Plug, Volvo 850 2.5tdi
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
on keegi ehk asjaga kokku puutunud, 850 külmana normaalselt pöördesse ei lähe ja muidu ka nagu vabalthingav ja mootorituli põleb, arvuti taha panin näitas peapihusti viga, aga kas on ikka viga selles?
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
plug kirjutas:on keegi ehk asjaga kokku puutunud, 850 külmana normaalselt pöördesse ei lähe ja muidu ka nagu vabalthingav ja mootorituli põleb, arvuti taha panin näitas peapihusti viga, aga kas on ikka viga selles?
Jep, täpselt nii ta teebki kui selle viga. Juhtpihusti on tegelikult oma toimelt justkui nukaasendi andur
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
Pistik lahti vms ei pruugi seda tekitada?
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
plug kirjutas:Pistik lahti vms ei pruugi seda tekitada?
Ikka võib. Niikui pole ühendust või on info vigane tuleb see viga ja käitumine. Kõige iseäralikum ongi mittetossamine ja tunne nagu sõidaks vabalthingavaga
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
Selge, uurin asja.
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
Nii kaua kui 850 saab seekord vähe korralikumat sisemist hooldust, saand siis nii kaua sõita s60-ga ringi ja ilmsiks tulnud järgmine häiriv probleem.
Nimelt ajab masin külmaga sõites jõhkra halli pahvaka tagant välja, soojaks sõites käib mooto ilusti mingi 10sek ja siis hakkab puterdama jõhkralt ja samas pole ka suurt jõudu tal, kui 120kw omane. Arvuti sai taha pandud, aga see suurt midagi ei näidanud.
Nimelt ajab masin külmaga sõites jõhkra halli pahvaka tagant välja, soojaks sõites käib mooto ilusti mingi 10sek ja siis hakkab puterdama jõhkralt ja samas pole ka suurt jõudu tal, kui 120kw omane. Arvuti sai taha pandud, aga see suurt midagi ei näidanud.
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
Sai siis S60-ga käidud venna juures, kes tunneb mootoreid läbi ja lõhki ning kes vaatas asja üle, tuli välja et minu pandud hiina õhulugeja oli pekkis ja tänu sellele EGR erroris ja turbo geomeetria paigast ära ning 4silinder ei käinud korralikult tänu sellele, et 4 pihustil oli alla 2seibi jäetud ning pesa oli korralikult millegagi songitud.
Sai siis 1pihust pandud 4-ndasse ja 4-s esimesse ning siis hakkas masin hoopis paremini käima. Ja siis veel see et kõapikambrikaane tihendi külgedele ei saanud hermetsi pandud, mille tõttu lekib nüüd mõlemast otsast õli ilmselt egr-i peale mis muudab auto oma kuuma töötemp tõttu plahvatusohtlikuks ja pidurid ka seismisest õhtal.
Ühesõnaga tööd jaguks aga minul oskusi ja teadmisi selles valdkonnas väga pole, nii et pean sellest loobuma.
Sai siis 1pihust pandud 4-ndasse ja 4-s esimesse ning siis hakkas masin hoopis paremini käima. Ja siis veel see et kõapikambrikaane tihendi külgedele ei saanud hermetsi pandud, mille tõttu lekib nüüd mõlemast otsast õli ilmselt egr-i peale mis muudab auto oma kuuma töötemp tõttu plahvatusohtlikuks ja pidurid ka seismisest õhtal.
Ühesõnaga tööd jaguks aga minul oskusi ja teadmisi selles valdkonnas väga pole, nii et pean sellest loobuma.
Viimati muutis plug, 02 Mär 2019, 20:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
Kellel huvi, siis võib selle auto uueks omanikuks saada
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi ja S60 2.4.
Oskab keegi öelda, kust on võimalik saada diisel volvo 850 seda õlijahuti all olevat jahutuslõdvikut, hea oleks kui uuena, igalt poolt kust olen kasutatuid otsinud, on kas muredad vms juba.
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi
Siiski loobusin raske südamega s60-st, edu uuele omanikule!
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi
Kuna kohe-kohe läheb auto tegemisse ja asjaga juba suhteliselt kiire, siis oleks veel vaja neid kahte lõdvikut (nr4 ja5). Kui kellegil pakkuda, siis andku tuld.
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi
[quote="plug"]
Tegelesin teemaga eelmine aasta. Ei uut ega vana pole kusagilt võtta. Ehitasin vajaliku ise erinevatest põlvedest ja ühendustest kokku. Mõtlesin silikoonlõdvikutest ehitama hakata aga hetkel kestab ja projekt jäi pooleli.
Tegelesin teemaga eelmine aasta. Ei uut ega vana pole kusagilt võtta. Ehitasin vajaliku ise erinevatest põlvedest ja ühendustest kokku. Mõtlesin silikoonlõdvikutest ehitama hakata aga hetkel kestab ja projekt jäi pooleli.
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi
Leidsin lõpuks need lõdvikud ühest kohast ja päris heas seisus, aga lõpuks ikka peale ei istunud vaid hoopis arendati ise midagi peale
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi
Nonii suured hooldustööd on suuremas osas läbi saand ja sai julgus kokku võetud ja üv mindud, vend küll kiitis kõvasti seda autot, aga paraku sain korduva sisse, kuna juhipoolne esituli näitab liiga kõrgele, käsipiduri üks pool ei võtnud peaaegu üldse ja tagurdustuled ei põlenud.
NÜÜD ONGI SOS OLUKORD
Kellegil pakkuda korraliku käigukasti asendi andurit, juhipoolset tule regulaatorit ja ka esitule alumise liistu klambreid?
NÜÜD ONGI SOS OLUKORD
Kellegil pakkuda korraliku käigukasti asendi andurit, juhipoolset tule regulaatorit ja ka esitule alumise liistu klambreid?
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Plug, Volvo 850 2.5tdi
Regulaatori all pead silmas mida? Mootorit? Tule algasendi jaoks pole mootor oluline, tuleb mängu kui muudad kõrgust salongist. Või tahad miskit muud sinna?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist