overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Tervist,
Volvo-foorumlased.
Teema oma Volvo'st teen samadel pöhjustel mis ka teistes foorumites oma autodest:
- et oleks endal kuskilt kena ülevaade autoga tehtust,
- et oleks vöimalik nöu ja arvamust Teilt küsida asjus, millega hätta jään (tavaliselt teen probleemsed küsimused Bold stiilis),
- et oleks ka teistele leitav miskit kasulikku, kui peaks DIY osas tegutsema oma auto kallal ja seda ma tavaliselt ikka teen.
Täpne logi ja tegemised viidetega teisel lehel selles postituses.
Volvo XC70 AWD, 2006 aasta, rohkelt lisasid, ls 180'000+ km,
2521ccm B5254 T2 madala-röhu turboga rida-5 otto-mootor, 154kW Ʌ 320Nm @ 1500...4500 rpm
Salong: B951
Värv: 463 Blackcurrant Pearl
Auto on ostetud Eestist esindusest uuena. Olen teine omanik, esimene oli Aivar Kuusmaa. Mnt lehel on küll omanikuvahetusi rohkem, kuid need on formaalsuse asjus.
Pisivigu on palju, kuid miskit ületamatut pole. Suuremaid vigu on ka möned, kuid ka need saavad sel aastal likvideeritud. Söitmist ei sega ükski viga. Tasapisi tegelen autoga ja ka kirjutan siia.
Esialgseid pilte:
Volvo-foorumlased.
Teema oma Volvo'st teen samadel pöhjustel mis ka teistes foorumites oma autodest:
- et oleks endal kuskilt kena ülevaade autoga tehtust,
- et oleks vöimalik nöu ja arvamust Teilt küsida asjus, millega hätta jään (tavaliselt teen probleemsed küsimused Bold stiilis),
- et oleks ka teistele leitav miskit kasulikku, kui peaks DIY osas tegutsema oma auto kallal ja seda ma tavaliselt ikka teen.
Täpne logi ja tegemised viidetega teisel lehel selles postituses.
Volvo XC70 AWD, 2006 aasta, rohkelt lisasid, ls 180'000+ km,
2521ccm B5254 T2 madala-röhu turboga rida-5 otto-mootor, 154kW Ʌ 320Nm @ 1500...4500 rpm
Salong: B951
Värv: 463 Blackcurrant Pearl
Auto on ostetud Eestist esindusest uuena. Olen teine omanik, esimene oli Aivar Kuusmaa. Mnt lehel on küll omanikuvahetusi rohkem, kuid need on formaalsuse asjus.
Pisivigu on palju, kuid miskit ületamatut pole. Suuremaid vigu on ka möned, kuid ka need saavad sel aastal likvideeritud. Söitmist ei sega ükski viga. Tasapisi tegelen autoga ja ka kirjutan siia.
Esialgseid pilte:
Viimati muutis overspeed, 24 Okt 2021, 12:27, muudetud 23 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70
Esimese asjana sai vahetatud ees vasakpoolne gabariidi pirn. Sain ka tunda neid mönusid, mida internetiavarustes kirjutatakse pirnivahetusest. Tegu on bi-xenon lampidega, kuid ka gabariidi vahetuseks pidin eemaldama öhufiltri kasti, et mitte lampi eest kruttida. Ega ma lampi eest vötta poleks kohe ka osand mitte, juhendit sellele leida vast on vöimalik, kuid lihtsam on öhufiltrikorpus eemaldada. Parempoolse lambiga, kui peaks vaja olema, niilihtsalt vast läbi ei saa.
Rooli keerates on kuulda kuiva kriginat. Kas sellest vabanemiseks on lihtne viis miskit määrida kuskilt ?
Panin tähele, et juhi ja körvalistuja vahelised topsihoidja ääred on valguskiuga roheliselt valgustatud. Kas see valgus peabki 24/7 pölema? Ta küll ei häiri, kuid lihtsalt uudishimust küsin, et miks ta nii on. Vöimalik ka, et ta valgel ajal kustub (kui öues valge, siis ust avades salongivalgustust ei pane pölema, valgusanduri töö toimib).
Rooli keerates on kuulda kuiva kriginat. Kas sellest vabanemiseks on lihtne viis miskit määrida kuskilt ?
Panin tähele, et juhi ja körvalistuja vahelised topsihoidja ääred on valguskiuga roheliselt valgustatud. Kas see valgus peabki 24/7 pölema? Ta küll ei häiri, kuid lihtsalt uudishimust küsin, et miks ta nii on. Vöimalik ka, et ta valgel ajal kustub (kui öues valge, siis ust avades salongivalgustust ei pane pölema, valgusanduri töö toimib).
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70
Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.
Osad asjad lähevad tööle kohe uksi avades nagu ka süütelukku ümbritsev valgusti rõngas. Mu omal nt lähevad laevalgustite nuppude valgus tööle uksi lahti tehes.
Edu masinaga
Osad asjad lähevad tööle kohe uksi avades nagu ka süütelukku ümbritsev valgusti rõngas. Mu omal nt lähevad laevalgustite nuppude valgus tööle uksi lahti tehes.
Edu masinaga
Re: overspeed XC70
maan kirjutas:Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.
Kas ja kuidas ma neid määrida saaks ? Pole veel remondimanuali soetada jöudnud, seega puudub veel hetkel aimdus kus ja mis asub vöi kuidas lahti käib.
maan kirjutas:Osad asjad lähevad tööle kohe uksi avades nagu ka süütelukku ümbritsev valgusti rõngas. Mu omal nt lähevad laevalgustite nuppude valgus tööle uksi lahti tehes.
Sama mulgi. Kui auto lukus, siis süüteluku valgustus kustub. Lukust lahti tehes süttivad lisaks süütelukuvalgustusele ka salongivalgustus (nagu mainisid) ja pöranda valgustus (need on lisaks seotud ka ukse lahtiolekuga, kui uks lahti asendis laetuli kustutada, siis pörandavalgustus jääb pölema ja kustutab vaid ukse kinni panemisel).
Kuid too topsihoidjatevalgustus pöleb koguaeg.
maan kirjutas:Edu masinaga
Tänud.
Viimati muutis overspeed, 25 Mai 2015, 02:24, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70
overspeed kirjutas:maan kirjutas:Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.
Kas ja kuidas ma neid määrida saaks ? Pole veel remondimanuali soetada jöudnud, seega puudub veel hetkel aimdus kus ja mis asub vöi kuidas lahti käib.
Kui on nende viga, siis mingit määrimist seal küll ette nähtud vist pole. Laager asub amordi ülemises otsas laagripadja all. Krigisev laager tuleks vahetada. Mu masinal ka krigiseb/krudiseb vahel ning rohkem kuiva ilmaga.
overspeed kirjutas:Kuid too topsihoidjatevalgustus pöleb koguaeg.
Jääb põlema ka uksi lukku pannes ja põleb ka 5 min peale uksi lukustades? Loogiliselt see õige küll ei tohiks olla.
Re: overspeed XC70
maan kirjutas:overspeed kirjutas:maan kirjutas:Krigin võib tulla amordi tugilaagritest.
Kas ja kuidas ma neid määrida saaks ? Pole veel remondimanuali soetada jöudnud, seega puudub veel hetkel aimdus kus ja mis asub vöi kuidas lahti käib.
Kui on nende viga, siis mingit määrimist seal küll ette nähtud vist pole. Laager asub amordi ülemises otsas laagripadja all. Krigisev laager tuleks vahetada. Mu masinal ka krigiseb/krudiseb vahel ning rohkem kuiva ilmaga.
Ma vast kirjeldasin natukse ebadetailselt. Krigin on nagu otse rooli enda alt, nagu roolinuppude siinid oleks kuivad, vöi roolivarda kardaan.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2,5L 2006
Tulemüüris on kummist muhv, millest roolisammas läbi läheb, vajab määrimist.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: overspeed XC70 2,5L 2006
.
Kui eelmisest omanikust on haakekonksu vötmed kadunud, kas neid saab Volvoesindusest eraldi ka tellida ?
Tea kas läbi pagasiruumi voolupesa ka laadida akut vöib, kui laadija max 4A annab ?
Kui eelmisest omanikust on haakekonksu vötmed kadunud, kas neid saab Volvoesindusest eraldi ka tellida ?
Tea kas läbi pagasiruumi voolupesa ka laadida akut vöib, kui laadija max 4A annab ?
Viimati muutis overspeed, 29 Mai 2015, 16:36, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2,5L 2006
4A laed 3 päeva seda 100'st akut(PS, see on sealsamas pagassis, katte all). Aga eks anna teada, kas auto jäi alles.
Puidust rooli tahaks omalegi!
Puidust rooli tahaks omalegi!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: overspeed XC70 2,5L 2006
Kui katet ei taha eemaldada kongis, siis lae parem kapoti alt.
Re: overspeed XC70 2,5L 2006
no1 kirjutas:4A laed 3 päeva seda 100'st akut(PS, see on sealsamas pagassis, katte all). Aga eks anna teada, kas auto jäi alles.
Puidust rooli tahaks omalegi!
Aku asukohta tean (tänud igatahes muretsemast), sai auto manuali sirvitud ja kogu auto enamvähem "läbituulatud", et teaks kus ja mis ja kuidas (kontrollisin ka köik kaitsmed üle ühtlasi, ei tahaks eriti sinna roolialla enam pugeda kaitsmeid vahetama. Kaitsmekontrollringikäigus sain ka telefoni juhuslikult tööle ). Vene laadijaga sai 1A-ga ööpäevaga aku laetud. Sellega vöttis kuskil 10...12h aega, et täis saada. Aparaat ise ju otsustab, kaua ja mis amperaaziga.
ps Mulle isiklikult meeldiks nahast rool rohkem, kuid ehk harjub ära ja hakkab ka meeldima.
maan kirjutas:Kui katet ei taha eemaldada kongis, siis lae parem kapoti alt.
Sa mötled sealt, kus "Särtsu"(Jump Start) antakse:
Eks see vöimalus jääb ka alati.
Voolupesast laadimise möte pole mul omaleiutis. DEFA'l on kohe vastav pistik laadijale selleks. Samuti müüvad eraldi pesa selle tarvis, kui see puudub, et sealt siis voolu vötta ja mugavam laadida oleks (laadija lisaseade kohe). Olen sama süsteemi ka varem kasutanud, 66-l:
VAJADUS JA IDEE TEKKIS NII
LAHENDUSE TEGIN NII
TULEM
Ainuke probleem hetkel oli see, et mul puuduvad veel elektriskeemid autost. Seega ei tea, kas too tagumine voolupesa läeb ikka otse akuni läbi 15A kaitsme, vöi käib kuskilt mujalt veel läbi (kas on pidev vool vöi on möni katkestusrelee vahel). Mötlesin, et äkisti keegi teist teab.
Defa enda pesal on 10A kaitse vahel. Seega eeldasin, et 15A kaitsmega Volvo voolupesal on ehk piisavad juhtmeruutmillimeetrid.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2,5L 2006
No sina ka ei väsi omale tehnikat hankimast
Re: overspeed XC70 2,5L 2006
Tagumisest pesast kûlmik töötab kui süüde väljas, siis vist mingit katkestust pole
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist