arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
HEH mu tagaveolisel on sama veljekomplekt.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Siis pole ma ainuke, kel selline veljevalik! Järgmised suvekad tahaks ka natuke laiemad vaadata, mugavusele ei mõju, kuid sõita on stabiilsem. Homme tuleb minna kevadhooldusesse, vahetusse siis õli ja esimesed pidurikettad, mis küll väljaspoolt on korras, seest aga parasjagu roostesed. Muid muresid talvega juurde ei tulnud, km kogunes talvega alla 4000, eemaldatud viskosiduriga venti veel tagasi ei pane, loodan selle teha el. peale. Ainuke mure, et aku ei püsi laetuna rohkem kui 10 päeva ja pole vahet, kas signa all või ilma. Leket näitab kusagil 250 mA ja see pole ju väga palju. Pole otsima hakanud, mis lekitab ja see võib olla ka see orig. vanakooli signa, sest see ju aktiivne vist alati. Eks näeb, ilmad paremad, siis ehk rohkem tahtmist...
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Mootori õlivahetus tehtud, kallatud sisse BP5000, piduriketaste vahetus ei sujunud nii kergelt, sest kauplusest sokutati mingid esiveolise kettad, offset 5 mm vale. Pidin nädala ootama ja sellega sai ka korda. Veel läksid ette uued koonuspuksid, originaalid tuli tükihaaval välja rookida. Selgus nende tööde käigus, et parem esimene rattalaager teeb veidi häält, ilmselt peab ka selle uue muretsema. Muu toimib korrektselt ja suvi võib tulla!
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Laager siis ka vahetatud, saalis vaikus. Sai teine uue vaha selga, ehk tulevad mõned suvised pildid siia veel lisaks kui pildimeistril aega jagub! Kena suve algust kõigile, kandilistele ja ümaratele!
- veekaheksa
- Foorumlane
- Postitusi: 76
- Liitunud: 29 Sept 2006, 09:58
- Kontakt:
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Tervitused siis. Kuna siin omanik muutus natukene kannatamatuks ja rahulolematuks ja hakkas õrna kihelust välja näitama, tuli teha Olssonist uus pildisessioon. Koha valis ise, ma siis püüdsin antud asjaloost viimast, või noh, vähemalt eelviimast võtta.
Tänud talle siis, et kasutati minu tagasihoidlikke oskusi.
veekaheksa
Tänud talle siis, et kasutati minu tagasihoidlikke oskusi.
veekaheksa
Volvo V50 2.0D Summum '05 Folk borde inte sova när de kör, men de gör det hela tiden.
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Seekord sattus ilus ilm, puhas auto ja mees, kes selle hetke kinni püüdis, ühes kohas olema! Igatahes tänud veelkord, jääb ikka pisike meenutus...
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Eile sai siis selle aasta TÜV tehtud. Masin loomulikult korras, CO ja muud näidud eeskujulikud, ainult need tagurdustuled ei anna neile asu ja ikka pannakse vo viga kirja. Noh jumal nendega, ehk magavad nüüd rahulikumalt! Otsisin eile veel vooluleket, sest aku suurt üle 7 päeva seismist ei kannata. Viga on raadios, kollane toide maha ja jääb 0,05A, mis on ilmselt signa toide, kollane raadiole järgi ja taas 0,2 A leket. Asi lihtne, pikemalt seisma jättes lihtsalt kaitse välja, seniks kuni saab lasta raadio üle vaadata, muid muresid pole.
- veekaheksa
- Foorumlane
- Postitusi: 76
- Liitunud: 29 Sept 2006, 09:58
- Kontakt:
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Mul ühel teisel autol kah raadio on täielik 'imeja', vana aku rebis täiesti tühjaks ööga. Muidugi mingi 'pestialisti' pandud, pidev vool taga. Loodetavasti saad korda selle.
veekaheksa
veekaheksa
Volvo V50 2.0D Summum '05 Folk borde inte sova när de kör, men de gör det hela tiden.
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Tegelikult tuleks see ära chip´ida ja siis sõidaks nagu peal oleks "kolmeliitrine mootor kogu täiega" ja veel väiksema kütusekuluga. Asi on täpselt parajalt nii terve, et seda teha võiks. Kast ja, on ZF?...isegi automaadina vajaks nagu seda, et "jõudu oleks rohkem" ja asi liiguks. Kohapealt nagu edasi.
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Kast on Aisin, noh mingi jõulisa võiks ju olla, samas ei teha eriti rauda näppima hakata. Pole uurinud, palju selline kerge chip juurde annaks ja kas nii vanat autot on nõus keegi näppima.
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
maki voolud tuleb ära vahetada, kui makk pidevalt voolu all on. Siis on lihtsalt kas makil teisiti või vanasti pandi volvole mitte-standardi järgi, et sa ei saaks jumala eest aftermarket kännukat panna. Seda praktiseeris VW kuni aastani 2004, et olid lihtsalt voolud vahetuses ja imes aku kuivaks.
Teoorias peaks sellel 900sel ka juba olema süütelukk "pealik", et võtmega ära minnes on vaikus majas igal pool.
Teoorias peaks sellel 900sel ka juba olema süütelukk "pealik", et võtmega ära minnes on vaikus majas igal pool.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Tean seda, proovitud ka vahetada neid otsi omavahel, lekitab ikkagi raadio ja kuna pole igapäevaauto, siis kaitse välja, kuni mingi asjalikum raadio muretsetud.
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Mis masinast saanud on?
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Sõidab endiselt kenasti, need ju igiliikurid ja kui oled tehnika üle käinud, siis jupp aega muretu. Järgmine nädal mootorile õlivahetus, ka roolivõimu õli läheb uus, sest avastasin, et polegi peale ostu seda vahetanud. Igav elu nende "vanakestega"...
Re: arvin33 - Volvo 945 Turbo '97 2.3 AT 99 kW
Pea aasta möödas viimasest postitusest...eelmise aasta teises pooles sai kogu helitehnika uueks, Alpine cde 173BT( koos HF-ga), kõlarid ka uued, ees Blaupunkt, taga JBL, pagassi sai väike Pioneeri bassikas, ei midagi erilist, kuid sound on tasakaalus. Kuna talv sai lõpuks läbi, siis tegin ka veljade, rehvide uuenduse. Veljed läksid 16" Persused, loomulikult koos +25 flantsiga, rehvid Hankook ventus prime 3, 205/55R16, samuti läksid vahetusse esiamordid, tellitud sai läbi IA, tootjat ei teagi. Amordid olid ka ju 20.a. vanad...tagumised on seni head. Veljed, rehvid ja amordid andsid autole muidugi uue hingamise, juhitavus muutus konkreetsemaks. Rohkem kui aasta tagas demonteerisin jahutusradika eest viskosiduriga ventika ja otsisin elektrilist, mida ei leidnuki. Installisin v40 väikese jahutusventika, ilmselt kondi jahutuseks mõeldu ja ilma suurema lõikumiseta sobitus ta vana tuulekoja sisse. Lülituseks kasutan usa autodele mõeldud valmiskomplekti, relee, reguleertav andur jne. Toimetab korralikult ja ei ole lärmakas. Sellised arengud siis...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist