Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kodukoera Volvo 940 0kW
Mis flantse kasutate ? 30mm ? Kus soetasite? Endal plaan 740 nele ka inimlikud veljed soetada kuid ei oska flantse leida
Re: Kodukoera Volvo 940 0kW
Sax82 kirjutas:Mis flantse kasutate ? 30mm ? Kus soetasite? Endal plaan 740 nele ka inimlikud veljed soetada kuid ei oska flantse leida
20mm flantsid on.
Ebays keegi Läti müüja (5*spacers) teeb neid, üsna normi hinnaga. Algselt tellisin tema käest need https://www.ebay.com/itm/222210168026?ul_noapp=true
, aga võtsin müüjaga ühendust ja arutasime natuke, pakkus, et saab teha ka sellised kus on tikkpoldid sees. Seega lasin saata M14 tikkpoltidega, keskava Volvo mõõdult BMW mõõdule ja hind jäi samaks. Täpsustasin Volvo keermesammu ja lisa 20 euri eest saatis 20 madala profiiliga mutrit mis flantsi sisse ilusti ära mahuks.
Väga hea klienditeenindus selle müüja poolt. Kui ta poleks Mu küsimusele vastates paremat alternatiivi pakkunud, oleks hulk rohkem tööd nende paigaldamisega. Praegu aga lihtsalt tikkpoldid lühemaks, flants otsa ja korras.
Re: Kodukoera Volvo 940 0kW
Täna peale tööd tekkis moment kus sõber oli Tartus parasjagu ja tõstsime mootori vahele. Eks sealt ise manööverdan edasi sellega, üksi päris ei jaksa seda sinna punnitada..
Sai mootorile sobiv kast ka leitud ja rahakott valutab nüüd koledalt, aga lõpuks saab loodetavasti midagi korda ka saata peale seda juppide kogumist.
Sai mootorile sobiv kast ka leitud ja rahakott valutab nüüd koledalt, aga lõpuks saab loodetavasti midagi korda ka saata peale seda juppide kogumist.
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Selliseid ehitusi alati tore jälgida kus minimaalsest maksimaalset üritatakse teha
Millegagi aidata saan siis tasub alati küsida, ma kade poiss ei ole
Millegagi aidata saan siis tasub alati küsida, ma kade poiss ei ole
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Moose kirjutas:Selliseid ehitusi alati tore jälgida kus minimaalsest maksimaalset üritatakse teha
Millegagi aidata saan siis tasub alati küsida, ma kade poiss ei ole
Tänud toetuse eest
Varsti ongi mul selle karteri ümberehitusega sinu abi vaja. Ja muidugi seal muid vidinaid ka, mootorikinnitused, sisselaskekollektoriga tuleb midagi välja mõelda, sest praegu jääb tulemüür segusiibrile ette ning siiber võiks teisel pool paikneda. Sellele probleemile ma ei ole lahendust nuputanud.
Lühidalt- on asju mida ma ei taha/saa oma väikse õnnetu MIGiga keevitama hakata. Ehk saame kaubale kuidagi.
Täna siis natuke nokitsesin jälle, sisselaske kruttisin maha, õõtsad ja rooliotsad võtsin lahti ja tahtsin sillatala lahti lasta, et saaks mootori rippuma panna, käigukasti külge panna, et vaikselt mootorikinnitusi mõtlema hakata ja selgeks teha kuidas karter teha tuleks et ära mahuks.
Eesmärk jäi saavutamata, sest sillatala mutrid on nii kinni roostetanud, et minu arsenal sinna peale ei hakanud hetkel. Natuke juba hakkas nukke üle viskama ja selle peale tulin suure hirmuga koju ära, et leeklamp muretseda.
Puudu on ka käigukasti poldid. Pean välja selgitama mõõdud või siis muretsema poldid. Ehk keegi oskab öelda, kas on vaja M90 whiteblocki polte või saab hakkama ka M56 või muu esiveolise kasti poltidega?
Ka käigukasti kinnitusele pean uued poldid leidma, sest M46 kinnitus on plekist, M90 kinnitus aga alumiiniumist ja paljupalju paksem. Hea seegi, et kasti all see mutter on sama mis M46l.
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Sisselaske kohapealt.. 4 silindrilisele vist ei ole pakutud all keskel asetseva trosseliga varianti?
Äkki kannatab R5 oma kasutada kui üks silinder maha lõigata? Võiks olla lihtsam kui orig koldel trosselit teisele poole hakata tuunima
Äkki kannatab R5 oma kasutada kui üks silinder maha lõigata? Võiks olla lihtsam kui orig koldel trosselit teisele poole hakata tuunima
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Moose kirjutas:Äkki kannatab R5 oma kasutada kui üks silinder maha lõigata? Võiks olla lihtsam kui orig koldel trosselit teisele poole hakata tuunima
See on hea plaan. Flantside poolest peaks igal juhul istuma. Üks toru maha, uued augud äärmisele flantsile ja kütuse raili kinnitus tuleb ümber tõsta kui need üldse ühtivad T4 railiga, aga lihtsam muidugi kui uut drosseli auku aretama hakata.
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Ja kui juba herr moose oma sõna ütles, siis võid temalt küsida selle ehitusel abi.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Kurjemad talveilmad said läbi ja nüüd saab jälle normaalselt garaažis tegutseda, ilma et krõbe hakkaks.
Täna nokitsesin mõne tunni, selle ajaga sain sillatala küljest ära koputatud ning ka kast sai mootori otsa. Kui toimetad üksi ning kraana asemel on pruss, rihm ja telliskivid, siis oli kanalis selle kasti sobitamine ikka kirjeldamatu kepp. Ka kangihoovastik on nüüd auto ja kasti küljes.
Kartsin, et pidurivõimendi jääb sisselaskekollektorile ette, aga proovisin sobitada ja tundub, et mahub ilusti. Väljalaske poole peal läheb natuke kitsamaks, aga ei midagi võimatut.
Järgmine ettevõtmine on karter ja õlivõttur ära võtta ning sillatala tagasi kruttida, et saaks aimu kuidas karter ja mootorikäpad ehitada.
Kas keegi oskab jagada tarkust, kuidas välja leiutada mootori õige kõrgus? Tundub keeruline, eriti kui kardaani ka küljes pole. M90 on lühem kui M46, seega vana kardaan ei sobi.
Täna nokitsesin mõne tunni, selle ajaga sain sillatala küljest ära koputatud ning ka kast sai mootori otsa. Kui toimetad üksi ning kraana asemel on pruss, rihm ja telliskivid, siis oli kanalis selle kasti sobitamine ikka kirjeldamatu kepp. Ka kangihoovastik on nüüd auto ja kasti küljes.
Kartsin, et pidurivõimendi jääb sisselaskekollektorile ette, aga proovisin sobitada ja tundub, et mahub ilusti. Väljalaske poole peal läheb natuke kitsamaks, aga ei midagi võimatut.
Järgmine ettevõtmine on karter ja õlivõttur ära võtta ning sillatala tagasi kruttida, et saaks aimu kuidas karter ja mootorikäpad ehitada.
Kas keegi oskab jagada tarkust, kuidas välja leiutada mootori õige kõrgus? Tundub keeruline, eriti kui kardaani ka küljes pole. M90 on lühem kui M46, seega vana kardaan ei sobi.
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Mootori kõrguse kohapealt ise olen senini vaadanud lihtsalt nii, et jääks piisavalt ruumi nii üles kui alla. Kuna volvo mootor üsna kõrge tänu oma pooleks käivale plokile, siis supral pidin ikka kurja vaeva nägema, et karteri jaoks mingigi ruum jääks ja samas kapott kinni läheks
Üldiselt ei tohiks niipalju mänguruumi olla, et kardaan mingi ulmelise nurga alla läheb, sest 900st ju tehasest ka whiteblockiga tulnud. Neid orig rwd kartereid vaadates tundub ploki serv siuke 3-4cm kõrgusel olema sillatalast(kunde poolt siis).
Ühtlasi soe soovitus välguga mitte pilte teha, see teeb pasase mootori ja kapotialuse kordades hullemaks kui ta tegelt on, tean omast käest
Üldiselt ei tohiks niipalju mänguruumi olla, et kardaan mingi ulmelise nurga alla läheb, sest 900st ju tehasest ka whiteblockiga tulnud. Neid orig rwd kartereid vaadates tundub ploki serv siuke 3-4cm kõrgusel olema sillatalast(kunde poolt siis).
Ühtlasi soe soovitus välguga mitte pilte teha, see teeb pasase mootori ja kapotialuse kordades hullemaks kui ta tegelt on, tean omast käest
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Moose kirjutas:Ploki serv siuke 3-4cm kõrgusel olema sillatalast(kunde poolt siis).
Välguga mitte pilte teha, see teeb pasase mootori ja kapotialuse kordades hullemaks kui ta tegelt on
Selge, täna panen sillatala tagasi ja proovin mis ja kuidas.
Ilma välguta on hea nõuanne, aga ma ei tea kas siis peale musta augu üldse midagi näha on seal pimedas kuudis
Ma ütleks et see pask on tegelt sama hull kui piltidel, sest noh enne möllas suur kole diisel seal vahel
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Karter ja võttur said alt, sillatala läks tagasi ja enam vähem sobitasin seda kõrgust. Ma ise ei tea kas mootor peaks m90 otsas istuma suurema nurga all kui ta praegu on või mitte. Kui selline nurk jätta, siis uuema T5 kolle ei mahu ära, pidurivõimendi jääb ette. Nüüd saab lõpuks mootorikäppasid arutama hakata. Algselt plaanisin natuke jäigema lahenduse sinna, aga nüüd mõtlesin et need diisli padjad peaksid selle alumiinium 1.9 ära toetama üsna jäigalt. Lihtsam käppasid planeerida ka niimoodi.
Ruumi siis custom karteri jaoks nii palju
Peaaegu keskmootor tuleb
Siin pool saab olemasoleva kinnituse külge käpa ehitada, aga teisel pool on kellegi targema nõu ja abi vaja, et mis ja kuidas ja mille külge.
Mr. Moose, seekord ma välku ei kasutanud, aga pidin lambiga valgustama ikka mõnda kohta, et saaks aru ka mida ma näidata tahan
Ruumi siis custom karteri jaoks nii palju
Peaaegu keskmootor tuleb
Siin pool saab olemasoleva kinnituse külge käpa ehitada, aga teisel pool on kellegi targema nõu ja abi vaja, et mis ja kuidas ja mille külge.
Mr. Moose, seekord ma välku ei kasutanud, aga pidin lambiga valgustama ikka mõnda kohta, et saaks aru ka mida ma näidata tahan
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Kas sisselaske pool originaal käppa ei saa kasutada?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Tanel kirjutas:Kas sisselaske pool originaal käppa ei saa kasutada?
Kas mõtled whiteblocki originaali või 940 originaali? (Küsin, sest mul ei ole kumbagi praegu olemas)
Ise pole mõelnud selle peale kuna ei ole ettekujutust, aga kui sa mainid, siis ma pean asja uurima igal juhul.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Whiteblock esimest käppa
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist