Leho S70;TDi ATM 1997
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
pigem see on see, kui auto 20 aastat igapäevasõiduk on olnud
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Tags:
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
taavi kirjutas:pigem see on see, kui auto 20 aastat igapäevasõiduk on olnud
Võimatu!!!
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Kole on sõita turbo autoga kui see nanoPaskalitki rõhku ei tooda. Roolivõimu toru vahetuse käigus lahti jäänud toruklamber otsustas esimesel kõvemal vajutusel hommikul lahti tulla ja masina vabalthingavaks muuta. Loomulikult oli see ühendus põhja all.
Saab sõita küll aga nagu penskar kogud kiirust üles ikka tasa ja targu. Ning jõle must lont taga.
Hoov hakkab kah jälle parklaks muutuma.
Saab sõita küll aga nagu penskar kogud kiirust üles ikka tasa ja targu. Ning jõle must lont taga.
Hoov hakkab kah jälle parklaks muutuma.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Ja nüüd mõttetera koonerdajatele.
40k tagasi vahetatud odav (topran) veepump hakkas järsku ploki vahelt lekkima. Tuli jälle ette võtta kogu selle otsa lammutamine. Maha võttes oli tihend täiesti kandiline ja kõva. Pumbal endal polnudki nagu viga.
Seekord läks asemele SKFi nime karbil omav 18 hambaga isend. Ehk peab rihma välba lõpuni ikka vastu.
Seekord sai ka vändale kõik otsapoldid uued pandud nagu vadis soovitab.
Kui juba nukaratta polt lahti sai võetud vahetasin ka selle otsasimmeri ära.
Vahetustöö ise lihtne kui vajalikud tööriistad olemas. Aga kõige rohkem võttis aega ikka selle abirihma pinguti õigese asendisse tagasi saamine.
Ime kah, et seda enamus töökodades valesti tagasi pannakse ja ratas jääb mõni millimeeter rihmast mööda jooksma.
40k tagasi vahetatud odav (topran) veepump hakkas järsku ploki vahelt lekkima. Tuli jälle ette võtta kogu selle otsa lammutamine. Maha võttes oli tihend täiesti kandiline ja kõva. Pumbal endal polnudki nagu viga.
Seekord läks asemele SKFi nime karbil omav 18 hambaga isend. Ehk peab rihma välba lõpuni ikka vastu.
Seekord sai ka vändale kõik otsapoldid uued pandud nagu vadis soovitab.
Kui juba nukaratta polt lahti sai võetud vahetasin ka selle otsasimmeri ära.
Vahetustöö ise lihtne kui vajalikud tööriistad olemas. Aga kõige rohkem võttis aega ikka selle abirihma pinguti õigese asendisse tagasi saamine.
Ime kah, et seda enamus töökodades valesti tagasi pannakse ja ratas jääb mõni millimeeter rihmast mööda jooksma.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
siukese koha peal ma isegi ei mõtle toprani peale. see on poolas taastatud osa ja ei olegi loodud kestma, millest tuleneb ka hind. paraku teeb topran mõnikord asju, mida uuena ei saa või on hind u 10x suurem (VAG asjade puhul). mul ka üks rullik kuskil külmaga häälitseb juba õrnalt, peab ka süvenema, sest hammasrihma vahetusest on 50 tuhhi mööda... Siis läks isegi hästi, et ainult tihend kõvastus.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Mis kiirused olid ja kes alustas?
Autost täitsa kahju
Autost täitsa kahju
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Minu kiirus oli 0 seisime kambaga vasakpööraja taga. Kokku sai 4 masinat pihta.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Väga kahju autost. Endaga kõik korras?
Ma just mõtlesin oma auto müümise peale
Ma just mõtlesin oma auto müümise peale
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Kuradi kahju , lugesin su toimetamisi huviga ikka.
Ja kindlustus ütleb sulle, et auto on väärt 500e koos velgede ja paagisoleva kütusega ja üleüldse on nad tegelikult teede ja tänavate sanitarid...
Ja kindlustus ütleb sulle, et auto on väärt 500e koos velgede ja paagisoleva kütusega ja üleüldse on nad tegelikult teede ja tänavate sanitarid...
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Hommikul oli see jah kahjuks kurb vaade. Loodetavasti saad asjad kenasti aetud.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Tahtsin ka midagi kirjutada aga tsensuur on nii vali ,et ainult heeroglüüfid jäid järele! Kahju KRT!!!!
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Leho S70;TDi ATM 1997
Deem, üks mu inspiratsiooni allikatest.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist