Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod
Üks T5 Soomes jälle vähem ja meil(Saaremaal) rohkem. Nettiautost pool aastat otsimist, kõne tuttavale ehitajale(kes auto ära ostaks)ja järgmisel päeval diil tehtud. Köikse siledam 850 T5, mis sealkandis müüki tulnud(kuni 1500 hinnaga)sel ajal kui mina otsisin. Esimene auto mille ostsin ilma ise kohale minemata. Tuttav tegi ainult proovisõidu ja jäi rahule. Autol oli Soomest 12/2017 TÜV, uued naastrehvid, uued pidurikettad klotsid, trossid, 2X uued OEM esiõõtsad, 03/2016 vahetatud hammasrihma komplekt, vahetatud jahutusradikas.
Ainuke pettumus on allolevad JOMI coilid, mis on liiga jäigad ja ei jõua piisavalt kiiresti tee lainetustele järgi-kiirendades võttis ratta 110 peal tühja vedama. Ilmselt saavad kevadel vahetatud KONI toodangu vastu, milliste veel ei tea-kel kogemust nendega,ootan soovitusi. Tava amorti ja vedru ei tahaks panna kuna meeldib see kõrgus, nagu ta praegu on.
Auto esmane reg.10/95 ,läbisõit 313000 pluss, mudeliaasta 96,automaat, mootor 2,3 166KW(seda ilmselt pigem rohkem kuna turbo osuti pigem valge osa lõppu end stabiilselt sätib, ning minek palju parem stock auto omast), sinine nahktuba, töötav kliima-näis kui kauaks.
Ostetud sai see puhtalt sellepärast, et T5-R T GUL 855 normaalse hinnaga ei ole enam saada-kaua võib unistada. Mõni alla 3K sai maha magatud. Nüüd plaan see ilusasti korda teha ja sõita kuni vaba raha korraliku TGULi ostmiseks tekib. Ilmselt kerkivad nende hinnad siiski ainult ülespoole
Tehtud
Hooldus, kõik filtrid,mootoriõli, küünlad Bosch
Jagaja kaas ja rootor
Korrastatud karterituulutus
Nukkade tagumised simmerid
Mootoriõlijahutuse voolikud(Hydroscand pressis uued voolikud vanadele otstele-lekkis 1)
Jahutusvedeliku vahetus
Kangemad esitule pirnid
Asendatud pragunev paisupaak, mõned jahutusvoolikud
Tagatiiva piduritule juhtmed korrastatud
Lähiajal plaanis
Välja selgitada liiga hea mineku põhjus (mida seal näpitud on kas aju või turbot)ja loodetavasti kannatab selle nii jätta. Kuna osuti üle valge ei lähe peaks stock mootor selle pea 1bari ilusasti vastu pidama.
Nukkade esimesed simmerid(VL oma lekib)
Toasoe võiks parem olla, kui heater alles originaal läheb vahetusse ja kui b osa siis proovin läbipesu.
Käigukastiõli vahetus
Käigukastiõli jahutus voolikud ka Hydroscandi uuendamisele
Vasak veovõll ja selle simmer
Summuti sukk tahab asendamist peagi
Ehk ka 21aastat vana originaal esiklaas vahetusse(kui päike kõrgemalt käima hakkab , ehk ei häirigi enam)
Tagakojamees liikuma panna.
Tuba tühjaks ja piinlikult puhtaks
Juhiistme nahk korda
Suveks õiged veljed alla(Columbad varsti olemas, siit foorumist)
Suur Originaalraadio ja võim sisse (varsti olemas siit foorumist)ning Grundigi SD kaardiga raadio välja
Mõned salongiplastikud asendada
Karbiplastikud uuesti värvida(kivid alt kollase krundi välja peksnud)
Odomeeter korda ja õige läbisõit kontrollida(kellad tuleb panna -96 mudelisse, mis ilma obdII-ta) https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k
Kindlasti leiab nipet näpet jooksvalt veel
Ainuke pettumus on allolevad JOMI coilid, mis on liiga jäigad ja ei jõua piisavalt kiiresti tee lainetustele järgi-kiirendades võttis ratta 110 peal tühja vedama. Ilmselt saavad kevadel vahetatud KONI toodangu vastu, milliste veel ei tea-kel kogemust nendega,ootan soovitusi. Tava amorti ja vedru ei tahaks panna kuna meeldib see kõrgus, nagu ta praegu on.
Auto esmane reg.10/95 ,läbisõit 313000 pluss, mudeliaasta 96,automaat, mootor 2,3 166KW(seda ilmselt pigem rohkem kuna turbo osuti pigem valge osa lõppu end stabiilselt sätib, ning minek palju parem stock auto omast), sinine nahktuba, töötav kliima-näis kui kauaks.
Ostetud sai see puhtalt sellepärast, et T5-R T GUL 855 normaalse hinnaga ei ole enam saada-kaua võib unistada. Mõni alla 3K sai maha magatud. Nüüd plaan see ilusasti korda teha ja sõita kuni vaba raha korraliku TGULi ostmiseks tekib. Ilmselt kerkivad nende hinnad siiski ainult ülespoole
Tehtud
Hooldus, kõik filtrid,mootoriõli, küünlad Bosch
Jagaja kaas ja rootor
Korrastatud karterituulutus
Nukkade tagumised simmerid
Mootoriõlijahutuse voolikud(Hydroscand pressis uued voolikud vanadele otstele-lekkis 1)
Jahutusvedeliku vahetus
Kangemad esitule pirnid
Asendatud pragunev paisupaak, mõned jahutusvoolikud
Tagatiiva piduritule juhtmed korrastatud
Lähiajal plaanis
Välja selgitada liiga hea mineku põhjus (mida seal näpitud on kas aju või turbot)ja loodetavasti kannatab selle nii jätta. Kuna osuti üle valge ei lähe peaks stock mootor selle pea 1bari ilusasti vastu pidama.
Nukkade esimesed simmerid(VL oma lekib)
Toasoe võiks parem olla, kui heater alles originaal läheb vahetusse ja kui b osa siis proovin läbipesu.
Käigukastiõli vahetus
Käigukastiõli jahutus voolikud ka Hydroscandi uuendamisele
Vasak veovõll ja selle simmer
Summuti sukk tahab asendamist peagi
Ehk ka 21aastat vana originaal esiklaas vahetusse(kui päike kõrgemalt käima hakkab , ehk ei häirigi enam)
Tagakojamees liikuma panna.
Tuba tühjaks ja piinlikult puhtaks
Juhiistme nahk korda
Suveks õiged veljed alla(Columbad varsti olemas, siit foorumist)
Suur Originaalraadio ja võim sisse (varsti olemas siit foorumist)ning Grundigi SD kaardiga raadio välja
Mõned salongiplastikud asendada
Karbiplastikud uuesti värvida(kivid alt kollase krundi välja peksnud)
Odomeeter korda ja õige läbisõit kontrollida(kellad tuleb panna -96 mudelisse, mis ilma obdII-ta) https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k
Kindlasti leiab nipet näpet jooksvalt veel
Viimati muutis marek555, 21 Okt 2017, 20:44, muudetud 2 korda kokku.
Re: Marek555, 850 T5
Tunduvad ilusad plaanid! Keegi võiks selle T Gul'i eest hoolitsema hakata http://www.volvoclub.ee/foorum/viewtopi ... 25&t=14890
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Marek555, 850 T5
See masin saab ju hoolt ja tähelepanu piisavalt. Isegi tahtsin enne T5e ostu Rootsist musta automaatkastiveaga T5-R universaali ära osta. Paraku ei olnud omanik nõus Eestisse otse müüma. Diiliks oleks läinud ainult mõne tuttava Rootslase abiga ja sinna ta jäi.
Kas enda autol seda oled proovinud https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k. Puhtalt sportlikust huvist-mulle saadeti Sinu auto müügikuulutus kui see Tartus müügis oli. Kuna manuaalkast peaks minu arvates olema M59 koos 850Riga, siis ei pakkunud huvi. Aga Sinu auto loomulikult ilus.
Kas enda autol seda oled proovinud https://www.youtube.com/watch?v=9K-1WChRr9k. Puhtalt sportlikust huvist-mulle saadeti Sinu auto müügikuulutus kui see Tartus müügis oli. Kuna manuaalkast peaks minu arvates olema M59 koos 850Riga, siis ei pakkunud huvi. Aga Sinu auto loomulikult ilus.
Re: Marek555, 850 T5
Olen proovinud kunagi. Mingi väike erinevus oli, see pidi aga normaalne olema. Hetkel 169k ees. Kere hakkab otsa saama ainult.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Marek555, 850 T5
no1 kirjutas:Keegi võiks selle T Gul'i eest hoolitsema hakata
Sul ju ikka T-Svart e. siis must
T-Gul on kollane, mida praeguse seisuga peaks eestis olema 3. 1x854 ja 2x855.
Salongi radikaga võib olla selline kala, et on pandud mitte originaal (Hella) B osad on õhemad ja selleks annavad ka vähem sooja välja
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Marek555, 850 T5
Kunagi üks Rootsi napsimees seletas mulle, et T-gul on "bensiiniõgard". Mina rumal seda uskunud koguaeg.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Marek555, 850 T5
Gul= kollane pa svenska. Aga et päris OT poleks, siis kõva et normaalseid 800seid ka siin liigub audi diislite kõrval . Edu masinaga. Kui on küsimusi, siis kirjuta vms. Ma olen 800ste peatüki oma elus otsast lõpuni igas asendis läbi teinud
Re: Marek555, 850 T5
Kas nende kolme hulgas on ka Kuressaares ehitamisel olev 855 T Gul?
Originaal salongi radikas oli minuteada Behr, võin ka eksida, OE ja b osa kaaluvahe enamustel markidel ca 2e kordne-sellest olen teadlik. Mul radika sisend ja väljund mõlemad tulikuumad. Ei ole 850 oma lahti kunagi lammutanud. Ehitus paistab küll selline, et ringlus saab toimuda ka blokeeritud elemendi korral. Või on seal sees mingi vaheseina lahendus? Madalal kiirusel on enamvähem soe, panad kiiremini puhuma läheb järjest jahedamaks aga voolikud on kuumad. Usun, et peale jahutusvedeliku vahetust ikka ummistas veidi selle ära-õhku sees ei ole.
Originaal salongi radikas oli minuteada Behr, võin ka eksida, OE ja b osa kaaluvahe enamustel markidel ca 2e kordne-sellest olen teadlik. Mul radika sisend ja väljund mõlemad tulikuumad. Ei ole 850 oma lahti kunagi lammutanud. Ehitus paistab küll selline, et ringlus saab toimuda ka blokeeritud elemendi korral. Või on seal sees mingi vaheseina lahendus? Madalal kiirusel on enamvähem soe, panad kiiremini puhuma läheb järjest jahedamaks aga voolikud on kuumad. Usun, et peale jahutusvedeliku vahetust ikka ummistas veidi selle ära-õhku sees ei ole.
Viimati muutis marek555, 23 Veebr 2017, 22:43, muudetud 1 kord kokku.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Marek555, 850 T5
Kuressaare oma on jah nende kahe hulgas. Omanik siin ka kasutaja
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- arturjarn1
- Kõva postitaja
- Postitusi: 179
- Liitunud: 12 Okt 2016, 13:07
- Asukoht: Rakvere prügimägi
Re: Marek555, 850 T5
Väike update!
Liiga hea minek sai likvideeritud. Viga lihtne- WG voolik siiani originaal ja see oli ühest kohast ülipehmeks muutunud, ning oli ilusasti end ca 60 kraadise nurga all kokku voltinud. Katki ei olnud. Panin teise vooliku ja nüüd kell enam lõpuni ei lähe-ca 2/3 peale jõuab ehk. Eks sealt mingi rõhk läbi veel pääses, kuna päris põhja kell ei läinud(ca 1mm jäi puudu).Rõhk kah nii suureks ei läinud, et ECU süüdet katkestama oleks hakanud. Peab teised 2 ka uued panema, needki veel triibulised originaalid. Aga tuntavalt aeglasemini kiirendab nüüd. On keegi proovinud WG voolikuks väiksema sisediameetriga voolikut panna? Ise arvan, et nii oleks lihtsaim viis WG veidi hiljem avanema panna(ilma, et peaks reguleermutrit ja võlli näppima) ja rõhk kuhugi 3/4 ja valge osa lõpu vahele saada.
Liiga hea minek sai likvideeritud. Viga lihtne- WG voolik siiani originaal ja see oli ühest kohast ülipehmeks muutunud, ning oli ilusasti end ca 60 kraadise nurga all kokku voltinud. Katki ei olnud. Panin teise vooliku ja nüüd kell enam lõpuni ei lähe-ca 2/3 peale jõuab ehk. Eks sealt mingi rõhk läbi veel pääses, kuna päris põhja kell ei läinud(ca 1mm jäi puudu).Rõhk kah nii suureks ei läinud, et ECU süüdet katkestama oleks hakanud. Peab teised 2 ka uued panema, needki veel triibulised originaalid. Aga tuntavalt aeglasemini kiirendab nüüd. On keegi proovinud WG voolikuks väiksema sisediameetriga voolikut panna? Ise arvan, et nii oleks lihtsaim viis WG veidi hiljem avanema panna(ilma, et peaks reguleermutrit ja võlli näppima) ja rõhk kuhugi 3/4 ja valge osa lõpu vahele saada.
Re: Marek555, 850 T5
Vahepeal sai nimekirja lõpuosast ühtteist tehtud-
Tuba sai tühjaks tehtud ning vaip puhtaks
Originaal sinised riidest matid sai muretsetud needki pestud ja sisse. Juhioma küll kannaauguga ja kulunud aga ajab hetkel asja ära
Juhiistme seljatoe nahk vahetatud parempoolse kasutatud esiistme seljatoe naha vastu. Ka istme seljatoe vaht läks vahetusse.
Istmesoojenduste juhtmed parandatud
Suveks ostetud Columbade asemel said alla Titanid 5tk koos korralike Hiina suvekatega Sunfull 205 45 R17, näis kaua kestavad. Ise vist selliseid uuena ei ostaks aga kuna olid ostetud velgedel peal tuleb ära proovida. Columbad jäävad ootele, võibolla panen talveks alla ja Persused müüki
Suur Originaalraadio ja võim said sisse-teeb ikka teist häält kohe
Salongiradikas, mis oli veel originaal sai vahetatud Nissensi vastu. Toasooja mure sai sellega lahendatud. Jaanipäeva miinuskraadideks valmis
Nüüd auto teel ning muud asjad katsub jooksvalt suve jooksul teha.
Vahepeal pean ühe C6 sitika ellu äratama. Kui kellelgi on pakkuda 2,7 HDI mootorile väntvõlli ja ilmselt 1e kepsu võtke julgelt ühendust
Tuba sai tühjaks tehtud ning vaip puhtaks
Originaal sinised riidest matid sai muretsetud needki pestud ja sisse. Juhioma küll kannaauguga ja kulunud aga ajab hetkel asja ära
Juhiistme seljatoe nahk vahetatud parempoolse kasutatud esiistme seljatoe naha vastu. Ka istme seljatoe vaht läks vahetusse.
Istmesoojenduste juhtmed parandatud
Suveks ostetud Columbade asemel said alla Titanid 5tk koos korralike Hiina suvekatega Sunfull 205 45 R17, näis kaua kestavad. Ise vist selliseid uuena ei ostaks aga kuna olid ostetud velgedel peal tuleb ära proovida. Columbad jäävad ootele, võibolla panen talveks alla ja Persused müüki
Suur Originaalraadio ja võim said sisse-teeb ikka teist häält kohe
Salongiradikas, mis oli veel originaal sai vahetatud Nissensi vastu. Toasooja mure sai sellega lahendatud. Jaanipäeva miinuskraadideks valmis
Nüüd auto teel ning muud asjad katsub jooksvalt suve jooksul teha.
Vahepeal pean ühe C6 sitika ellu äratama. Kui kellelgi on pakkuda 2,7 HDI mootorile väntvõlli ja ilmselt 1e kepsu võtke julgelt ühendust
Re: Marek555, 850 T5
Õnnestus Rootsist osta 30000km sõitnud nivomatid ja tutikad originaal esiamordid. Hind tuli hea , ei saanud ostmata jätta. Nüüd otsin neile ette madaldusvedrusid ja taha nivomati vedrusid koos ülemiste patjadega. Väike mure- kas originaal õlikate ja madaldusvedrude combo toimib korralikult ning läbi lööma ei hakka. Igaljuhul proovin ära enne kui Koni amorte ostma hakkan.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Marek555, 850 T5
v70 ne nivo vedrud vedelevad mul kuuris.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Marek555, 850 T5
Roolivahetus ja originaalraadio valgustuse vahetusse. Kõige hullem see hall SC 805 asendusena autos välja ei näegi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 58 külalist