200se pidurid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: 200se pidurid
Niiiii pidurid on pikemat aega töökorras, aga pedaal on ikka vedelevõitu. Käsipidur superkorras. Aga nüüd mõtlesime, et õhtuame lihtsalt üle, aga tulemus ikka sama. Kusjuures õhutamisel oli diagonaalis suportitel nii, et ühtepidi õli purskas ja teispidi vaid nirises. Sai siis "ämblik" lahti võetud. Kolb oli kinni ja roostene. Vahetasin siis selle ämbliku laos riiulis olnud teise uuema vastu kuna mul mingi vana versioon kus külgedel on ainult üks polt ja "Brake Failure" tulele pole kuskile juhet panna. Uuel ämblikul on juhtmele klemm üleval keskel olemas ja külgedel kaks polti kust siis kolvi kätte saime. Loodetavasti sai ämblik ilusasti kokku laotus ja puhastatud, aga sellega viga ei kadunud. Pidurid töötavad, aga päris alt ja pedaal ikka vedel. Ja ikka on mõne suporti ja nipliga nii, et ühest nirised ja teisest purskab. Õhku enam sees nagu pole. Kas peasilinder vajaks tähelepanu või mis jama on?
Twin Towers Of The World Trade Center
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 200se pidurid
Volvo75 kirjutas:Niiiii pidurid on pikemat aega töökorras, aga pedaal on ikka vedelevõitu. Käsipidur superkorras. Aga nüüd mõtlesime, et õhtuame lihtsalt üle, aga tulemus ikka sama. Kusjuures õhutamisel oli diagonaalis suportitel nii, et ühtepidi õli purskas ja teispidi vaid nirises. Sai siis "ämblik" lahti võetud. Kolb oli kinni ja roostene. Vahetasin siis selle ämbliku laos riiulis olnud teise uuema vastu kuna mul mingi vana versioon kus külgedel on ainult üks polt ja "Brake Failure" tulele pole kuskile juhet panna. Uuel ämblikul on juhtmele klemm üleval keskel olemas ja külgedel kaks polti kust siis kolvi kätte saime. Loodetavasti sai ämblik ilusasti kokku laotus ja puhastatud, aga sellega viga ei kadunud. Pidurid töötavad, aga päris alt ja pedaal ikka vedel. Ja ikka on mõne suporti ja nipliga nii, et ühest nirised ja teisest purskab. Õhku enam sees nagu pole. Kas peasilinder vajaks tähelepanu või mis jama on?
Siin teema 2-sajase piduritest...
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=247070
mäletamist mööda oli vaja see kolb keskele kinni fikseerida õhutamise ajaks.
siin jutuks õhutamise järjekord...
http://forums.turbobricks.com/archive/i ... 75205.html
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 200se pidurid
Nii siis selle järgi peaks õhutama:
1. Drivers side rear nipple
2. Drivers side front upper nipple
3. Passenger side front upper nipple
4. Passenger side rear nipple
5. Passenger side front outer lower nipple
6. Passenger side front inner nipple
7. Drivers side outer lower nipple
8. Drivers side front inner nipple
või on veel seal midagi? Ja kas ämbliku peal olev kork tuleks siis juhtmest lahti ühendada ja mõned keerud tagasi keerutada õhutamise ajal?
Tänu lingile veendusin, et mul oli tõepoolest 100 seeria ämblik...sest see erineb 200se omast. On mul ju ikkagi 1160-s 200seeria pill mis tehasest välja veerenud.
1. Drivers side rear nipple
2. Drivers side front upper nipple
3. Passenger side front upper nipple
4. Passenger side rear nipple
5. Passenger side front outer lower nipple
6. Passenger side front inner nipple
7. Drivers side outer lower nipple
8. Drivers side front inner nipple
või on veel seal midagi? Ja kas ämbliku peal olev kork tuleks siis juhtmest lahti ühendada ja mõned keerud tagasi keerutada õhutamise ajal?
Tänu lingile veendusin, et mul oli tõepoolest 100 seeria ämblik...sest see erineb 200se omast. On mul ju ikkagi 1160-s 200seeria pill mis tehasest välja veerenud.
Twin Towers Of The World Trade Center
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 200se pidurid
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=247070
õhutamisest ei räägi siin midagi, ütleb et lahtikeeramisel peaks
kolb ise tsentreeruma. Kuidas, mina aru ei saa, vedru on ühel pool
ju ainult.
õhutamisest ei räägi siin midagi, ütleb et lahtikeeramisel peaks
kolb ise tsentreeruma. Kuidas, mina aru ei saa, vedru on ühel pool
ju ainult.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 200se pidurid
Kasuta kontroll lampi õhutamise ajal.Pannes ühe kolmiku klemmile ja teise aku plussi. Kui on õhutamine õnnestunud peab lamp kustunud olema ja rõhud ka paigas.
volvo745 90 B230FS nüüd B234F
volvo740 91 B234F
volvo740 91 B234F
Re: 200se pidurid
Tänud kutid! Uuel nädala remonditundides vaja käigud ja pidurid korda saada....siis oleksin väga väga rahul!
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: 200se pidurid
Soome tripil jooksis mul ka süsteem tühjaks, mingit eraldi järjekorda küll ei teinud, hakkasin ühe ratta juurest õhutama ja tegin tiiru peale.
Õhutamisel soovitan kasutada läbipaistvat voolikud nipli otsa. Sellega näed ära kui õli sees õhk veel on. Ei pruugi suured õhu kogumid kuskil vahel olla mida niisama silmaga näha, vaid õli sees pisikesed õhumullid, voolikuga hästi näha ja kui neid välja ei saa, siis võib ka pehmeks jääda. Seni õhutad selle voolikuga kui hakkab tulema puhast õli, ilma mullideta.
Õhutamisel soovitan kasutada läbipaistvat voolikud nipli otsa. Sellega näed ära kui õli sees õhk veel on. Ei pruugi suured õhu kogumid kuskil vahel olla mida niisama silmaga näha, vaid õli sees pisikesed õhumullid, voolikuga hästi näha ja kui neid välja ei saa, siis võib ka pehmeks jääda. Seni õhutad selle voolikuga kui hakkab tulema puhast õli, ilma mullideta.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 200se pidurid
Läbipaistev voolik pane otsapidi läbipaistvasse pudelisse, kus on põhjas piduriõli
siis näed veel paremini kuidas õhk väljub ja ei tõmba õhku tagasi voolikusse.
siis näed veel paremini kuidas õhk väljub ja ei tõmba õhku tagasi voolikusse.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist