164 Amazon 121 P130 ´70
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Meenutusi suvelõpu Diskustom Kruise Nite´ilt
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Tags:
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Päris heaks said välimuse nüüd
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
valus. kirjutas:Päris heaks said välimuse nüüd
Tänud!
Vahelduseks talviste õhtutundide nokitsemist. Võtsin teise kapra ette, pulkadeni puhtaks - korralik üle poole päeva tööd.
Eelmisel ringil sai vanad tihendid pandud, jäi korralikult bensiini kollektori peale tilkuma. Ütleme nii, et motivatsioon oli kõrge uuesti asi ette võtta.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Hooaeg sai tagasihoidlikult avatud
Küljeklaasid oleks võinud ikka puhtaks teha.
Küljeklaasid oleks võinud ikka puhtaks teha.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Ikka väga vinge putukas on!
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Vahepeal jälle toimetamisi olnud. Mõni teravam silm vb. juba eelmistelt piltidelt märkas, et mingisuguseid vidinaid on külge keeratud.
Lisaks sai vähe nodi tellitud. Enamus jääb paremat paigalduse aega ootama.
Külge läksid uste akende tihendid. Väga ahvatlev oli 16" kroomääred velgedele osta, mis mõõdus väga neid ei liigu. Hetkel siiski peale ei lähe, varjaksid punase randi ära. Muidu tundub hästi kvaliteetne kaup olema, aga jäävad praegu riiulsse.
Lisaks sai vähe nodi tellitud. Enamus jääb paremat paigalduse aega ootama.
Külge läksid uste akende tihendid. Väga ahvatlev oli 16" kroomääred velgedele osta, mis mõõdus väga neid ei liigu. Hetkel siiski peale ei lähe, varjaksid punase randi ära. Muidu tundub hästi kvaliteetne kaup olema, aga jäävad praegu riiulsse.
Viimati muutis 164, 01 Juun 2018, 19:13, muudetud 5 korda kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
"Relaka" pakett ei tundunud väga veenev lahendus, tuli ära VP partsist 30mm lineaarne madaldus koos KYB Excel-G gaasiamortidega. Võrdlusmoment originaalidega.
Proovisõidul poodi piima järele oli keegi oma V8 kõrvale poetanud.144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Kaunis krt.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Enda (praeguseks Beriti) Amazonile hankisin kunagi ka need 30mm madaldusvedrud, aga enda maitse järgi ikka liiga kõrge jäi, pidi 50mm veel relakaga maha nüsima.
Aga eks see kõik on muidugi maitseasi. Sõidu mõttes probleeme igatahes ei olnud, kõhtu üldjuhul kuskile ära ei kriipinud, aga metsateel pidi muidugi ettevaatlikum olema.
Võrdlusmomendiks - oma praeguse Põrnikaga sõites on käed piltlikult öeldes pidevalt higised, sest see kipub igale poole kriipima.
Aga eks see kõik on muidugi maitseasi. Sõidu mõttes probleeme igatahes ei olnud, kõhtu üldjuhul kuskile ära ei kriipinud, aga metsateel pidi muidugi ettevaatlikum olema.
Võrdlusmomendiks - oma praeguse Põrnikaga sõites on käed piltlikult öeldes pidevalt higised, sest see kipub igale poole kriipima.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Hetkel 30mm madaldus mulle sobib. 0 offsetiga velgedega läheks karmim madaldus keeruliseks, koopa äär kukuks ratta peale.
Teoreetiliselt 50-60mm madaldus oleks visuaalselt väga OK.
Sul läbi ei löönud?
Kui 164´le originaal vedrudega ees relaka paketi tegin (nii ~2 ringi maha), hakkas läbi lööma.
Teoreetiliselt 50-60mm madaldus oleks visuaalselt väga OK.
Jarmo kirjutas:Sõidu mõttes probleeme igatahes ei olnud, kõhtu üldjuhul kuskile ära ei kriipinud, aga metsateel pidi muidugi ettevaatlikum olema.
Sul läbi ei löönud?
Kui 164´le originaal vedrudega ees relaka paketi tegin (nii ~2 ringi maha), hakkas läbi lööma.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
164 kirjutas:Sul läbi ei löönud?
Ei mäleta, et oleks löönud, kuid kuna sõitsin sellega viimati 2008, siis võib asi olla ka lihtsalt mitte mäletamises.
Vedrudega koos läksid toona muidu vahetusse ka amordid - originaalide asemele reguleeritavad Koni Classicud.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Jaanus K kirjutas:Kena.
Kõrgus minumeelest väga paras.
Kuidas nende vedrudega sõita on, kas liiga pehme ei ole?
Kui liiga pehme, siis originaal esivedrud sobivad enamvähem taha. Velje tsentrist koopa ääreni ~37cm
Pehme ei ole, konkreetne. Kuigi jah, BC coilid on jäigemad.
Mõõtsin, mul hetkel ~36,5cm
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Tuleb putitamise hoog jälle uuesti üles tõmmata. Kevad ei ole kaugel ja kui esimesed üritused käes, siis natuke hilja reageerida. Plaan oleks võtta ka mõnest Soome üritusest osa, vaatame kuidas asjadega valmis jõuab.
Hetkel tõmbasin roolikarbi maha, mõte on korralikult ära taastada. Tuhnisin välja ühe 1973 aasta 142 karbi, puhastasin ära ja panin kõrvuti.
Algul oli mõte uuem karp ära taastada ja Amazoni omaga ära vahetada - muidu väga sarnased, kuid korpuse kinnitused on erinevad. Amazonil ka pikem võll, uuema võlliga ei mahuks see mootoriruumis toimetama. Lahti pole veel jõudnud võtta, aga sisu tõotab olla sarnane.
Amazoni oma on ZF´i, uuem Volvo kaubamärgi all toodetud. 1967 144´l ka ZF oma peal, seega mingisugusest aastast on üldine kaubamärgi muutus toimunud.
Lappasin teemat ja hea on endal meelde tuletada, mis träni on ajapikku ostetud ja mis veel külge kruvimata.
Midagi tundus puudu olevat, tagantjärgi siis meenutus suve lõpul VROM´i reisilt VP-partsist ostetud kaup, sillajuppide uuendamise kord, tulid polyd:
Hetkel tõmbasin roolikarbi maha, mõte on korralikult ära taastada. Tuhnisin välja ühe 1973 aasta 142 karbi, puhastasin ära ja panin kõrvuti.
Algul oli mõte uuem karp ära taastada ja Amazoni omaga ära vahetada - muidu väga sarnased, kuid korpuse kinnitused on erinevad. Amazonil ka pikem võll, uuema võlliga ei mahuks see mootoriruumis toimetama. Lahti pole veel jõudnud võtta, aga sisu tõotab olla sarnane.
Amazoni oma on ZF´i, uuem Volvo kaubamärgi all toodetud. 1967 144´l ka ZF oma peal, seega mingisugusest aastast on üldine kaubamärgi muutus toimunud.
Lappasin teemat ja hea on endal meelde tuletada, mis träni on ajapikku ostetud ja mis veel külge kruvimata.
Midagi tundus puudu olevat, tagantjärgi siis meenutus suve lõpul VROM´i reisilt VP-partsist ostetud kaup, sillajuppide uuendamise kord, tulid polyd:
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Vaikselt liigub asi edasi, karp käis klaasipritsis.
Mis viga kui nii saaks jätta, tõsisem töö tegelikult veel ees. Karp hetkel algosadeks, tegin täis puhastuse. Järgmiseks võlli pukside vahetus, siis värvi ja tsinkimise tööd.
Vahepeal sai jagaja, piduri ja roolikarbi nodi juurde võetud.
Mis viga kui nii saaks jätta, tõsisem töö tegelikult veel ees. Karp hetkel algosadeks, tegin täis puhastuse. Järgmiseks võlli pukside vahetus, siis värvi ja tsinkimise tööd.
Vahepeal sai jagaja, piduri ja roolikarbi nodi juurde võetud.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist