Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Pooltelje poltidel peab olema keermeliim vahel. Ma kratsisin ka oma s60-l tükk aega kukalt, et kus see kolks tuleb. Autovivas kontrolliti, kõik korras. Siis sattusin peale sellele teemale - http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... =9&t=51689
Seal teemas soovitab xc90 polte kasutada, millel on kummikoonused all.
Neid polte aga paraku enam ei toodeta (esindusest vähemalt ei saa, Skandixist Saksast saab 12 eurot polt). Uutel masinatel on kõigil tavalised poldid seibiga ja keermeliimiga. Tean, sest tegin selle eelmine nädal just läbi ja nüüd on vaikus majas.
Seal teemas soovitab xc90 polte kasutada, millel on kummikoonused all.
Neid polte aga paraku enam ei toodeta (esindusest vähemalt ei saa, Skandixist Saksast saab 12 eurot polt). Uutel masinatel on kõigil tavalised poldid seibiga ja keermeliimiga. Tean, sest tegin selle eelmine nädal just läbi ja nüüd on vaikus majas.
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
jummel tänatud sellise asja eest, ma mõtlesin juba, et käigukastist tuleb meeletu lõtk sisse.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Mul kadus igatahes pärast keermeliimipanekut see klõnks ära. Kartsin ka hullemat, aga lahendus lihtne.
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Selged pildid. Seda pooltelje polti ma kahtlustasin ise ka esimese vihje peale, midagi muud ei saa väga olla. Minu arust ei pannud me midagi sinna vahele kui laagrit vahetasime, kuid lahti keerata oli üsna raske. Tuleb siis asjaga tegeleda. Tänud tarkuseterade eest
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Minul lõppes see, saaga nii, et üks pooltelje polt keris ennast üldse pooltelje otsa seest välja ja murdus pooleks ning kolises velje kesk kapsli taga mõnedsajad kilomeetrid vähemalt enne, kui talverehvide allapanekuks rattaid maha võtma hakkasime Siis alles avastasin imeliku kilina põhjuse. Muidugi selleks ajaks oli uus laager ka juba seal targemas kohas.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Jahah. Vot siis. Selle teadmisega ei olnud just kõige kindlam tunne järgmisel päeval Valmierasse sõita. Samas kui ta siiani pole laiali läinud, miks ta siis järgneva 500km jooksulgi peaks . Sai pill ära tangitud ja väike tööalane Läti trip tehtud. No problems. Väga mõnus oli autos 18-19`C temperatuuri nautida samal ajal, kui ülejäänud kodanikud väljas 30`C kuumas küpsesid.
Sel nädalal avanes lõpuks võimalus sõbralt hüdraulilist tungi laenata. Originaal on küll kah pagassis omal kohal olemas, aga selle kätte saamine ja tagasipanek on minu arust niivõrd tülikas, et olen nõus kasutama ainult siis, kui teepeal rehv katki läheb. Noh, show must go on või nii... Muidu nokitsemiseks kasutada nagu väga ei isuta. Parempoolne pooltelje polt oli kinni, aga hoopis juhipoolne andis üllatuslikult nii paar tiiru peale keerata. Sellest oli nii palju kasu, et eelnevalt kiirendamise ajal rooli kandunud vibratsioon on kadunud. Mõtlesingi endamisi mis krdi pull see on, ennemalt nagu ei mäleta, et selline vibra oleks olnud. Kolks kostab aga endiselt paremalt poolt. Keermeliimi unustasin loomulikult osta, aga eks teeb nii pea ära kui võimalik jälle tungrauale näpud taha saada. Pidi ju vanarahvagi tarkust mööda loll pea ihu nuhtluseks olema .
Positiivset veel nii palju, et Info-Autost sain nädal pärast porikummide tellimist sõnumi, et võiksin oma nodile järgi tulla kui aega saan. Loomulikult sain. Uhke värk, õpetus kõik kaasas ja puha. Igaks juhuks... et kellelgi ei tuleks pähe porikumme katusele või kapotile neetida. Neetimine tundus mulle siiski natuke liiga radikaalne lähenemine. Liiati pole tagumise stange värvimine veel välistatud ja sel juhul oleks üpris tülikas neid jälle välja hakata puurima. Ostsin poest 7 vastavas suuruses [1 igaks juhuks tagavaraks- juhul kui üks paigalduse käigus katki peaks minema (tavaliselt ju nii juhtub), pole vaja uuesti poodi ühe tüübli järgi sõita] plastikust tüüblit, mis töötavad samal põhimõttel ja nendega jäid porikummid kenasti külge püsima.
Uus juhipoolne Championi kojamees kestis tervelt kolm kuud . Pühapäeval maalt tulles ununes esiklaas puhastamata. Järgmiseks päevaks olid need tegelased klaasil juba tahke oleku saavutanud ja nagu tellimise peale sadas õues vihma. Esimese tõmbega eraldusid harjast 2 ja 1cm pikkused ribad (või tükid, kuidas soovite) peale mida hakkas klaasipuhastaja töö arusaadavalt soovida jätma. Üldiselt olen ma peaaegu terve oma teadliku elu Championi kojamehi kasutanud, kuid sedapuhku ostsin prooviks Boschi toodangu. Ei tohiks just kah kehv valik olla.
Sel nädalal avanes lõpuks võimalus sõbralt hüdraulilist tungi laenata. Originaal on küll kah pagassis omal kohal olemas, aga selle kätte saamine ja tagasipanek on minu arust niivõrd tülikas, et olen nõus kasutama ainult siis, kui teepeal rehv katki läheb. Noh, show must go on või nii... Muidu nokitsemiseks kasutada nagu väga ei isuta. Parempoolne pooltelje polt oli kinni, aga hoopis juhipoolne andis üllatuslikult nii paar tiiru peale keerata. Sellest oli nii palju kasu, et eelnevalt kiirendamise ajal rooli kandunud vibratsioon on kadunud. Mõtlesingi endamisi mis krdi pull see on, ennemalt nagu ei mäleta, et selline vibra oleks olnud. Kolks kostab aga endiselt paremalt poolt. Keermeliimi unustasin loomulikult osta, aga eks teeb nii pea ära kui võimalik jälle tungrauale näpud taha saada. Pidi ju vanarahvagi tarkust mööda loll pea ihu nuhtluseks olema .
Positiivset veel nii palju, et Info-Autost sain nädal pärast porikummide tellimist sõnumi, et võiksin oma nodile järgi tulla kui aega saan. Loomulikult sain. Uhke värk, õpetus kõik kaasas ja puha. Igaks juhuks... et kellelgi ei tuleks pähe porikumme katusele või kapotile neetida. Neetimine tundus mulle siiski natuke liiga radikaalne lähenemine. Liiati pole tagumise stange värvimine veel välistatud ja sel juhul oleks üpris tülikas neid jälle välja hakata puurima. Ostsin poest 7 vastavas suuruses [1 igaks juhuks tagavaraks- juhul kui üks paigalduse käigus katki peaks minema (tavaliselt ju nii juhtub), pole vaja uuesti poodi ühe tüübli järgi sõita] plastikust tüüblit, mis töötavad samal põhimõttel ja nendega jäid porikummid kenasti külge püsima.
Uus juhipoolne Championi kojamees kestis tervelt kolm kuud . Pühapäeval maalt tulles ununes esiklaas puhastamata. Järgmiseks päevaks olid need tegelased klaasil juba tahke oleku saavutanud ja nagu tellimise peale sadas õues vihma. Esimese tõmbega eraldusid harjast 2 ja 1cm pikkused ribad (või tükid, kuidas soovite) peale mida hakkas klaasipuhastaja töö arusaadavalt soovida jätma. Üldiselt olen ma peaaegu terve oma teadliku elu Championi kojamehi kasutanud, kuid sedapuhku ostsin prooviks Boschi toodangu. Ei tohiks just kah kehv valik olla.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
milline tung sul siis originaalis on?
Minul on selline, mis kinnitub klambriga varuratta serva külge ja mille külge käib klambritega ka veljevõti. Kättesaamiseks ja tagasipanekuks 2 sekundit. PLuss mul on ka alles tehase tööriistakott, mis ilmselt takistab kasutamist, kui ta oma õige koha peal oleks....
Minul on selline, mis kinnitub klambriga varuratta serva külge ja mille külge käib klambritega ka veljevõti. Kättesaamiseks ja tagasipanekuks 2 sekundit. PLuss mul on ka alles tehase tööriistakott, mis ilmselt takistab kasutamist, kui ta oma õige koha peal oleks....
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Ju ta on samasugune nagu sinul. Ma olen seda liigutanud täpselt kaks korda. Esimene kord oli peale auto ostu, kui korraldasin suurpuhastuse ja see hõlmas ka varuratta pesa. Teine kord oli, kui vahetasin välja varuratta alla käiva pehmenduse. Esimene kord andis ikka tagasi pusida, teine kord läks kiiremini aga ikka oli paras nikerdamine. Võib olla on vähese trenni viga . Topelt põhi panipaiga näol on muidugi väga kasulik asi, aga kõik see takistab tegelt ligipääsu. Ja pärast on vaja kogu see kupatus koos asjadega ju tagasi kokku laduda. Lihtsam ja mugavam on kasutada hüdraulilist tungi. Ma olen juba ammu hoogu võtnud, et endalegi see osta ja ei maksa ta kah suurt midagi, aga ju siis nii hädalist tarvet jälle pole kui siiamaani soetamata on. Vajadus pidi ju liikumapanev jõud olema või kuidas see ütelus oligi.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Minul on ta selline -
täpselt samasugune veljevõti ka küljes. Kaks randmeliigutust ja on ta käes. Ainult varuratta kinnitusrihmad on kaotsis, vaid vastused on ratta pesa põhjas alles.
Hüdrotung on muidugi kindlam veidi, isegi kasutasin piduritöödel ikkagi toda, kaasasolev vaid mõeldud teeääres rehvi vahetada.
täpselt samasugune veljevõti ka küljes. Kaks randmeliigutust ja on ta käes. Ainult varuratta kinnitusrihmad on kaotsis, vaid vastused on ratta pesa põhjas alles.
Hüdrotung on muidugi kindlam veidi, isegi kasutasin piduritöödel ikkagi toda, kaasasolev vaid mõeldud teeääres rehvi vahetada.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Selle hädatungraua all ei julge küll mina midagi teha. Nagu nimigi ütleb on se hädatungraud ja kõlbab ainult tee ääres rattavahetuseks.
Kunagi ammu otsustas sarnane trapets mul auto all kõveraks minna. Hea et polnud veel jõudnud isegi ratast alt ära võtta.
Peale seda kasutan ainult garages hüdrotungi ja ka siis kasutan alati lisaks seda autotuge (jackstand) või mis selle nimi on.
Selline tung on täitsa piisav.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/8,90 ... aud/315976
Hädatungi tuleb ainult korra aastas üle kontrollida, et asi roostes ei oleks ja ka liiguks kui teda tee ääres vaja on.
Kunagi ammu otsustas sarnane trapets mul auto all kõveraks minna. Hea et polnud veel jõudnud isegi ratast alt ära võtta.
Peale seda kasutan ainult garages hüdrotungi ja ka siis kasutan alati lisaks seda autotuge (jackstand) või mis selle nimi on.
Selline tung on täitsa piisav.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/8,90 ... aud/315976
Hädatungi tuleb ainult korra aastas üle kontrollida, et asi roostes ei oleks ja ka liiguks kui teda tee ääres vaja on.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Umbes midagi sarnast võiks olla jah. Kui tekivad suuremat sorti raha ülejäägid, tuleb osta. Tegelikult pole tungraua probleem kuigi suur. Milleks siis sõbrad on
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
ooda mis need porilapakad maksidki?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Letihind oli neil vist 35Euri, isegi see oleks söödav olnud. Kuna auto sünniaasta on 1999 tuli sealt veel 30% alet. Polnud nagu rohkem midagi mõelda
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
Minu tungraud näeb uurima hakates hoopis teistsugune välja, täpsemalt selline:
Ja varurattapesa täies hiilguses
Kui ma juba neid asju liigutasin, tegin üksiti väikse koristuse ka.
Huvitav, et varuratta pehmendus on iseenesest katki läinud. Ta pole küll kaheks tükiks nagu originaal oli, aga põhimõtteliselt on ta samadest kohtadest katki. Huvitav mis vägi teda purunema sunnib
Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida. Täna jõudsin järsku ehmatavale avastusele, et laupäev on harjumatult sisutühi. Sellist luksust pole juba ammu tunda saanud- vaba graafik terve päeva ulatuses. Seega oli päris paras osa sellest päevakesest auto kallal nokitsemiseks kasutada. Täpsemalt ei andnud mulle ikkagi rahu tagumised pidurid. Miks?
Nad töötavad, aga kui ma võrdlen välimist tööpinda esimese kettaga, siis on ilmselgelt midagi valesti. Lisaks pidurdan ma aeg-ajalt endiselt helieffektide saatel. Kurvis pidurdades alati, aga vahest ka otse sõites kostub pidurdades tagant kõõõõõõks. Nagu rongiga sõidaks, millel on sadades tonnides kaupa sabas. Kuna see hääl kostub piisavalt valjusti valmistab ka parajal määral piinlikust, jäta või pidurdamata. Ühesõnaga asi vajas lähemalt uurimist. Ei viitsinud täna sõpra tülitama hakata, seega kasutasin sama orig. tungi. Õõtsa toestasin kinnitusest igaks juhuks ära, ohutus ennekõike. Asjasse süvenema hakates ei saanud mina küll aru mille eest ma viimatise pidurihoolduse eest 40Euri maksin või mida seal tehti. Vasemääret oli pandud, aga see ka kõik. Lahti polnud minu hinnangul midagi võetud.
Tihvtid, mis fikseerisid piduriklotsid, olid pindmisest roostest ja klotsi tolmust jämedad. Muidu ma neid kätte ei saanud kui tuli lõpuni välja lüüa. Isegi pooles vinnas olles ei saanud neid välja tõmmates kätte. Kuidas siis klotsid nende peal liikuma peaks?
Jama küll, aga jälle saan ma omal nahal tunda ammu teada ütelust: kui sa tahad et miski saaks tehtud nii nagu kord ja kohus, siis pead käised üles käärima ja ise ära tegema. Kettad lihvisin uuesti haljaks. Klotside tööpinnad käisin tasasel pinnal liivapaberi peal üle. Klotside tööpinnas olevad sooned olid triiki saasta täis, puhastasin ära. Tihvtid töötlesin uuesti haljaks. Ühtlasi sai enam-vähem kõik piduriklotsi tolmust puhtaks tehtud, vajalikud kohad ära määritud ja uuesti kokku pandud. Peale prooviringi võin öelda, et kõõõõõksu pidurdades enam ei kostu. Näis kuidas klotsid ja kettad nüüd kokku töötama hakkavad. Nii palju kui mulle paistis pole asi endiselt ideaalne, aga võib olla on natuke vara veel lõplikke järeldusi teha. Peaks ikka natuke sõitma. Kehvemal juhul tuleb ka tagumised supordid välja vahetada, need on väljast nagunii hirmroostes. Arvestades milline oli algne välja lastud piduriõli ma väga ei imestaks, kui kolvid ei liigu sadulates normaalselt ja sel juhul ei saagi tagapiduritelt paremat resultaati nõuda kui täna on. Lähim aeg annab sellele küsimusele vastuse.
Ahjaa, kas kellelgi sellist asja on pakkuda? Peaks puhas ja terve olema. Ei kujuta ette mis seal kunagi ümber on läinud. Päris õudne näeb välja
Ja varurattapesa täies hiilguses
Kui ma juba neid asju liigutasin, tegin üksiti väikse koristuse ka.
Huvitav, et varuratta pehmendus on iseenesest katki läinud. Ta pole küll kaheks tükiks nagu originaal oli, aga põhimõtteliselt on ta samadest kohtadest katki. Huvitav mis vägi teda purunema sunnib
Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida. Täna jõudsin järsku ehmatavale avastusele, et laupäev on harjumatult sisutühi. Sellist luksust pole juba ammu tunda saanud- vaba graafik terve päeva ulatuses. Seega oli päris paras osa sellest päevakesest auto kallal nokitsemiseks kasutada. Täpsemalt ei andnud mulle ikkagi rahu tagumised pidurid. Miks?
Nad töötavad, aga kui ma võrdlen välimist tööpinda esimese kettaga, siis on ilmselgelt midagi valesti. Lisaks pidurdan ma aeg-ajalt endiselt helieffektide saatel. Kurvis pidurdades alati, aga vahest ka otse sõites kostub pidurdades tagant kõõõõõõks. Nagu rongiga sõidaks, millel on sadades tonnides kaupa sabas. Kuna see hääl kostub piisavalt valjusti valmistab ka parajal määral piinlikust, jäta või pidurdamata. Ühesõnaga asi vajas lähemalt uurimist. Ei viitsinud täna sõpra tülitama hakata, seega kasutasin sama orig. tungi. Õõtsa toestasin kinnitusest igaks juhuks ära, ohutus ennekõike. Asjasse süvenema hakates ei saanud mina küll aru mille eest ma viimatise pidurihoolduse eest 40Euri maksin või mida seal tehti. Vasemääret oli pandud, aga see ka kõik. Lahti polnud minu hinnangul midagi võetud.
Tihvtid, mis fikseerisid piduriklotsid, olid pindmisest roostest ja klotsi tolmust jämedad. Muidu ma neid kätte ei saanud kui tuli lõpuni välja lüüa. Isegi pooles vinnas olles ei saanud neid välja tõmmates kätte. Kuidas siis klotsid nende peal liikuma peaks?
Jama küll, aga jälle saan ma omal nahal tunda ammu teada ütelust: kui sa tahad et miski saaks tehtud nii nagu kord ja kohus, siis pead käised üles käärima ja ise ära tegema. Kettad lihvisin uuesti haljaks. Klotside tööpinnad käisin tasasel pinnal liivapaberi peal üle. Klotside tööpinnas olevad sooned olid triiki saasta täis, puhastasin ära. Tihvtid töötlesin uuesti haljaks. Ühtlasi sai enam-vähem kõik piduriklotsi tolmust puhtaks tehtud, vajalikud kohad ära määritud ja uuesti kokku pandud. Peale prooviringi võin öelda, et kõõõõõksu pidurdades enam ei kostu. Näis kuidas klotsid ja kettad nüüd kokku töötama hakkavad. Nii palju kui mulle paistis pole asi endiselt ideaalne, aga võib olla on natuke vara veel lõplikke järeldusi teha. Peaks ikka natuke sõitma. Kehvemal juhul tuleb ka tagumised supordid välja vahetada, need on väljast nagunii hirmroostes. Arvestades milline oli algne välja lastud piduriõli ma väga ei imestaks, kui kolvid ei liigu sadulates normaalselt ja sel juhul ei saagi tagapiduritelt paremat resultaati nõuda kui täna on. Lähim aeg annab sellele küsimusele vastuse.
Ahjaa, kas kellelgi sellist asja on pakkuda? Peaks puhas ja terve olema. Ei kujuta ette mis seal kunagi ümber on läinud. Päris õudne näeb välja
Viimati muutis Priit_P, 19 Juul 2015, 11:21, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99
se on ikka sesama originaal tung. Ainult sul on rattavõti sealt küljest puudu.
Eks firmas kindlasti pidurihooldus koosnes sellest, et vaadati ah klotsi küll ja lasti niisama väljapoole vasemääret peale.
Isegi ühe wag masina pidureid teinud mis käisid alles kaks nädalat tagasi klotsivahetuses. Seal oli ilusast näha, et vanad klotsid välja ja kohe uued asemele. Ei mingit puhastamist ega õlitamist. Isegi liugtapid olid täitsa kuivad.
Eks firmas kindlasti pidurihooldus koosnes sellest, et vaadati ah klotsi küll ja lasti niisama väljapoole vasemääret peale.
Isegi ühe wag masina pidureid teinud mis käisid alles kaks nädalat tagasi klotsivahetuses. Seal oli ilusast näha, et vanad klotsid välja ja kohe uued asemele. Ei mingit puhastamist ega õlitamist. Isegi liugtapid olid täitsa kuivad.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 52 külalist