CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Legendiga siis nii ,et elan parasjagu koos Poolakatega,kes hirmsasti kiidavad(aga väga vigases keeles) LPGsi.Ja minu küsimuse peale, et miks seda 88Kw säästu saani kiidad kinnitati mulle et kangemale mootorile ei saa/tohi gaasiseadet panna.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Kõlab nagu muinasjutt, lpg tamine usa raua peal suht popp, igasugu 4l v8 d jms. Üldjuhul asjale tekibki mõte siis, kui läbi voolava kütuse hulk on suur ja hinnavahe seadme hinda tagasi teenib.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Kui tanklad lähedal ja kütust säästa tahad-CNG.Kui minekut ja jõudu-diisel.Cng vöib üllatada mõne päris kuluka toitesüsteemi veaga,gaasireduktor,pihustid jne.Neil suht kindel eluiga,Samas diisel võib samamoodi üllatada,loe dislameeste norutamised foorumis läbi
Puhtalt maanteele kruiisimiseks võtaksin mina CNG,kontrollitud ja kui kriitilised jupid värskelt vahetatud on paarsada tuhat hooleta.
Puhtalt maanteele kruiisimiseks võtaksin mina CNG,kontrollitud ja kui kriitilised jupid värskelt vahetatud on paarsada tuhat hooleta.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
No minu enda autod on kõik diislid olnud ja dislameeste norutamised on enam-vähem teada.Viimati küll sai naise autol 3 pihustit lasta vahetada ja naine vannub et tema järgmine on puhas bensukas.Ja esimene diisel sai ostetud kui bensiini hind oli kallis aga diislit sai ka traktoristi ja bussijuhi käest kui endal parasjagu diisliga töölooma polnud.Palgavaeseks end ei pea aga kütte hind tõuseb ja lõppu ei näe ja siis tulevad ka bifueli mõtted pähe....Loomulikult ei tohi aga unustada valitsust kes võib ootamatult leida , näiteks rahva tervise huvides tuleks ka gaasi hinnale veidi aktsiisi lisada ja siis voilaa.
- Tuuletallaja
- Foorumi veteran
- Postitusi: 505
- Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
- Asukoht: Faeht/Reval
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
pigilind kirjutas:https://majandus24.postimees.ee/3920341/maagaasi-aktsiis-touseb-2020-aastaks-134-protsenti
Kuskilt peab ju seaks söönud poliit-münn oma skeemitamiseks raha saama... peaasi, et rahvas soodsamalt sõites ei rikastuks!
Ise sõidan muidugi teise gaasiga aga küll see aktsiis mulle ka varsti virutab, kui cng ühel hetkel populaarsust kaotama hakkab.
Tegelikult peaks see jutt sinna "KRT" pealkirjaga teemasse minema.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Tänud akf pigilind ,ma kuulsin seda aktsiisi juttu aga see tundus "äkki kellegi vandenõuteooriana". Ja ka akf Tuuletallaja`ga nõus et jutt muutub teise pealkirja teemaks.
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Võimsus ei ole kunagi rolli mänginud..lihtsalt kui sa viskad seadme a la M5 V10 peale (mida on ka tehtud ja kahjuks lõppes asi mootorivahetusega), siis milleks sa ostad seda 3-400kW autot ja otsid kütusekulu 5L sajale...
Itaalias pani teine mehaanik LPG peale 1.2 liitrisele Honda Jazzile... et saada seda pähklimootorit VEEL ökonoomsemaks... well suck me sideways and call me Sally...
Lihtsalt enne gaasitama hakkamist tuleb uurida, kuidas on auto hooldamine ette nähtud. Kui on õli standard aastast 1990, et kalla, mis tahad, siis pole väga vahet, kui on aga nt Chrysleri V8, millel 5W-20 erispec, siis ei soovita mängima hakata, sest gaasiaurud oskavad õli silindrist välja tõrjuda ja silindrites õlitus praktiliselt 0. Omakorda LPG eritab, ütleme labaselt, niisket auru, mis seob õliauru endasse. Seetõttu on vajalik koos gaasiseadme hooldusega teostada ka täiendav puhastus EGRi ja gaasisiibrile. Lisaks on LPG küünlad 30 000km välbaga, aga paraku ei kesta neist reaalselt ükski üle 20 000, enne on Check Engine armatuuris säramas. LPG on tavakasutajale odavam pidada kokkuvõttes. CNG on printsess herneteral ja paakide vahetus 5-7a järel on kohutuslik, kui ei taha perega puhkusereisil üheotsapiletit kosmosesse. Praeguseks hetkeks endiselt vähemalt VAG grupp CNG autosid ei toodeta, sest eluohtlikud. Üks Seat Leon TGI, mis me müüa jõudsime, see on juba saanud juba garantii ajal u 1300 euri eest asju. Jumal tänatud garantiide eest. Paakide vahetus jääb omaniku kanda 1800 euri. CNG on ökonoomsem ja saastab vähem aga on reaalne lugu rääkida, kuidas Tartus üks 100% CNG auto keset ööd kinnises asutuses süttis ja maani maha põles.
Itaalias pani teine mehaanik LPG peale 1.2 liitrisele Honda Jazzile... et saada seda pähklimootorit VEEL ökonoomsemaks... well suck me sideways and call me Sally...
Lihtsalt enne gaasitama hakkamist tuleb uurida, kuidas on auto hooldamine ette nähtud. Kui on õli standard aastast 1990, et kalla, mis tahad, siis pole väga vahet, kui on aga nt Chrysleri V8, millel 5W-20 erispec, siis ei soovita mängima hakata, sest gaasiaurud oskavad õli silindrist välja tõrjuda ja silindrites õlitus praktiliselt 0. Omakorda LPG eritab, ütleme labaselt, niisket auru, mis seob õliauru endasse. Seetõttu on vajalik koos gaasiseadme hooldusega teostada ka täiendav puhastus EGRi ja gaasisiibrile. Lisaks on LPG küünlad 30 000km välbaga, aga paraku ei kesta neist reaalselt ükski üle 20 000, enne on Check Engine armatuuris säramas. LPG on tavakasutajale odavam pidada kokkuvõttes. CNG on printsess herneteral ja paakide vahetus 5-7a järel on kohutuslik, kui ei taha perega puhkusereisil üheotsapiletit kosmosesse. Praeguseks hetkeks endiselt vähemalt VAG grupp CNG autosid ei toodeta, sest eluohtlikud. Üks Seat Leon TGI, mis me müüa jõudsime, see on juba saanud juba garantii ajal u 1300 euri eest asju. Jumal tänatud garantiide eest. Paakide vahetus jääb omaniku kanda 1800 euri. CNG on ökonoomsem ja saastab vähem aga on reaalne lugu rääkida, kuidas Tartus üks 100% CNG auto keset ööd kinnises asutuses süttis ja maani maha põles.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Kas selle mahapõlemisel tuvastati ka seos cng süsteemiga. Lampi on iga kütusega masinaid põlema läinud.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Kohustuslik paakide vahetus küll ei kehti iga margi kohta. Ärgem levitagem valeinfot.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Siim kirjutas:Kohustuslik paakide vahetus küll ei kehti iga margi kohta. Ärgem levitagem valeinfot.
Ma ka loen ja muigan, kuidas "naised saunas rääkisid" juttudest kujundatakse ilmeksimatud faktid - vähemalt üritatakse. Muideks VAG gruppi kuulub ka Škoda ja neil on CNG masinad täitsa müügil - kui ei usu, siis vaata kodulehelt. Ja see, et kõik CNG masinad põlevad maha, on sama hea jutt nagu mina Info Auto ees nägin põlenud ninaga diisel P3 V70 Voltsi, millel Eber peal ja põleng oli saanud ilmselgelt alguse Eberist. Seega järeldame, et KÕIK diislid eelsoojendusega on ka ohtlikud ja on ainult aja küsimus millal nad maha põlevad??
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Võtame õlled ligi ja ootame
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Liiwaannus kirjutas:Võtame õlled ligi ja ootame
ja ootame, kellel esimesena põlema läheb
745 GL ´91; LR90 ´87.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7601
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
Ma rohkem ei räägi, muidu sõnun ära ja jala koju.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?
kas on ükskõik millise kütusega liikuv auto mitte põlema läinud?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist