Pestavi Remapid Tartus!

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas igiliikur » 04 Juun 2016, 20:09

Üks väike tähelepanek. Sõitsin eile Tln-Trt trassil ja möödaminekul lükkab ikka 5-nda pealt neljanda peale(mitte kickdown, vaid suht põhjagaas)nagu tavaliselt. Kuna tänu pestava muudatustele on tulnud ilmselt väänet juurde, siis proovisin sellist varianti, et lükkasin kangi manuaali peale(et käiku ei vahetaks) ja võib öelda, et suht sama minek, nagu puhta aut. peal.
Ma tahan seda öelda, et selle asemel, et 3-4K pööret 4-nda käiguga üles ajada, sain edukalt ka 5-ndaga 2-3K pöördega hakkama. Kuidas teistel sellises olukorras masin käitub?
XC90

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas paikas » 04 Juun 2016, 20:56

Mul käib kuidagi liiga lihtsalt käik alla. Samas mul juba tunne ka, et kiirendus lahja :D Pean vist uurimamiskit kangemat seadet juba :D

Homme pikem ots, proovin ka uuesti jälle manuaal asendis möödasõidu ära. Samas oleks hea kui solenoid oleks rohkem lukus ja ei teeks 25% pedaalimuutusega kickdowni.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Raintsu
Foorumlane
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Veebr 2015, 16:49

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas Raintsu » 06 Juun 2016, 19:55

Palju xc 90 le 136kw juurde panna saab

SanderE
Kõva postitaja
Postitusi: 157
Liitunud: 25 Juul 2013, 16:21
Asukoht: Tapa/Rakvere

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas SanderE » 07 Juun 2016, 14:49

Minul sai sidur otsa, aga see oleks ka ilma rempita läinud suht lähiajal, sest sidur oli nii kulunud (just korvi poolne osa), et isegi korv oli niiöelda põhjas ja lihtsalt ei suutnud enam ketast hooratta vastu vajutada. Hoorattaga probleeme ei ole, siniseks ei lasknud. Sidurivahetusel jäi vana sisse, sest loks oli väike ning vasakule-paremale keerates ka üsna tummine.

Olen ka välismaa foorumites surfanud ning remapitud diisliga ei ole mõtet vajutada neljanda ja viienda käiguga alla 2000rpm pedaali järsku põhja, just väände pärast. Omal läbi kogetud ja sealt libisemine alguse saigi. Noor ja loll :D Kui vajutada sujuvalt ning al. 2500 põhja, siis ei juhtu midagi. Või siis hakkad kolmandast tulema, kui vaja vajutada. Siis ei käi mootori jõud ülejäänud ülekandest veel üle. Nagu Pestav ütles, siis vääne peab tulema sujuvalt. Ja peale remapi on autol piisavalt jõudu, et normaaltingimustes ei pea jah koguaeg põhjagaasiga sõitma.

Muidu kiidaks ka Pestavit väga hea töö eest, nagu alati!
2007 Volvo V70 93kW manuaal
2004 Volvo V70 D5 120kW manuaal - müüdud
2000 Volvo V40 1.9TDI manuaal - müüdud

Abiks VIDA'ga Rakveres/Tapal.

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas volvo340 » 15 Juun 2016, 13:59

Olen kasutajatl pestav vastust ootamas, seniks uuriks teistelt teadjatelt. Kas remapi on mõtet teha 2.0 tdi 100kW D4204T mootorile? Kas on mõtet nii lahjale teha ja kui palju sellest kilovatte kätte saaks? Autoks Volvo S80, 2008 aasta.

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 655
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas Ott09 » 15 Juun 2016, 14:44

noo isegi polestar lubab sellele ca 20% jõulisa, pestavi ajupesu annab kindlasti juurde aga paremini :D
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas volvo340 » 16 Juun 2016, 16:30

Ott09 kirjutas:panin vist jah, vabandan asjaosaliste ees


Kumma postitusega, et kas sellega, mis on kustutatud, või et Polestar annab 20% lisaks?

Et kui palju antud mootorist lisaks saab ja kas kasutaja pestav on seda mootorit varem teinud?

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 655
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas Ott09 » 16 Juun 2016, 16:39

volvo340 kirjutas:
Ott09 kirjutas:panin vist jah, vabandan asjaosaliste ees


Kumma postitusega, et kas sellega, mis on kustutatud, või et Polestar annab 20% lisaks?

Et kui palju antud mootorist lisaks saab ja kas kasutaja pestav on seda mootorit varem teinud?



ma arvan, et see, mis ma ära kustutasin :D, kui pestav muud ei arva just
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5

Keijop1990
Kõva postitaja
Postitusi: 208
Liitunud: 08 Jaan 2015, 10:35

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas Keijop1990 » 18 Juun 2016, 15:32

Jälle üks Volvo s60 D5 120kw remapitud. Täielikult nõus eelnevate kasutajate kommentaaridega Gustavi töö kohta. Auto sai uue elu. :). Väga head tööd teinud ! :)

harrisan
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 03 Apr 2012, 20:18

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas harrisan » 16 Juul 2016, 00:09

Üks T5 sai ka väikse jõulisa. Soovitan soojalt - kellel vähegi mõlgub mõte chippimise/remappimise peale, siis kohe kindlasti võtke kasutaja Pestav-ga ühendust. Ma olen rohkem kui rahul. Super töö!

Pahh
Kõva postitaja
Postitusi: 110
Liitunud: 17 Juul 2012, 15:24

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas Pahh » 21 Juul 2016, 12:22

Tere!
Kaugel nende seadmetega sul on, et ka uuemaid autosid saaks teha?
Volvo V70 2010a. 129kw disla automaat

TheKris79
Kõva postitaja
Postitusi: 167
Liitunud: 24 Sept 2015, 12:41

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas TheKris79 » 03 Aug 2016, 16:06

Tervist!

Annaks oma panuse kah siia foorumisse ja teataks, et tõesti Tartust ära sõites sai auto parema liikumise (2012 D5 XC90nega tegu siis, mis eelnevalt oli BSR tootega nokitsetud ning nüüd siis Pestavi käe all käinud). Paari kuuga üle 6000km maha uhanud ja lisaks paremale möödasõidu kiirendusele on väga meeldivalt üllatanud kütuse kulu näitajad. Nimelt käisin Euroopa turneel täislastis õnneks ilma katuseboksita ja kiirustega 160+ sõites jäi keskmine kulu 9.4 kanti ning kiirustega 40-140 koos vahepeal seismistega oli kulu number lausa 7.4 ning see on reaalselt paaki lastud kütuse järgi mõõdetud - selliseid numbreid ei ole 2 aasta jooksul kordagi saavutanud. Igati rahul. Lisaks veel, et autol need 20 tollised orig veljed all vähe suuremate rehvidega ning ei ole kõige kergema jalaga juht.
Mis imestama pani oli see, et kasutades neid ime kütuseid mida euroopas laialt saadaval (mingid diisel + ja extra , shell V-power diesel jne) tundus, et liigub veits kehvemalt võrreldes kõige tavalisema diisliga.
Samuti olin üllatunud lõppkiiruses, mis teadaolevalt peaks tehase poolt olema 205 km/h aga sirgel lõigul ja mitte mäest alla sain GPS järgi 223 km/h kätte (spido oli pea 240ne peal ja pöörded vast 200 vähem kui lõpp kellal) ning siis lõi klapi kinni - tõsi mäest üles üle 196 ei vedanud. Ei usu, et Pestav seda seadet puudutas aga mine tea.

Tervitades,

Kristjan
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design

saqu
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Okt 2008, 13:34
Asukoht: Tallinn

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas saqu » 08 Aug 2016, 07:01

Siin ainult ongi hinnapäringud, kas neid ei saaks Pestavile otse PM saata, teemas võiks ikka olla asjalikum info ja kommentaarid tehtud tööle?
XC60 D5 AWD 2011
XC90 D5 AWD 2006
V70AWD 2.4T 2002
Toomas

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 655
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas Ott09 » 08 Aug 2016, 09:01

nõus!
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Pestavi Remapid Tartus!

PostitusPostitas Siim » 08 Aug 2016, 09:44

Ma leian, et kõigile lihtsam oleks nö. hinnakirja olemasolu.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist