overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Laadija enda kaablid ...
aku on pagassis, no sinna ma nendega ronima ei hakka. Kasutan laadimisühenduseks seda versiooni, kus "särtsu" antakse kapoti alt.
Kaablid vedasin strut bar alt kinnitustega vasemasse pardasse:
Ning + juhtme kinnitasin mutriga siis vastavasse kohta, kus juba ees ootasid suured + juhtmed:
Miinus juhtme ehk massi kinnitasin ka vastavasse kohta kere külge, kus originaalis maanduskaablid asuvad, vasakus pardas (pistiku oma läks parema parda maandusjuhtmete alla, kuna laadija seal paikneb):
aku on pagassis, no sinna ma nendega ronima ei hakka. Kasutan laadimisühenduseks seda versiooni, kus "särtsu" antakse kapoti alt.
Kaablid vedasin strut bar alt kinnitustega vasemasse pardasse:
Ning + juhtme kinnitasin mutriga siis vastavasse kohta, kus juba ees ootasid suured + juhtmed:
Miinus juhtme ehk massi kinnitasin ka vastavasse kohta kere külge, kus originaalis maanduskaablid asuvad, vasakus pardas (pistiku oma läks parema parda maandusjuhtmete alla, kuna laadija seal paikneb):
Viimati muutis overspeed, 16 Mär 2018, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Auto all olles ma pilte ei teinud, kuna sinna söita "rulaga" oli niigit ebamugav ja liialt hämar ka pildistamiseks.
Mootori soojendus-element paigaldatakse juhendi järgi öli-jahuti külge. Koht, kus jahutusvdelik käib läbi ülijahuti. Originaalvooli eemaldada ning asemele panna soojenduselement kahe lödiku-pölvega.
Asub see ölijahuti mootori allosas tagapool, seega köik kaitse-plastikud pöhja alt eemaldada. Avastasin ühtlasi, et üks pöjaplastiku polt keskele on jäetud panemata eemiste mehhaanikute poolt, sest selle ava 4mm kiivas on keermest ... ühtlasi lahendasin selle probleemi.
Pilt juhendist:
Lihtne ju, kuna mul ka lisa lödvikupölvede komplekt tellitud oli ... aga EI.
Nii lihtsalt see ju ometi ei läinud. Miskipärast tuli mul see toru, mille külge pölv kinnitada vaja oli, hoopis teise nurga alt ja veits liialt väikese vahemaaga. Ettenähtud pölvi ma kasutada seega ei saanud, ja peale pikka nuputamist sain löpuks soojendus-elemendi paika löigates ringi vana originaal-vooliku ja lisades teise pölve asemel hoopis sirge lödviku, ja üldse pistik 180-kraadi teises suunas (ehk siis element juhendist teisipidi).
Miks nuputamisega kaua aega läks ? Sest element tuli ju ikkagit paigaldada nii, et öhk sealt veatult välja saaks ... allasuunas ikka öhku välja ei lükka ... lisaks tuli ka pöhjakaitse ette.
Mootori soojendus-element paigaldatakse juhendi järgi öli-jahuti külge. Koht, kus jahutusvdelik käib läbi ülijahuti. Originaalvooli eemaldada ning asemele panna soojenduselement kahe lödiku-pölvega.
Asub see ölijahuti mootori allosas tagapool, seega köik kaitse-plastikud pöhja alt eemaldada. Avastasin ühtlasi, et üks pöjaplastiku polt keskele on jäetud panemata eemiste mehhaanikute poolt, sest selle ava 4mm kiivas on keermest ... ühtlasi lahendasin selle probleemi.
Pilt juhendist:
Lihtne ju, kuna mul ka lisa lödvikupölvede komplekt tellitud oli ... aga EI.
Nii lihtsalt see ju ometi ei läinud. Miskipärast tuli mul see toru, mille külge pölv kinnitada vaja oli, hoopis teise nurga alt ja veits liialt väikese vahemaaga. Ettenähtud pölvi ma kasutada seega ei saanud, ja peale pikka nuputamist sain löpuks soojendus-elemendi paika löigates ringi vana originaal-vooliku ja lisades teise pölve asemel hoopis sirge lödviku, ja üldse pistik 180-kraadi teises suunas (ehk siis element juhendist teisipidi).
Miks nuputamisega kaua aega läks ? Sest element tuli ju ikkagit paigaldada nii, et öhk sealt veatult välja saaks ... allasuunas ikka öhku välja ei lükka ... lisaks tuli ka pöhjakaitse ette.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Keeruliseim osa alles ees. Kuidas puhurijuhe salongi saada ...
Vaatasin ka, mis tehasejuhend kirjutab:
Neil on lisakronstein pistiku jaoks ... pistik mul on, kuid lisakronsteini küll mitte. Juhe Volvo komplektis oli kohe pistikuga. Lisaks tellisin ka Termini puhuri vahejuhtme, kuna Termini (öhuke puhur, mille plaanin ikkagit paigaldada) on möeldud otse juhtmesse ühenduseks, mitte läbi suure pistiku:
Loobusin ikkagit vahepistikust, kuna vanadest varudest (Nivast jäi üle) oli olemas Termini otsekaabel ... vötsin hoopis selle:
Hetkel panen paika küll 1400 W Termini puhuri, kuid tellisin Volvole Termini II 1700W, kus siis kaks astet saab valida: 830W lihtsalt jahedateks ilmadeks ning 1700 W talvel külmadeks ilmadeks:
Vaatasin ka, mis tehasejuhend kirjutab:
Neil on lisakronstein pistiku jaoks ... pistik mul on, kuid lisakronsteini küll mitte. Juhe Volvo komplektis oli kohe pistikuga. Lisaks tellisin ka Termini puhuri vahejuhtme, kuna Termini (öhuke puhur, mille plaanin ikkagit paigaldada) on möeldud otse juhtmesse ühenduseks, mitte läbi suure pistiku:
Loobusin ikkagit vahepistikust, kuna vanadest varudest (Nivast jäi üle) oli olemas Termini otsekaabel ... vötsin hoopis selle:
Hetkel panen paika küll 1400 W Termini puhuri, kuid tellisin Volvole Termini II 1700W, kus siis kaks astet saab valida: 830W lihtsalt jahedateks ilmadeks ning 1700 W talvel külmadeks ilmadeks:
Viimati muutis overspeed, 06 Nov 2017, 02:49, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Eemaldasin kinda-laeka ja kundepoolse pörandavaiba. Nüüd ma saan aru küll, miks see auto palju kaalub ... on ikka isolatsiooni.
Armatuuritagune suht kinni pakitud, pole kuskilt ligipääsu vaheseinale.
Peale päris pikka otsimist löpuks juhuslikult kergitasin viimast seina-matti ning leitsin, et tehase läbiviik on selle all, matil lausa löhe juhtme jaoks sisse löigatud tehase poolt. Läbiviigu kummile puurisin öige ava sisse kaablile ning läbitud kaabel vaheseinast saigit:
Mootori-ruumis jäi kaabel kenasti sinnakanti (ölijahuti/soojenduselemendi kohal), kus mul ka laadija on. Juhe küll on natukse liialt pikk, kuid sain selle kenasti ühe tiiruga lühemaks pakitud ja kinnitatud:
Armatuuritagune suht kinni pakitud, pole kuskilt ligipääsu vaheseinale.
Peale päris pikka otsimist löpuks juhuslikult kergitasin viimast seina-matti ning leitsin, et tehase läbiviik on selle all, matil lausa löhe juhtme jaoks sisse löigatud tehase poolt. Läbiviigu kummile puurisin öige ava sisse kaablile ning läbitud kaabel vaheseinast saigit:
Mootori-ruumis jäi kaabel kenasti sinnakanti (ölijahuti/soojenduselemendi kohal), kus mul ka laadija on. Juhe küll on natukse liialt pikk, kuid sain selle kenasti ühe tiiruga lühemaks pakitud ja kinnitatud:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kuna mul juba teine päev käsil oli ja suht tüdinenud ja kell oli ka palju ... siis 1400W puhuri paigaldasin pisut paigaldusjuhendit eirates. Natukse liialt seina lähedale. Kartsin rohkem, et keegi selle jalaga maha lööb:
Kui 1700W puhuri kätte saan, siis proovin pisut teistmoodi paigaldada. Selleks ajaks taas indu ja aega ehk on, et perfektselt paigaldada ...seinast eemale ja suunaga natukse ülesse poole ... just nii, et puhuks sooja armatuuri ja istme vahelt välja. Plast on piisavalt tugev, et neete kinni hoida.
Proovisin ja mötlesin ka keskosa küljele panna. Praktilisem oleks küll, aga kardan et laste jalgadel jääb seal rohkem ette. Väljanägemise kohapealt ei kurda, kuna suveks saab puhuri alati eemaldada, kui vaja.
Kui 1700W puhuri kätte saan, siis proovin pisut teistmoodi paigaldada. Selleks ajaks taas indu ja aega ehk on, et perfektselt paigaldada ...seinast eemale ja suunaga natukse ülesse poole ... just nii, et puhuks sooja armatuuri ja istme vahelt välja. Plast on piisavalt tugev, et neete kinni hoida.
Proovisin ja mötlesin ka keskosa küljele panna. Praktilisem oleks küll, aga kardan et laste jalgadel jääb seal rohkem ette. Väljanägemise kohapealt ei kurda, kuna suveks saab puhuri alati eemaldada, kui vaja.
Viimati muutis overspeed, 06 Nov 2017, 02:59, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Nii ta mul seal kunde jalgade kohal hetkel on, kaabel välja ei paista, kuna sai kenasti mati alla pandud.
Aga sooja puhub kenasti:
Aga sooja puhub kenasti:
Viimati muutis overspeed, 06 Nov 2017, 03:02, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Hetkel veel taimerit autos ei ole. Kasutan sedasama, mis varemgit pistiku vahel, elektrooniline nädalapäevade ja mäludega:
Muidu polekski nagu taimerit ehk vaja, kuid asi on akulaadijas ja salongipuhuris. See laeb hetkel vaid siis, kui voolu antakse soojendile ja puhurile. Kui taimer oleks autos, siis oleks akulaadijal pidevalt kodo seistes vool taga ja sealt edasi lülitatakse soojendi ja puhur (soovi korral ka eraldi).
Too öue pistikutaimer kannatab kuni 1800W. Seega hetkel saan salongipuhurit vaid 1. astmes kasutada. Kui puhur 2. asmes + mootorisoojendi, siis on kogu koormus üle 2 kW.
Seniks, kuni taimer ka tuleb, tegin laadija releele silla peale (nagu juhendis kirjas, aint kaasas polnud silda relee jaoks küll mitte ?):
Täna siis esimene söidupäev lastega, kus soojendi paikas. Ei saa enam tähelepanu pöörata, et auto hommikul külm on
ps: Signa pasun vist andis otsad niimoodi.
Vida luges vea välja:
Seniks, kuni probleemile lahenduse leian, eemaldasin pasuna kaitsme, #8:
... ja viimases ölivahetusest on möödunud 10'000 km, tuleb ära teha.
Muidu polekski nagu taimerit ehk vaja, kuid asi on akulaadijas ja salongipuhuris. See laeb hetkel vaid siis, kui voolu antakse soojendile ja puhurile. Kui taimer oleks autos, siis oleks akulaadijal pidevalt kodo seistes vool taga ja sealt edasi lülitatakse soojendi ja puhur (soovi korral ka eraldi).
Too öue pistikutaimer kannatab kuni 1800W. Seega hetkel saan salongipuhurit vaid 1. astmes kasutada. Kui puhur 2. asmes + mootorisoojendi, siis on kogu koormus üle 2 kW.
Seniks, kuni taimer ka tuleb, tegin laadija releele silla peale (nagu juhendis kirjas, aint kaasas polnud silda relee jaoks küll mitte ?):
Täna siis esimene söidupäev lastega, kus soojendi paikas. Ei saa enam tähelepanu pöörata, et auto hommikul külm on
ps: Signa pasun vist andis otsad niimoodi.
Vida luges vea välja:
Seniks, kuni probleemile lahenduse leian, eemaldasin pasuna kaitsme, #8:
... ja viimases ölivahetusest on möödunud 10'000 km, tuleb ära teha.
Viimati muutis overspeed, 05 Veebr 2018, 10:19, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Soovitan kindlasti paigaldada keskkonsooli küljele, enda masinal on ka seal.
Nagu sa juba mainisid, siis on soojaõhu sirkulatsioon tunduvalt parem ja härmas/lumised klaasid hakkavad üsna kiirelt sulama.
Nagu sa juba mainisid, siis on soojaõhu sirkulatsioon tunduvalt parem ja härmas/lumised klaasid hakkavad üsna kiirelt sulama.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Inx kirjutas:Soovitan kindlasti paigaldada keskkonsooli küljele, enda masinal on ka seal.
Nagu sa juba mainisid, siis on soojaõhu sirkulatsioon tunduvalt parem ja härmas/lumised klaasid hakkavad üsna kiirelt sulama.
Ega sa juhuslikult pilti leia, kuidas sul see pandud on (mille külge) ? Ma omal plaanin vaiba ja armatuurivahelise plastiku kanti.
Praktilisem tunduks ta seal keskel küll. Ei meeldi mulle ka see koht (praktika näitas), kus ta hetkel panin.
Pean ikkagit salongijuhtme uuesti ära vahetama, sest avades Termini II 1700W karbi sain teadmaks, et see on suure pistikuga, mitte tolle otsejuhtmega ... vot kus lops, seda kataloog ei kirjutanud.
Viimati muutis overspeed, 07 Nov 2017, 23:52, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Vahepeal sai pagassis vahelduseks "möllatud". Paigaldasin niisama ühe lisapistiku otse akult ... ei olnudki kindlat pöhjust, "haige" olen lihtsalt.
Viimati muutis overspeed, 07 Nov 2017, 22:51, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Löpusirge, puhuri ringipaigaldus:
Eemaldasin 1400W puhuri ja tema väikse pistikuga kaabli. Asemele läks siis suure pistiku kaabli komplekt, mille originaalis ka ostetud sai:
Kapoti alt otse (ilma keerdudeta) salongi ja otsustasin siis kasutada pistikule seda kohta, mis Volvo manual näitas, ukse-inge juurdes, polt seal ju kenasti kronsale olemas.
Jöudes aga kaabliga sinna, jäi see no liiga täpseks, pistik ja juhtmestik köik kuidagi ebameeldivalt pingul ... 5cm vöiks ju pikem olla.
Sobrasin kastides köik juhtmed läbi. Sellest pikemat (köik 1,5 m) ei ole. Jonni ei jätnud ja tahtsin, et juhtmetel ka pisut vabadust oleks. Lühim jätk, mille otsa saab panna, on 50 cm. See oli ka vanade jääkide karbist olemas vötta. Sai siis ka kapoti all vähe lödvemaks juhet lastud, kuna nüüd kümneid cm üle oli pikkust:
Ja otsustasin ehitada siis ise selle pistiku kinnituskronsteini mati alla. Meeldib, kui pistik on jäigalt seina küljes, sai vöetud 3mm paksune toorik (läks vist pisut "overkill").
Eemaldasin 1400W puhuri ja tema väikse pistikuga kaabli. Asemele läks siis suure pistiku kaabli komplekt, mille originaalis ka ostetud sai:
Kapoti alt otse (ilma keerdudeta) salongi ja otsustasin siis kasutada pistikule seda kohta, mis Volvo manual näitas, ukse-inge juurdes, polt seal ju kenasti kronsale olemas.
Jöudes aga kaabliga sinna, jäi see no liiga täpseks, pistik ja juhtmestik köik kuidagi ebameeldivalt pingul ... 5cm vöiks ju pikem olla.
Sobrasin kastides köik juhtmed läbi. Sellest pikemat (köik 1,5 m) ei ole. Jonni ei jätnud ja tahtsin, et juhtmetel ka pisut vabadust oleks. Lühim jätk, mille otsa saab panna, on 50 cm. See oli ka vanade jääkide karbist olemas vötta. Sai siis ka kapoti all vähe lödvemaks juhet lastud, kuna nüüd kümneid cm üle oli pikkust:
Ja otsustasin ehitada siis ise selle pistiku kinnituskronsteini mati alla. Meeldib, kui pistik on jäigalt seina küljes, sai vöetud 3mm paksune toorik (läks vist pisut "overkill").
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Overkill muidugit, andis teist valmis peksta.
Kuid peale kümneid kordi möötmist ja ühe korra löikamist, valmis ta sai. Ja töitsa öiges kohas öigetel kaugustel.
Matt tagasi peale, oraga matile vastavatesse kohtadesse augud sisse ja pistiku vöis külge kruvida:
Natukse pidin jalgade kohal olevat plastikut löikama, et pistiku kaabel mönusasti mööda mahuks ilma pealepressimata:
Järgmiseks siis puhurile uus kinnitus kesk-osa küljele.
Kuid peale kümneid kordi möötmist ja ühe korra löikamist, valmis ta sai. Ja töitsa öiges kohas öigetel kaugustel.
Matt tagasi peale, oraga matile vastavatesse kohtadesse augud sisse ja pistiku vöis külge kruvida:
Natukse pidin jalgade kohal olevat plastikut löikama, et pistiku kaabel mönusasti mööda mahuks ilma pealepressimata:
Järgmiseks siis puhurile uus kinnitus kesk-osa küljele.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Puhuri panin armatuuri ja pörandamati vahelise plastriba külge/kanti:
Kuidagi kahtlaselt vabalt tundus see plast jääma, ripub ta ju armatuuri küljes ja lihtsalt toetab mati peale. Ehitasin sinna alla ühe vinkli, mille kinnitasin poldiga torpeedotunneli külge (hetkel on selle poltide all mingi aas, lisana käiks sinna tulekustuti hoidja). Puhuri aluse üks kinnituskruvidest saab ka minema selle vinkli külge. Nii tömbab plastiku jäigaks toestatult:
Mötlesin tüki aega, kas plastikusse kruvid keerata on piisavalt tugev. Olin skeptiline, ning otsustasin plastiku alla panna pleki kruvide jaoks. Eriti ka veel sel pöhjusel, et puhuri aluse alumitest kruvidest aint üks saaks muidu kinnituse. Plekk aga ulatub katma köik kuus kruvi (jah 6, ei tahtnud 4-ga panna nagu tavaliselt). Nii on alus kenasti jäik alumiste kruvide jaoks, kuna kinni ülalt kolme kruviga ja alt üks ka läbi toestusvinkli:
Kuidagi kahtlaselt vabalt tundus see plast jääma, ripub ta ju armatuuri küljes ja lihtsalt toetab mati peale. Ehitasin sinna alla ühe vinkli, mille kinnitasin poldiga torpeedotunneli külge (hetkel on selle poltide all mingi aas, lisana käiks sinna tulekustuti hoidja). Puhuri aluse üks kinnituskruvidest saab ka minema selle vinkli külge. Nii tömbab plastiku jäigaks toestatult:
Mötlesin tüki aega, kas plastikusse kruvid keerata on piisavalt tugev. Olin skeptiline, ning otsustasin plastiku alla panna pleki kruvide jaoks. Eriti ka veel sel pöhjusel, et puhuri aluse alumitest kruvidest aint üks saaks muidu kinnituse. Plekk aga ulatub katma köik kuus kruvi (jah 6, ei tahtnud 4-ga panna nagu tavaliselt). Nii on alus kenasti jäik alumiste kruvide jaoks, kuna kinni ülalt kolme kruviga ja alt üks ka läbi toestusvinkli:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Peale väga pikka nokitsemist/möötmist/sättimist/puurimist/kruvimist sain löpuks aluse paika:
Vahepeal sai pealambi akud tühjaks. Selle süüks ajan fakti, et puhur vöiks olla 1 vöi 2 kraadi ülesse poole suunatud, kuid enam muuta ei saanud. Ja egas "juuksekarva pole ka mötet löhki ajada".
Suund kenasti kindalaeka (kindalaegas avades ei käi vastu) ja istme alumise osa vahelt ülesse. Kaasasolnud aluse körguse reguleerpuksidega sättisin selle nii, et ta ka armatuurist natukse eemale puhuks. Testimisel, hoides kätt armatuuri küljeseinal, puhus sooja öhku täpselt üle sörmede (örnalt puutub).
Juhe jääb porimati alt läbi käima. Nii ei sega ta kedagi ja nähtav nii vähe kui vöimalik:
Talveks valmis. Kunagi hiljem paigaldan vaid taimeri kuskile kapoti alla ja ühendan laadija küljes oleva releega.
Vahepeal sai pealambi akud tühjaks. Selle süüks ajan fakti, et puhur vöiks olla 1 vöi 2 kraadi ülesse poole suunatud, kuid enam muuta ei saanud. Ja egas "juuksekarva pole ka mötet löhki ajada".
Suund kenasti kindalaeka (kindalaegas avades ei käi vastu) ja istme alumise osa vahelt ülesse. Kaasasolnud aluse körguse reguleerpuksidega sättisin selle nii, et ta ka armatuurist natukse eemale puhuks. Testimisel, hoides kätt armatuuri küljeseinal, puhus sooja öhku täpselt üle sörmede (örnalt puutub).
Juhe jääb porimati alt läbi käima. Nii ei sega ta kedagi ja nähtav nii vähe kui vöimalik:
Talveks valmis. Kunagi hiljem paigaldan vaid taimeri kuskile kapoti alla ja ühendan laadija küljes oleva releega.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Tahtsin üle pika aja Vida'st lugeda pisut Four-C asjus, kuid üllatuseks avastasin, et sisselogimine ei toimind enam.
Kellel samuti Vida sisselogimisega proleeme, siis lahendus on SIIN
Recently Many Customer feedback : When using VOLVO VIDA DICE 2014D, LOGIN IN the interface can’t enter, adjust the computer time also can’t LOGIN IN.
Purpose: solve VOLVO VIDA DICE 2014D Err “Can’t Log in ”
Model name:Volvo vida dice pro
Software Version:2014D
Update:By link
Car Models:For Volvo Cars Only
Languages:Italiano, English, French, Portuguese, Swedish, Japanese, Korean, Dutch, Russian, Turkish, Thai, Chinese
Functions:Diagnostic interface
Connection:By OBD2.
Error : Can’t Log in
How to solve VOLVO VIDA DICE 2014D Err “Can’t Log in”
1. Unpack 2014A-B-D-2099.zip file to Desktop.
2. Run 2014A-B-D-2099.exe
3. Install to C:\
4. Reboot and log in to Vida after the icon turns green.
Successfully modified the 2014A patch to extend the subscriptionExpireDate to 2099 23:59:59.
The patch will not enable you run 2014D under windows 10 with IE11. For that your need more then the patch.
Kellel samuti Vida sisselogimisega proleeme, siis lahendus on SIIN
Recently Many Customer feedback : When using VOLVO VIDA DICE 2014D, LOGIN IN the interface can’t enter, adjust the computer time also can’t LOGIN IN.
Purpose: solve VOLVO VIDA DICE 2014D Err “Can’t Log in ”
Model name:Volvo vida dice pro
Software Version:2014D
Update:By link
Car Models:For Volvo Cars Only
Languages:Italiano, English, French, Portuguese, Swedish, Japanese, Korean, Dutch, Russian, Turkish, Thai, Chinese
Functions:Diagnostic interface
Connection:By OBD2.
Error : Can’t Log in
How to solve VOLVO VIDA DICE 2014D Err “Can’t Log in”
1. Unpack 2014A-B-D-2099.zip file to Desktop.
2. Run 2014A-B-D-2099.exe
3. Install to C:\
4. Reboot and log in to Vida after the icon turns green.
Successfully modified the 2014A patch to extend the subscriptionExpireDate to 2099 23:59:59.
The patch will not enable you run 2014D under windows 10 with IE11. For that your need more then the patch.
Viimati muutis overspeed, 04 Aug 2020, 17:59, muudetud 4 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist