M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Moderaatorid: JaanKaer, 760GLE, Igor, Henn, Leho, vanapeer
M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Kas vaakumpump teeb juba häält? Tahaksid kuulda seda mahedat r5 häält aga miski kolistab kuskil?
Siin on lahendus!
Nimelt kui sul on soov saada enda mootor taas vaikselt käima siis võta minuga ühendust ps-is.
Tehase poolt ette nähtud mõõtudeg saan ma cnc-treipingis sulle täpselt vajaliku osa (varda/pulga) ja tunduvalt odavamalt kui osta uus pump või tellida kuskilt maailmaotsas sama varuosa.
Kui aga ei soovi sa ise käsi määrida võin selle ka sinu eest ära vahetada.
Kirjuta mulle ps-i kui on huvi.
Asukoht: Järvamaa
Siin on lahendus!
Nimelt kui sul on soov saada enda mootor taas vaikselt käima siis võta minuga ühendust ps-is.
Tehase poolt ette nähtud mõõtudeg saan ma cnc-treipingis sulle täpselt vajaliku osa (varda/pulga) ja tunduvalt odavamalt kui osta uus pump või tellida kuskilt maailmaotsas sama varuosa.
Kui aga ei soovi sa ise käsi määrida võin selle ka sinu eest ära vahetada.
Kirjuta mulle ps-i kui on huvi.
Asukoht: Järvamaa
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Kas siis teete pikema pulga ja korras ? Mis hind?
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Kuid oota, see pole veel kõik...
Küsiks üle materjali, millest teed. Karastatud ikka?
Nendel muidu tegelikult hakkavad pumbad ise kolisema. Pikem pulk on ajutine lahendus.
Igaks juhuks pane ikka kirja ka, et 2.5L 103kw TDI 96-01.
Küsiks üle materjali, millest teed. Karastatud ikka?
Nendel muidu tegelikult hakkavad pumbad ise kolisema. Pikem pulk on ajutine lahendus.
Igaks juhuks pane ikka kirja ka, et 2.5L 103kw TDI 96-01.
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Mul paigaldatud elektriline - Hypno käest pump, hiinast tellitud andur juhtimiseks, et kogu aeg ei töötaks, õhtuke tööd ja toimib.
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
nustu826 kirjutas:Mul paigaldatud elektriline - Hypno käest pump, hiinast tellitud andur juhtimiseks, et kogu aeg ei töötaks, õhtuke tööd ja toimib.
Rääkige lähemalt pumbast? kas kuskil teema on või mille pump see on ?
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Ma enda autole panin pumba koodiga 30630398, pärit on Volvo turbo bensuka pealt. Midagi väga keerulist ei ole, vana pumba keerad maha koos selle pulgaga ja augule pime ette. Elektr. pumbale vead kuskilt voolu, kaitse ja relee vahele, releesse võtsin signaali piduri pedaali andurist. Pidurit katsud, siis pump hakkab kohe imema.
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
SinineVagun kirjutas:Ma enda autole panin pumba koodiga 30630398, pärit on Volvo turbo bensuka pealt. Midagi väga keerulist ei ole, vana pumba keerad maha koos selle pulgaga ja augule pime ette. Elektr. pumbale vead kuskilt voolu, kaitse ja relee vahele, releesse võtsin signaali piduri pedaali andurist. Pidurit katsud, siis pump hakkab kohe imema.
Mina ei julgenud piduripedaali andurit kasutada puhtalt juba seetõttu, kui kusagil süsteemis peaks kasvõi imeväike leke olema. Vajalikul hetkel äkkpidurdust tehes pidurivõimendil on vaakum puudu...
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Kuidas sul see andur töötab, pump on koguaeg järgi, kui auto käib? Ise pole veel vaakumipuudust täheldanud, kui siis ainult peale pikemat seismist, esimene pidurivajutus tasub kohapeal ära teha.
Moded võiks vist eraldi teemasse tõsta selle jutu.
Moded võiks vist eraldi teemasse tõsta selle jutu.
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Veidi jah OT juba jah, aga kui läheb eraldi teemasse, siis lisan:
Masinad, mille pealt on seda elektrilist vaakumpumpa saada, nendel on selle sama pumba otsas ja ahelas oma lüliti selleks tarbeks. Kunagi panin selle otse vahele nii, et mingi tagasivoolu klapp jäi lekkima, siis hakkas pump impulssidena tööle. Toimib tänaseni. Aga kui panna see õige kolmik koos vaakumlülitiga vahele, siis peaks ok olema.
Masinad, mille pealt on seda elektrilist vaakumpumpa saada, nendel on selle sama pumba otsas ja ahelas oma lüliti selleks tarbeks. Kunagi panin selle otse vahele nii, et mingi tagasivoolu klapp jäi lekkima, siis hakkas pump impulssidena tööle. Toimib tänaseni. Aga kui panna see õige kolmik koos vaakumlülitiga vahele, siis peaks ok olema.
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Mul see andur lülitab kusagil - 0,4 pealt vaakumpumba sisse ja -0,8 pealt välja. Seega pump kogu aeg järgi ei ole. Muidu jah piduri pealt asi toimiks kah, aga ma ei tahtnud sellega riskida, et ühel hetkel äkki vaakumit ei ole ootamatult pidurdades. Ja kuna ei sõida autoga ainult ise, siis võib mõnel teisel see pedaali sõtkumine ära ununeda ja pahandust kui palju...
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
hypnotiza kirjutas: ja ahelas oma lüliti selleks tarbeks...€
... Aga kui panna see õige kolmik koos vaakumlülitiga vahele, siis peaks ok olema.
tänud.
so
Product No: 1025789
Reference: 31400692
101,08 EUR
ja pump 190€
V70TDI ATM/2000
S70/1998
S70/1998
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
hypnotiza kirjutas: Aga kui panna see õige kolmik koos vaakumlülitiga vahele, si
miks on kolmik - st mis tööpõhimõte seal on? võiks arvata, et see andur toimetab nn "läbivoolu" pealt ehk kaks otsa võiks piisav olla ... ?
V70TDI ATM/2000
S70/1998
S70/1998
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
Vabalthingaval igatahes üks ots läheb sisselaskesse, enamus ajast imeb sealt vaakumit. Teine ots läheb siis vaakumpumpa ja kolmas piduri vaakumvõimendisse. Kõigil toruotstel on ühesuunalised klapid vahel. Kui sisselaskest mingil hetkel piisavalt imeda ei jõua ja lülitis vaakumit väheks jääb, liigub lülitis olev membraan teise asendisse ja lülitab vaakumpumba tööle, nii kauaks kuni vaakumit jälle piisavalt on, et membraani liigutada.
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
SinineVagun kirjutas:Vabalthingaval igatahes üks ots läheb sisselaskesse, enamus ajast imeb sealt vaakumit. Teine ots läheb siis vaakumpumpa ja kolmas piduri vaakumvõimendisse.
st kolmikul siis bensiimootritel üks ots sisselaskes?
ja kuivõrd diislil B5252T mootoril on mehaaniline vaakumpump kogu aeg järel, seega seal siiselaskest vaakumit juurde ei imeta?
nii sain aru
kokkuvõttes, kui ma selle kolmiku ja el.vaakumpumba B5252T mootoril kasutusele võtan, siis jääks kolmikus üks (sisselaske)ots nö üle ja tuleks pimedaks teha?
V70TDI ATM/2000
S70/1998
S70/1998
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: M: Vaakumpumba varras/pulk. (Volvod kolina vabaks!)
s70 kirjutas:st kolmikul siis bensiimootritel üks ots sisselaskes?
ja kuivõrd diislil B5252T mootoril on mehaaniline vaakumpump kogu aeg järel, seega seal siiselaskest vaakumit juurde ei imeta?
nii sain aru
kokkuvõttes, kui ma selle kolmiku ja el.vaakumpumba B5252T mootoril kasutusele võtan, siis jääks kolmikus üks (sisselaske)ots nö üle ja tuleks pimedaks teha?
Diisel on D5252T. Kolmiku otsa ilmtingimata pimedaks ei pea tegema, kuna otstel on ühesuunalised klapid vahel ja lüliti peaks vaakumit hoidma ka siis, kui see üks ots lahti on. Teoreetiliselt ehk oleks isegi võimalik panna see kolmas ots sisselaskesse, aga siis enne turbot, sest peale turbot on juba surve, mitte vaakum. Bensu turbokatel kasutatakse ka seda sama lülitit, aga kuhu seal see kolmas ots läheb, ei oska hetkel täpselt öelda, kas on ka sisselaskes enne turbot või mitte.Netist ei leidnud ka praegu ühtegi adekvaatset skeemi. Kunagi auto kapoti alla satun ja meeles on, siis vaatan kindlasti järgi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist