni küll. Kuna täpselt ei tea, mis sulamist see kollektori on siis ajasin enne keevitust gaasipitsiga kuumaks, et hiljem keevitamisest tingitud mõranemist vältida.
Tihendite ootamise ajaviiteks noppisin tikkpoltidega välja tulnud mutrid tikkpoltide otsast ära.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Reede hommikul saabusid lõpuks turbo paigalduseks vajalikud tihendid ning karterituulutuse üks voolik ja õlikoguja. Kirvega kuu aega seiklesid minuni.
Kuna turbo garantiitingimustes/paigaldusjuhistes oli ära toodud vajalik õlirõhk külmalt ja soojalt pöördega ning endalgi huvi, mida õlirõhk reaalselt teeb siis soetasin rõhukella ja vajalikud vidinad, et see turbole pealetuleva õlitoru külge pookida. Kõige lihtsam variant topeltbanjopolt ja voolik. Voolik peaks kirjade järgi 140 kraadi kuuma kannatama aga igaks petteks modifitseerin kuumaekraani, et see jääks turbo kuumakoja ja vooliku vahele.
Vooliku teine ots, koos kellaga jääb sinna piduriõli anuma juurde. Paigutus ja kinnitused on veel projekteerimises.
Reede vastu laupäeva, kell 01:30 oli turbo peal, õli ja jahutusvedeliku torud küljes. Mootoriõli jäetud karterist välja nõrguma, sest uue turboga ka uus õli ja filter.
Laupäeva jooksul sai külge karterituulutus, drosselklapp (ETM), õhutorud, intercooler, jms, mis vajalik, et auto käima panna.
Kuna ETM'i juhtmestiku ümbert oli kaitsekõri pulbriks pudenenud siis asendasin selle elektrikaabli kaitsekõriga, ffku 16. Lõikasin selle Jogariga pikuti pooleks ja ajasin ETM'i juhtmestiku sinna sisse. Vähemalt ei hõõru juhtmed enam kuhugile vastu. Ühel juhtmel oli isolatsiooni maha hõõrunud kuhugi vastu.
Ohtlik tööriist, peab teadma, mida teed ja millal konks pääseda võib. Üks endine töökaaslane Elektroskandia ajast tegi omal korteris remonti. Järg oli niikaugel, et hakkas pistikupesi paigaldama. Arvas, et Jogari konksuga on hea seadmetoosi sees kaabit koorida ja vedas omale pöidla juurde peopessa niimoodi sisse, et värskelt värvitud sein oli verepritsmeid täis ja EMO-sse minek.
Iga kord kui konksuga midagi lõikan tuleb see juhtum meelde - hoiab valvsana.
Natuke lissi peale, et kõri irvakil ei oleks. Seda juhtmepunti sinna sisse saada oli ka paras nikerdamine. Kõri "rõngad" ei anna eriti painduma aga ära ma ta tegin. Lihtsam oleks muidugi isoleeri mässida aga kõriga variandi puhul on see juhtmestik painduvam.
Enne kui auto käima panin ajasin süstlaga õlirõhukella voolikust värsket õli niipalju sisse, kuni alt (eile lahti jäetud karteri õlipunn) karteri punnist tilkuma hakkas. Selleks kulus 3 süstlatäit (3x60ml).
Eks ikka selleks, et turbo õlitorud ja turbo õli täis oleks. Turbo paigaldusjuhises oli kirjas, et tuleb survetoru (õli) külge panna (enne muidugi surve- ja äravoolutorud puhastada ja kontrollida) ning seejärel auto mootorit starteriga ringi ajada (mitte käima panna), kuni turbo õli äravoolust hakkab õli tulema.
No seda ma küll ei viitsinud teha, arvan, et piisab sellest süstlaga õli sisse ajamisest.
Külmalt mõni minut peale käima panemist:
Kohe peale käivitumist oli 5 bar'i.
Peale 20 minutit, või oli isegi kauem, käimist siis kui termostaat avanes:
Käimise ajal jooksin lambiga auto all ja peal - lekkeid ei tuvastanud.
Käivitamise hetkeks õlirõhu kell nipukatega kinni, et roolitagantõlirõhku näeks.
Nüüd lähen vaatan järelvaatamisest "Rakett 69" tänase (sest enne ei ole uus päev, kui ma ei ole magama läinud ja uuesti üles ärganud) osa ära.
Homme autot veidi lammutama, et "strut bar'i" ja jahutusventika tagasi saaks panna ning nina kokku laduda. Homme õhtul saab vast tiirule minna.
Kuna turbo garantiitingimustes/paigaldusjuhistes oli ära toodud vajalik õlirõhk külmalt ja soojalt pöördega ning endalgi huvi, mida õlirõhk reaalselt teeb siis soetasin rõhukella ja vajalikud vidinad, et see turbole pealetuleva õlitoru külge pookida. Kõige lihtsam variant topeltbanjopolt ja voolik. Voolik peaks kirjade järgi 140 kraadi kuuma kannatama aga igaks petteks modifitseerin kuumaekraani, et see jääks turbo kuumakoja ja vooliku vahele.
Vooliku teine ots, koos kellaga jääb sinna piduriõli anuma juurde. Paigutus ja kinnitused on veel projekteerimises.
Reede vastu laupäeva, kell 01:30 oli turbo peal, õli ja jahutusvedeliku torud küljes. Mootoriõli jäetud karterist välja nõrguma, sest uue turboga ka uus õli ja filter.
Laupäeva jooksul sai külge karterituulutus, drosselklapp (ETM), õhutorud, intercooler, jms, mis vajalik, et auto käima panna.
Kuna ETM'i juhtmestiku ümbert oli kaitsekõri pulbriks pudenenud siis asendasin selle elektrikaabli kaitsekõriga, ffku 16. Lõikasin selle Jogariga pikuti pooleks ja ajasin ETM'i juhtmestiku sinna sisse. Vähemalt ei hõõru juhtmed enam kuhugile vastu. Ühel juhtmel oli isolatsiooni maha hõõrunud kuhugi vastu.
Ohtlik tööriist, peab teadma, mida teed ja millal konks pääseda võib. Üks endine töökaaslane Elektroskandia ajast tegi omal korteris remonti. Järg oli niikaugel, et hakkas pistikupesi paigaldama. Arvas, et Jogari konksuga on hea seadmetoosi sees kaabit koorida ja vedas omale pöidla juurde peopessa niimoodi sisse, et värskelt värvitud sein oli verepritsmeid täis ja EMO-sse minek.
Iga kord kui konksuga midagi lõikan tuleb see juhtum meelde - hoiab valvsana.
Natuke lissi peale, et kõri irvakil ei oleks. Seda juhtmepunti sinna sisse saada oli ka paras nikerdamine. Kõri "rõngad" ei anna eriti painduma aga ära ma ta tegin. Lihtsam oleks muidugi isoleeri mässida aga kõriga variandi puhul on see juhtmestik painduvam.
Enne kui auto käima panin ajasin süstlaga õlirõhukella voolikust värsket õli niipalju sisse, kuni alt (eile lahti jäetud karteri õlipunn) karteri punnist tilkuma hakkas. Selleks kulus 3 süstlatäit (3x60ml).
Eks ikka selleks, et turbo õlitorud ja turbo õli täis oleks. Turbo paigaldusjuhises oli kirjas, et tuleb survetoru (õli) külge panna (enne muidugi surve- ja äravoolutorud puhastada ja kontrollida) ning seejärel auto mootorit starteriga ringi ajada (mitte käima panna), kuni turbo õli äravoolust hakkab õli tulema.
No seda ma küll ei viitsinud teha, arvan, et piisab sellest süstlaga õli sisse ajamisest.
Külmalt mõni minut peale käima panemist:
Kohe peale käivitumist oli 5 bar'i.
Peale 20 minutit, või oli isegi kauem, käimist siis kui termostaat avanes:
Käimise ajal jooksin lambiga auto all ja peal - lekkeid ei tuvastanud.
Käivitamise hetkeks õlirõhu kell nipukatega kinni, et roolitagantõlirõhku näeks.
Nüüd lähen vaatan järelvaatamisest "Rakett 69" tänase (sest enne ei ole uus päev, kui ma ei ole magama läinud ja uuesti üles ärganud) osa ära.
Homme autot veidi lammutama, et "strut bar'i" ja jahutusventika tagasi saaks panna ning nina kokku laduda. Homme õhtul saab vast tiirule minna.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Loff'i Hõbekihar
Oled seda halli kõri varem ka mootoriruumis kasutanud? Mõtlen, et kuidas see temperatuuris vastu peab, pean silmas pudedaks muutumist.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Loff'i Hõbekihar
Ei ole kasutanud, eks aeg näitab. Iseenesest asub ta mootorist eemal ja niiöelda allpool, kus on jahedam ja õhk liigub läbi radiaatorite alumise otsa, kust ei tohiks ka palju kuuma tulla.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Loff'i Hõbekihar
Motonetist saab selleks otstarbeka ussinaha moodi võrku mis käib ümber juhtmete
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Loff'i Hõbekihar
Auto koos, sõidab, tõmmet on, võrreldes naise Opeliga ikka mugav.
Õlirõhu kell hakkab olema kuskil sellise koha peal.
Järgmisena korraks arvuti ka sappa panema ja vaatama, mida see räägib.
Õlirõhu kell hakkab olema kuskil sellise koha peal.
Järgmisena korraks arvuti ka sappa panema ja vaatama, mida see räägib.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist