![Pilt](http://static3.nagi.ee/i/p/1000/77/25019323296cc1_l.jpg)
Volvo tõi omale doonorsüdame. Purist minu sees küll vangutab selle peale pead aga päris elu on selline, et see on kõige lihtsam variant, mille pealt edasi liikuda. Ristimootorite teistpidi tõstmine tähendab natuke liiga palju tööd. V8 pole saada sellist, mille Eesti seadustega arvele saaks.
Sai võetud BMW M52B28tu mootor, mis on 2.8l, mõlema nuka ajastuse reguleerimisega rida-6. Originaalis teeb 142kw. Olgu öeldud, et tegemist on pika vinnaga projektiga. Selleks, et esialgu mõtlemisega pihta hakata sai mootor garaazhi veetud.
Tuleb leida veel ZF manuaalkäigukast, mis loodetavasti ära mahub ja sinna vastav kardaan, mis tuleb kuidagi sobitada Volvo tagasillaga.
Kuna mootor on suht moodne oma igasuguste klappide ja anduritega, siis arvan, et lihtsam on kohe teha VEMSi peale, mis toetaks ka hilisemaid modifikatsioone.