wckd - Volvo 960 II
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: wckd - Volvo 960 II
Sissesõit tehtud ✓
Kuna näidikuteplokk sai mõni aeg tagasi vahetatud, peaks ülemine näitama täpselt 400000, aga käesolev ajab ka asja ära.
Kuna näidikuteplokk sai mõni aeg tagasi vahetatud, peaks ülemine näitama täpselt 400000, aga käesolev ajab ka asja ära.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
panen siia ajaloolistel eesmärkidel kirja, mis head/halba viimase ~poole aasta jooksul antud autot tabanud on:
Suve hakul vahetasin lörisema hakanud tagapüti ära. Hokei.
Mingist hetkest hakkas esiklaasi ülaserva taha rooste tekkima ja see ilmselt põhjustas ka samast punktist alguse saanud mõra klaasis. Lõpuks hakkasid suurema vihma korral mööda tahavaatepeeglit juba veetilgad veerema. Asi leidis lahenduse Pettom Pluss'is, kus korrelatsioonis esiklaasivahetusega eemaldati mainitud rooste, värviti katus, keevitati kinni tagatiibadel olnud antenniaugud ja lakiti tagatiivad. Mina olen rahul.
Järgmisena muutus häirivaks parkimisest mahajääv õliplekk. Vahetusse läks väntvõlli esimene simmer, õlipumba tihendid, veepump ja hammas- ning soonrihm koos pingutite- / rullikutega. Samuti õli ja jahutusvedelik.
Viimasest oli hetkeks natuke kahjugi - peatselt eelmainitud ettevõtmise järel ilmnes kurb tõsiasi, et magus lõhn salongis ei ole mingi 20-aastastel rootsi autodel ilmnev boonusfeatuur vaid lekib salongiradiaator. Seda häda ei soovi kerge südamega vaenlasele ka. Vähemalt 95+ 960 vaatenurgast. Põhimõtteliselt kõik, mis sõitjateruumis tagaistmetest ettepoole jääb, tuleb välja kiskuda
Kokku läks mul ~9h jaotatuna üle mitme päeva, aga vähemalt ei ole aknad udused enam ja lõhna saab salongi ehk mõne uue korraldada. Positiivne on asja juures ka see, et nüüd on vaibad maru puhtad ja istmesoojenduse sain tööle. Istme all olid pistiku tagant juhtmed justkui noaga lõigatud.. sama pilt avanes ka eelmisest autost alles jäänud istme alt seega võib eeldada, et siiski mittetahtlikult saavutatud lõige. Igaljuhul nüüd on soe küll.
Rohkem ei meenugi.. tõenäoliselt sai kevadepoole mingeid esisillapukse/liigendeid ka vahetatud a see rohkem nagu püsikulu.
Edasi tahaks igaks petteks kogu vaakumvoolikutesüsteemi uueks teha. Oleks nagu rahulikum magada.
Suve hakul vahetasin lörisema hakanud tagapüti ära. Hokei.
Mingist hetkest hakkas esiklaasi ülaserva taha rooste tekkima ja see ilmselt põhjustas ka samast punktist alguse saanud mõra klaasis. Lõpuks hakkasid suurema vihma korral mööda tahavaatepeeglit juba veetilgad veerema. Asi leidis lahenduse Pettom Pluss'is, kus korrelatsioonis esiklaasivahetusega eemaldati mainitud rooste, värviti katus, keevitati kinni tagatiibadel olnud antenniaugud ja lakiti tagatiivad. Mina olen rahul.
Järgmisena muutus häirivaks parkimisest mahajääv õliplekk. Vahetusse läks väntvõlli esimene simmer, õlipumba tihendid, veepump ja hammas- ning soonrihm koos pingutite- / rullikutega. Samuti õli ja jahutusvedelik.
Viimasest oli hetkeks natuke kahjugi - peatselt eelmainitud ettevõtmise järel ilmnes kurb tõsiasi, et magus lõhn salongis ei ole mingi 20-aastastel rootsi autodel ilmnev boonusfeatuur vaid lekib salongiradiaator. Seda häda ei soovi kerge südamega vaenlasele ka. Vähemalt 95+ 960 vaatenurgast. Põhimõtteliselt kõik, mis sõitjateruumis tagaistmetest ettepoole jääb, tuleb välja kiskuda
Kokku läks mul ~9h jaotatuna üle mitme päeva, aga vähemalt ei ole aknad udused enam ja lõhna saab salongi ehk mõne uue korraldada. Positiivne on asja juures ka see, et nüüd on vaibad maru puhtad ja istmesoojenduse sain tööle. Istme all olid pistiku tagant juhtmed justkui noaga lõigatud.. sama pilt avanes ka eelmisest autost alles jäänud istme alt seega võib eeldada, et siiski mittetahtlikult saavutatud lõige. Igaljuhul nüüd on soe küll.
Rohkem ei meenugi.. tõenäoliselt sai kevadepoole mingeid esisillapukse/liigendeid ka vahetatud a see rohkem nagu püsikulu.
Edasi tahaks igaks petteks kogu vaakumvoolikutesüsteemi uueks teha. Oleks nagu rahulikum magada.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
wckd kirjutas:See häirib tugevalt mindki, aga pole seni ühtki mõistlikku moodust multilink'i madalduseks leidnud... Suvepuhkusel rohkem aega, katsun miskit välja mõelda ilmselt peab nivo lehtvedruga kombineerima miskit (praegu taga tavaamordid ja kangemat tüüpi vedru)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kui sind madalduse mõttelt ümber rääkida ei õnnestu, siis võin sulle Nivomat´i vedru sinna taha pakkuda. Kandevõime on siis muidugi samuti väiksem, sest Nivomat´i puhul hoiavad autot üleval amordid, vedru teeb vaid pool tööd.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: wckd - Volvo 960 II
Madalaks saab coilidega. Nendega asendada selle vibu ning ise valid kui madalaks tahad
:twisted:
Re: wckd - Volvo 960 II
Ja kes peale Kaplhenke Racingu pakub coile sellele tagasillale?
Mind ka väga huvitaks kuna omalgi selline masin nüüd.
Mind ka väga huvitaks kuna omalgi selline masin nüüd.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: wckd - Volvo 960 II
volvofan kirjutas:Ja kes peale Kaplhenke Racingu pakub coile sellele tagasillale?
Mind ka väga huvitaks kuna omalgi selline masin nüüd.
Päris bolt-on variante vist ei pakugi keegi peale kaplhenke (mingi aeg tagasi oli sarnane komplekt ka Myranes Racingu lehel, aga enam ei kipu nende veeb avanema).
Oma peas olen juba mõnda aega arusaamal, et tuleb sedasi läheneda.
Kuna aga QA1 kraami euroopas vist ei müüda eriti, olen seni jõudnud sääraste alternatiivideni:
Kas mõni neist asjalik ja reaalsuses sobilik ka on, pole aimugi, peab pisut veel uurima.
A esmalt peab kergelt loksuma hakanud roolilati välja vahetama ilmselt. Paha on seejuures see, et miskipärast on mul garaazis teine samasugune latt täitsa olemas, aga vat ei mäleta, mis olukorras too on ja mispärast ta seal üleüldse vedeleb. Ei oska kuidagi kindlaks ka teha, parandusasutustest on vist võrdlemisi ebatõenäoline diagnoosiks saada, et täitsa korras latt Lootustandev on asjaolu, et paistab ka preload piston'i reguleerimisvõimalus olemas olevat - katsun lähemalt vaadata.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Mul on isegi salvestatud see leht Myranes Racing ja ei leia enam jah.
Ja hind oli suht ok.
Ja hind oli suht ok.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: wckd - Volvo 960 II
Et midagi kirjutada, kirjutan, et lasin paar kuud tagasi tagavara roolilati Remmonis taastada ja eile lõpuks taipasin autole külge ka panna.
Läks koos uute Lemförder varrastega ja TRW rooliotstega + Meyle HD stabikakondid. Nagu ikka, kadus kolin (mida ma raudselt diagnoosisin lati loksuks) alles peale viimase stabikakondi vahetust, aga latt ise loksus käevahel niiehknaa (ja stabikakont ei näidanud heebliga meelitades ühtki väsimusemärki niikaua, kui autoküljes oli). Vast oli ikka mõistlik vahetada.
Peab lähipäevil sillastendi külastama - taastatu sai küll eelmise lati järgi miilimeetri täpsusega paika sätitud ja ei kisu/uju ega miskit, aga tundub nagu oleks vasakule miskipärast raskem keerata, kui paremale...
Muus osas sõidab nagu miilenki.
Läks koos uute Lemförder varrastega ja TRW rooliotstega + Meyle HD stabikakondid. Nagu ikka, kadus kolin (mida ma raudselt diagnoosisin lati loksuks) alles peale viimase stabikakondi vahetust, aga latt ise loksus käevahel niiehknaa (ja stabikakont ei näidanud heebliga meelitades ühtki väsimusemärki niikaua, kui autoküljes oli). Vast oli ikka mõistlik vahetada.
Peab lähipäevil sillastendi külastama - taastatu sai küll eelmise lati järgi miilimeetri täpsusega paika sätitud ja ei kisu/uju ega miskit, aga tundub nagu oleks vasakule miskipärast raskem keerata, kui paremale...
Muus osas sõidab nagu miilenki.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Siis on aeg hakata ette coile sobitama
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: wckd - Volvo 960 II
Nojah, läks aega, mis ta läks, aga taguots ei ole lõpuks enam nii kikkis. Isegi suht loodis on masin. Alla läks nivo lehtvedru ja GAZ regullitavad coiloverid classicswede'ilt ja kaitseks BC kotid läbi aftermarket.ee. Esmamulje on hea, kurvis tundub kindlam/täpsem kuidagi, madalamais seades mahub kleenukesem sõrm rehvi ja koopaserva vahele (225/45/18), jäikus tundub õige tsipa jäigem, kui tavamatsudega + standardvedruga, aga seda kannatab mõlemas suunas timmida. Lähedalt pilti ei tee, sest koopaservast on natuke roostealget näha, sellele pean ka millalgi tähelepanu suunama.
Jupid siuksed:
Protsess (ei soovita):
rohkem pilte
Muus osas väga arenguid ei ole. Niipalju vist olen jätnud kirjutamata, et mõned ajad tagasi paigaldasin mulle nii olulisena tunduvate lisadena "programmeeritava intervalliga" kojameestefunktsiooni ja "komfortblinkeri" - korraks kangi vibutad, sähvib neli korda, peaaegu nagu kaasaegsetel autodel. Mõlema tarbeks tulid releed mäletamistmööda VW'lt.
Jupid siuksed:
Protsess (ei soovita):
rohkem pilte
Muus osas väga arenguid ei ole. Niipalju vist olen jätnud kirjutamata, et mõned ajad tagasi paigaldasin mulle nii olulisena tunduvate lisadena "programmeeritava intervalliga" kojameestefunktsiooni ja "komfortblinkeri" - korraks kangi vibutad, sähvib neli korda, peaaegu nagu kaasaegsetel autodel. Mõlema tarbeks tulid releed mäletamistmööda VW'lt.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Ma panin kõikidele oma 960-tele "programmeeritava intervalliga" klaasipuhastite relee ning seal jah tegemist fakkvaageni releega. Mul kunagi Golf3-el oli sama lahendus ning üsna mõistlik asi on.
Suunatule isesähvimist ma pole veel suutnud endale vajalikuks mõelda aga igaks juhuks võiksid täpse relee koodi jagada?
Suunatule isesähvimist ma pole veel suutnud endale vajalikuks mõelda aga igaks juhuks võiksid täpse relee koodi jagada?
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: wckd - Volvo 960 II
ddig kirjutas:Suunatule isesähvimist ma pole veel suutnud endale vajalikuks mõelda aga igaks juhuks võiksid täpse relee koodi jagada?
Relee peaks olema 000 953 227 A ja kui ma õigesti mäletan, siis see sisaldub retrofit kit'is 000 998 229 või 000 998 229 A koos mingi vw kaabeldusega.
Dave Bartonilt miskine diagramm ka:
http://www.davebarton.com/pdf/blinkerdiagram2.pdf
E: selle sähvimisega on mul küll 1 veider lugu - minul vilgub ta 4 korda, olgugi, et kõikjal lubatakse kolme. Aga see liiga murelikuks ei tee.
Ja see kojameeste oma siis mäletamistmööda VW 99 või VW 198 relee, kui kedagi huvitab.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Kas keegi oskab öelda mingi konkreetse VAG-i mudeli, mille pealt selle relee maha saaks korjata? KITina ostes on asi mõttetult kallis.
Vabandan offtopicu jätkamise eest antud teemas.
Vabandan offtopicu jätkamise eest antud teemas.
Re: wckd - Volvo 960 II
Guugelda, päris pikk nimekiri autodest tuleb välja 97 kuni 2005 aasta. aga kas siis need 97 kuni 2005 aasta autod peaksid ise suutma 3 vilgutust ka teha? Ma pole ise selliseid nii vanu masinaid näinud, mis seda suudaks.
https://iparts.ee/parts/search/000953227A
https://iparts.ee/parts/search/000953227A
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: wckd - Volvo 960 II
Ma kasutan oma Igen V70 peal sellist suunatulede vilgutusplokki http://www.autoextra.ee/web/toode/suuna ... cat_id=229
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist