![Razz :P](./images/smilies/razz.gif)
Lisavarustus: Hele nahk sisu, koos istmesoendusetega, püsikiirus hoidja, elektrilised aknad ja peeglid, kahetsooniline kliima, veokonks ja gaasiseade.
Auto sai muretsetud endale ajutiseks liikumisvahendisk kuni igapäevane sõiduk remondis viibib(mootori vahetus, uus käigukast, vahekasti patjade ümbetegemine, uus kollektor, turbo, aju, seadistus jne ühesõnaga pikem projekt). Seega sai otsitud odavama otsa masinaid kuna palju ei raatsinud paari kuu sõidurõõmu eest välja käija.
Kuna olen kõvasti kritiseerinud VAG grupi ja Baieri suursaavutusi, siis olid need masinad automaatselt välistatud...Ma lihtsalt poleks suutnud seda ära kuulata
![Razz :P](./images/smilies/razz.gif)
Kuna ise olen üldpildis fännanud tänavapildis haruldasemaid masinaid siis sai ka praegu kiigatud Renaulti poole. Renault tõmbas sellega, et mul polnud varem prantslast olnud, v6 mootorit samuti ning ka gaasiseadmega masinat. Olingi juba käsi löömas renaault müüjaga, kui tuli müüki üks ülimalt kole kirst mis mulle meeldima hakkas.
Kuna samuti olin võõras rootsi rauale, siis sai valitud siiski Volvo. Ei tea, miski hakkas meeldima selles kirstus.
https://photos.google.com/share/AF1QipOtskT2U6QQ5OR5-Z8OgJAQGofnPLsB3DIwkT9-s7eNPFMmqJQsx2hWHGQbkZ8H-g/photo/AF1QipNt7rAnILm5PAr8Tep3riu1FUHD1X_Niv8lIPCR?key=TFlfcElEOFdMcHVabFVHdUdUWm1pb3M5QlFPdnlR
Nagu odava otsa autodel, siis jagus ka siin neid vigu omajagu.
Abs tuli põles, käsipidur oli suur ümmargune 0, tagatiivad roostes, mõlgid, tuhmunud värv, üks elektri aken ei töötanud,kliima ei töötanud, tundus, et külmainet vähe sees, esiklaasis mõra ja Volvole kohaselt istme nahk katki.
Pluss poolest: mootor käivitus, isegi võtmest, edasi liikus, seisma jäi ja nägi piisavalt kole välja, et võiks mulle meeldida.
Peale ostu sai auto kohe töökotta veetud ja lastud tehniline kontroll teha.
Lisaks tuli veel välja eelnevatele vigadele: tagumised klotsid otsas, üks piduri support kinni roostetanud, summuti tagumine osa lõpusirgel, juhi istme soendus ei tööta.
Pluss poolest: lekked puudusid, rooste piirdus vaid tiivakaartega, all olid üle keskmise talverehvid koos valuvelgedega, rihma vahetus tehtud nii nagu omanik väitis, gaasiseade oli kontrollitud ja hooldatud.
Veel oli autole pandud ette suur ja kole LED bar, mis mulle välimuselt üldse ei istu, kuid valguse tugevuse kohalt laita ei saa. Ja autole on paigaldatud ka hiina 2 din puutetundliku ekraaniga makk.
Peale kontrolli saigi masin töökotta jäetud, kus läkaid vahetusse piduri klotsid koos suppordi remondiga, käspidurile samuti uued trossid, klotsid ja klotsi vedrude komplekt. Igaks juhuks lasin panna ka uued küünlad peale.
Said vahetatud ka tagumised abs andurid, kuid nende vahetused polnud kasu. Tundub, et kummitab ka seda isendit külmjoodised abs plokis.
Sai ka kliima külmainega uuesti täidetud kuid süsteem korralikult tööle ei hakanud. Pumba taha lülitab ja külma hakkab puhkuma, aga suht kiiresti lülitab kliima sidur end tagant ära. Polnud viitsimist enam inimesi toopäev pikemalt kiusata. Ei tea kas viga pumba siduris või mõnes rõhu anduris.
Peale remonti sõitsin vast ca 50 km, kui otsustasin, et ikka nii ei saa. Auto tiivakaartega tuleb midagi ette võtta, nii ei kõlba ju ringi sõita. Tänase seisuga ongi auto keretöödes, kus eemaldatakse kogu rooste, asendatakse uue plekiga ja vajaminevad osad värvitakse üle.
Järgnevaks oleks vaja leida ühed veljed, millele suvele vastu minna. Midagi uhket ja kallist ei raatsi panna. Aga eks kes otsib see leiab ja kuna hetkel veel igapäeva sõiduk sõidab, siia pole ka kiire nende velgedega.
Vahelduseks proovisin alla ka Alfa Romeo 159 ti 19" velgi. Sobisid küll välimuselt hästi, aga jäävad ilmselgelt liiga suureks sellele isendile. Naisel vedas
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)