Tagasilla laiuse vähendamine
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
Tagasilla laiuse vähendamine
Tere!
Jälle tüütan inimesi oma kahvatute ideedega
On selline asi reaalne, et lühendatud tagasilla sisse uued veovõllid lasta treida?Samas, peavad nad kannatama suurt jõudu!
Mõne kogenud Liiduaegse treiali kätes pole see mingi kunst, aga kuidas jäävad lood tugevusega?
Selleks oleks vaja ju karastusahju?!
Mis saab nendest siis kui sinna 500 jõudu peale lasta?
Keermelatt
Plaan siis järgmine:Prooviks lühendada tagasilla laiust, et paigaldada võimalikult laiade rehvidega veljed(samas vältides liigselt koopaid laiendamata ja auto algset kerekuju säilitada püüdes).
Jälle tüütan inimesi oma kahvatute ideedega
On selline asi reaalne, et lühendatud tagasilla sisse uued veovõllid lasta treida?Samas, peavad nad kannatama suurt jõudu!
Mõne kogenud Liiduaegse treiali kätes pole see mingi kunst, aga kuidas jäävad lood tugevusega?
Selleks oleks vaja ju karastusahju?!
Mis saab nendest siis kui sinna 500 jõudu peale lasta?
Keermelatt
Plaan siis järgmine:Prooviks lühendada tagasilla laiust, et paigaldada võimalikult laiade rehvidega veljed(samas vältides liigselt koopaid laiendamata ja auto algset kerekuju säilitada püüdes).
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
Kui kitsamaks teed siis annab võibolla originaal võllist midagi kombineerida,läheb ta ju lühemaks ,võlli-rummu kinnitus vaja uus teha siis ainult ja/või uus rumm? .
Õige materjali,tegija ja termika leiab küll aga kas tulemus ka soovitud saab -seda peaks "kuivalt" katsetama (sellele 500HP-le vastab mingisuurusega vääne )ja kas asi üldse kokkuvõttes ära tasub.
Mis sellega on?
Õige materjali,tegija ja termika leiab küll aga kas tulemus ka soovitud saab -seda peaks "kuivalt" katsetama (sellele 500HP-le vastab mingisuurusega vääne )ja kas asi üldse kokkuvõttes ära tasub.
Mis sellega on?
madtuning kirjutas:.....Keermelatt ....
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Muide jutt ikka 200sest volvost?
Igal juhul tasub originaali lühendada. Vabad käed annaks sulle keskelt jupi maha lõikamine ja pärast kokkukeevitamist tasakaalustamine.
Kuid kõige veakindlam approach on lihstalt rattakoopad laiemaks ehitada, kui kogu trall käib selle ümber, et rehvid autost välja ei ulatuks?
Kuid kõige veakindlam approach on lihstalt rattakoopad laiemaks ehitada, kui kogu trall käib selle ümber, et rehvid autost välja ei ulatuks?
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
Keermelatt
Jutt käis sellest, et kui lasta treida suvalisest terasest teljed ja sinna mega jõud peale lasta- saab neid hiljem ehk ainult keermelatina kasutada kui nad sõlmes on
OK!
Kui ma nüüd lasen originaalvõllilt jupi maha ja lasen nuudid ümber treida, kas ikka jääb see tugevus samaks?
Kas originaalis ka mitte ainult pindmine karastus ei ole toimunud ja kui ma sealt lasen nuudi jaoks sisse treida siis kannatab see nuudi osa tugevuse arvelt ja taas on järgmine keermelatt valmis?
Jutt käis sellest, et kui lasta treida suvalisest terasest teljed ja sinna mega jõud peale lasta- saab neid hiljem ehk ainult keermelatina kasutada kui nad sõlmes on
OK!
Kui ma nüüd lasen originaalvõllilt jupi maha ja lasen nuudid ümber treida, kas ikka jääb see tugevus samaks?
Kas originaalis ka mitte ainult pindmine karastus ei ole toimunud ja kui ma sealt lasen nuudi jaoks sisse treida siis kannatab see nuudi osa tugevuse arvelt ja taas on järgmine keermelatt valmis?
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
aibast kirjutas:see pilt pole ma tean just parim lahendus. Samas saaks kah teisiti asja lahendada. Teen vast käpaga kiire visandi asjast Ning 255 on ju eeh, 60 mm laiem kui on 195
255 on laiuselt tõesti 60mm laiem kui 195
aga võta kaks rehvi:195/50/15 vs. 255/60/15
255/60 rehvikõrgus on 68.7 cm
195/50 oma aga 57.6
ok, isegi 195/60 tuleb see 61.5
varem ringi sõites oli all 195/50 R15, mis juba siis kummi sõid nii seest vastu keret käies kui väljast vastu koopaäärt käies
laiuse vahe 60mm
kõrguse vahe ca. 100mm
ei siin ei aita muud kui tuleb külge pookida Opel Kadett E Irmcher´i stiilis küljelaiendid
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
aibast kirjutas:agas selline variant ?
nõuaks parajalt keretöid ainult.
huvitav, mis juhtuks siis kui teha laiendid nii, et jätta uks originaaliks ja peale ust teha laiendisse tuulekanal, kust juhtida tuul rehvidest mööda ja ülevalt avade kaudu välja
Saaksid selle kohta ehk mingi visandi teha kui võimalik?Vaatan et sa pliiatsi peale suht käpp
Tänud!
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
aibast kirjutas:oot,sul käib 195 vasta? Mis velgedaga sa hetkel liikled? sest mul stock vejled millel 195/50/R15 peal ning pole probleeme. Isegi ruumi natikese.
siin tuleb mängu ofset!mul mingid Alessiod, mis jooksevad rohkem sissepoole!
aga see selleks, need on nii ehk naa liiga rasked, et nendega mingit kiiret sõitu teha
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
madtuning kirjutas:OK!
Kui ma nüüd lasen originaalvõllilt jupi maha ja lasen nuudid ümber treida, kas ikka jääb see tugevus samaks?
Kas originaalis ka mitte ainult pindmine karastus ei ole toimunud ja kui ma sealt lasen nuudi jaoks sisse treida siis kannatab see nuudi osa tugevuse arvelt ja taas on järgmine keermelatt valmis?
Mu mõte oli see, et ehk saab pool nuutide pikkusest maha lõigata. See mis alles jääb, on õige töötlusega.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist