wckd - Volvo 960 II
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
wckd - Volvo 960 II
Hetkeseis:
Niisiis, kuna mu senine must 960 sai suvel teatavad kahjustused ning ka kere korrodeerumisega oli raske sammu pidada, hoidsin kuid silma peal rootsi-soome autoportaalidel lootuses leida korraliku kerega isend. Mõned potensiaalsed variandid isegi vilksasid läbi, kuid õnneks või kahjuks sai alati takistuseks keelebarjäär ja põhjamaalaste vimm e-kirjade suhtes.. üleeelmine nädal kiikasin korraks läti müügiportaali ss.lv ja järgmisel päeval tõin ära selle:
Olin küll pisut skeptiline lätist-leedust autoostu osas, kuid pidasin 15€ investeeringut bussipileti näol siiski vastuvõetavaks ja otsustasin lihtsalt vaatama sõita, ikkagi välismaalkäik ka nagu. Kahju ainult, et tagasisõidupilet raisku läks.
Auto on tumesinine, tehnika poolest identne mu mustaga - B6304GS (Kat.ita variant), AW30-40 - kuid aasta noorem. Läbisõitu 357tuhat, mida võib ka uskuda. Viimati oli osa Läti Seim'i autopargist (seda tõestas ka auto pass ning erinevad lipikud võtmekimbu küljes ja kindalaekas) ning pidevalt garaazis hoitud. Armatuur, polstrid, lagi, pagass on nagu uued (ka uksepolstrid, mis kipuvad neil enamasti "lokkima"), mootoriruum kuiv ja puhas.
Hetkel taga 2 antenni - üks olnud lällari jaoks, õnneks saab uue aasta alguses IA'st mingi antenniaugukatte ja õnnestub üks minema visata. Sees Volvo makk CR-915 ja pagasiruumis Volvo 6-cd boks. Kojutoomine möödus siiski vaikuses, kuna arvatavasti oli korduvalt vale koodi sisestamisega manatud ekraanile "OFF" seega ei saanud isegi koodi sisestada. Internet õpetas, et jättes 2ks tunniks süütevõtme 1. positsiooni, tuleb jälle "COdE" ette ja saab uuesti proovida. Nii oligi. IA'st sain VIN'i järgi ka koodi (seni, kui IA asja uuris, kiskusin tegelikult maki välja ja sellelegi oli sama kombinatsioon kirjutatud) ja nüüd mängib plaate täitsa rahuldavalt, raadiosagedustest ainult paarituid numbreid. Mingi usa värk vist.
Vigadest:
- püsikiirusehoidja ei tööta
- salongis hinnanguliselt ~10 pirni ei põle (lülitite valgused, tuhatoosides jne.)
- mõlemal esitiival porilapaka juures pindmine rooste
- rehvid pole kõige asjalikumad
- üks kahtlane lõgin kuskil põhjaall, pole tõstukile saanud veel
- mootoripadi vms. laseb kiirendamisel kergelt vibratsiooni keresse
- salongis nipet-näpet nagiseb pisut
- Alarm / distantslukustus ei tööta, vaja leida keegi, kes puldi uuesti seoks vms. Laserline alarm.
Eks lähiajal paistab, mis veel korrastamist tahaks. Varsti teen ka vähe paremad pildid.
Niisiis, kuna mu senine must 960 sai suvel teatavad kahjustused ning ka kere korrodeerumisega oli raske sammu pidada, hoidsin kuid silma peal rootsi-soome autoportaalidel lootuses leida korraliku kerega isend. Mõned potensiaalsed variandid isegi vilksasid läbi, kuid õnneks või kahjuks sai alati takistuseks keelebarjäär ja põhjamaalaste vimm e-kirjade suhtes.. üleeelmine nädal kiikasin korraks läti müügiportaali ss.lv ja järgmisel päeval tõin ära selle:
Olin küll pisut skeptiline lätist-leedust autoostu osas, kuid pidasin 15€ investeeringut bussipileti näol siiski vastuvõetavaks ja otsustasin lihtsalt vaatama sõita, ikkagi välismaalkäik ka nagu. Kahju ainult, et tagasisõidupilet raisku läks.
Auto on tumesinine, tehnika poolest identne mu mustaga - B6304GS (Kat.ita variant), AW30-40 - kuid aasta noorem. Läbisõitu 357tuhat, mida võib ka uskuda. Viimati oli osa Läti Seim'i autopargist (seda tõestas ka auto pass ning erinevad lipikud võtmekimbu küljes ja kindalaekas) ning pidevalt garaazis hoitud. Armatuur, polstrid, lagi, pagass on nagu uued (ka uksepolstrid, mis kipuvad neil enamasti "lokkima"), mootoriruum kuiv ja puhas.
Hetkel taga 2 antenni - üks olnud lällari jaoks, õnneks saab uue aasta alguses IA'st mingi antenniaugukatte ja õnnestub üks minema visata. Sees Volvo makk CR-915 ja pagasiruumis Volvo 6-cd boks. Kojutoomine möödus siiski vaikuses, kuna arvatavasti oli korduvalt vale koodi sisestamisega manatud ekraanile "OFF" seega ei saanud isegi koodi sisestada. Internet õpetas, et jättes 2ks tunniks süütevõtme 1. positsiooni, tuleb jälle "COdE" ette ja saab uuesti proovida. Nii oligi. IA'st sain VIN'i järgi ka koodi (seni, kui IA asja uuris, kiskusin tegelikult maki välja ja sellelegi oli sama kombinatsioon kirjutatud) ja nüüd mängib plaate täitsa rahuldavalt, raadiosagedustest ainult paarituid numbreid. Mingi usa värk vist.
Vigadest:
- püsikiirusehoidja ei tööta
- salongis hinnanguliselt ~10 pirni ei põle (lülitite valgused, tuhatoosides jne.)
- mõlemal esitiival porilapaka juures pindmine rooste
- rehvid pole kõige asjalikumad
- üks kahtlane lõgin kuskil põhjaall, pole tõstukile saanud veel
- mootoripadi vms. laseb kiirendamisel kergelt vibratsiooni keresse
- salongis nipet-näpet nagiseb pisut
- Alarm / distantslukustus ei tööta, vaja leida keegi, kes puldi uuesti seoks vms. Laserline alarm.
Eks lähiajal paistab, mis veel korrastamist tahaks. Varsti teen ka vähe paremad pildid.
Viimati muutis wckd, 01 Juun 2016, 15:09, muudetud 1 kord kokku.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
wckd kirjutas:- Alarm / distantslukustus ei tööta, vaja leida keegi, kes puldi uuesti seoks vms. Laserline alarm.
Selle murega aitas Nempe OÜ Tulika tänaval (kunagised Laserline maaletoojad).
eelnevalt oli ~4 erinevat autoalarmispetsialistettevõtet kategooriliselt "Ei, pole võimalik, vaja uus alarm osta - näe siin, 150€" väitnud, tegelikult oli ilmselt vaja alarmiajule "hard reset" vms. teha ja pult uuesti siduda. Aega läks u. 20min. Kulu 25€ kui õigesti mäletan.
Ja see "kahtlane lõgin kuskil põhjaall" on ilmselt tagumise ukselambi lahtine pistik, mis vastu ukseplekki kolksub.
So far so good.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Tumedad 900 volvod on alati väga sümpaatsed olnud. Ikkagi oma aja lipulaev. Tahaks rohkem pilte näha!
S80 07
850 95
850 95
940 97
850 95
850 95
940 97
Re: wckd - Volvo 960 II
henri kirjutas:Tumedad 900 volvod on alati väga sümpaatsed olnud. Ikkagi oma aja lipulaev. Tahaks rohkem pilte näha!
Paar värsket telefoniklõpsu:
Muudel rinnetel erilisi edusamme pole (ja ilmselt enne plusskraade ei tule ka):
- enamus salongitulesid põleb
- vahepeal ilmnes, et aku omadega läbi, see sai vahetatud
- paari päeva eest ei käivitunud enam, kahtlustasin käiguasendiandurit, lähemal uurimisel on aga aimata, et seda andurit on keegi osavkäpp juba ilmselt vahetanud, asendades katkiläinud pistikud (need krivaimud seal k.kasti küljel - ei taha nad üldse tervelt lahti tulla) suvaliste kättejuhtunud vahenditega nagu teip, "suhkrutükid" jms. Hetkel jätsin mainitud anduri/lüliti starteri ahelast välja ning seega masin käivitub nüüd igast asendist. Paistab, et homme saab koos stabikapuksidega ka uued korralikud pistikud sinna alla.
Üldiselt sõidab endiselt nagu muiste, isegi kirutud rehvid ei tundu enam liiga libedad
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: wckd - Volvo 960 II
Kui ta veel V oleks, tahaks ka
Et tee talle alati sile oleks.
Et tee talle alati sile oleks.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: wckd - Volvo 960 II
Pigem iseenda meeleheaks panen siia kirja, mis viimasel ajal tehtud, hea/valus tulevikus meenutada:
* suve algusest saadik ajasin taga kahtlast kolksu, mis näis tulevat kuskilt esisillast. Esialgu sai omal käel vahetatud sharniirid, stabikapuksid/kondid, pidurikettad/-klotsid, välimised rooliotsad.
* Kuna eelnev punkt muret ei lahendanud, käis auto paar-kolm korda ka mõnes töökojas, sügisel sai esisillas vahetatud:
* Kuna ka eelnev punkt muret siiski ei lahendanud, käis auto IA's "defekteerimisel", kus selgus, et kõik ülaltoodu on tiptop/lõtkudeta, kuid vedrud väsinud (olevat jälgede järgi vastu amorti käinud) ja käigukasti padi on omadega otsas... u. nädala pärast peaks selguma, kas nende vahetamine lõpetab mu piinad. Vähemalt senised "investeeringud" asja hullemaks ei teinud.
Lisaks ootab juba mõnda aega paigaldamist uus käiguasendiandur, aga hetkel paistab, et originaal on kombeid õppinud ja pole viimastel kuudel kisa tõstnud. Kui kolksust lahti saab, peaks igaks petteks summutisüsteemi üle käima.
Muidu on auto soe, janune ja mugav nagu ikka. Rehvid on mõned korrad vahetunud, esitiibadel roostet enam ei ole, kõik pirnid põlevad, püsikas sai korda tehtud, naginaid on vähem/muusikat on rohkem ja antenne pole väljaspool salongi enam ühtegi ja süütepoolide juhtmestiku tegin uueks. Läbisõit peaks olema hetkel ~381k. Juhipoolsel peeglil on veider lööve - osa mis jääb peeglikorpuse ja ukse vahele ning mida olen pidanud plastikuks, on värvi maha visanud nagu oksüdeerunud alumiinium. Tuleb välja vahetada ilmselt.
Kuna teemaksolevast autost ühtki ajakohast pilti pole, lisan sarnased:
mu isa pensionilejäänu vedamas minu eelmist / ülejäänud pere
Carry on.
* suve algusest saadik ajasin taga kahtlast kolksu, mis näis tulevat kuskilt esisillast. Esialgu sai omal käel vahetatud sharniirid, stabikapuksid/kondid, pidurikettad/-klotsid, välimised rooliotsad.
* Kuna eelnev punkt muret ei lahendanud, käis auto paar-kolm korda ka mõnes töökojas, sügisel sai esisillas vahetatud:
- Stabika kondid
- Stabika puksid
- Eesm. õõtshoova esimesed puksid
- Eesm. õõtshoova tagumised puksid
- Sharniirid
- Roolilatt - tegelikult 2 korda järjest (esimene taastatud latt osutus praagiks)
- Rooliotsad sisemised/välimised
- Amordid
- Amordipadjad/laagrid
* Kuna ka eelnev punkt muret siiski ei lahendanud, käis auto IA's "defekteerimisel", kus selgus, et kõik ülaltoodu on tiptop/lõtkudeta, kuid vedrud väsinud (olevat jälgede järgi vastu amorti käinud) ja käigukasti padi on omadega otsas... u. nädala pärast peaks selguma, kas nende vahetamine lõpetab mu piinad. Vähemalt senised "investeeringud" asja hullemaks ei teinud.
Lisaks ootab juba mõnda aega paigaldamist uus käiguasendiandur, aga hetkel paistab, et originaal on kombeid õppinud ja pole viimastel kuudel kisa tõstnud. Kui kolksust lahti saab, peaks igaks petteks summutisüsteemi üle käima.
Muidu on auto soe, janune ja mugav nagu ikka. Rehvid on mõned korrad vahetunud, esitiibadel roostet enam ei ole, kõik pirnid põlevad, püsikas sai korda tehtud, naginaid on vähem/muusikat on rohkem ja antenne pole väljaspool salongi enam ühtegi ja süütepoolide juhtmestiku tegin uueks. Läbisõit peaks olema hetkel ~381k. Juhipoolsel peeglil on veider lööve - osa mis jääb peeglikorpuse ja ukse vahele ning mida olen pidanud plastikuks, on värvi maha visanud nagu oksüdeerunud alumiinium. Tuleb välja vahetada ilmselt.
Kuna teemaksolevast autost ühtki ajakohast pilti pole, lisan sarnased:
mu isa pensionilejäänu vedamas minu eelmist / ülejäänud pere
Carry on.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Lõbus on selliseid kolksusid taga ajada ja ühe "spetsialisti" juurest teise juurde joosta. Reeglina keegi süveneda ei viitsi/oska/suuda ja lõpuks pead ise kõik asjad korda tegema.
Kas süütepoolide juhtmestiku uuendamiseks oli ka mingi konkreetne põhjus?
Seda peeglikinnitust kannatab värvida ka. Mul kolleegil oli kunagi sarnane ja need samuti ussitasid. Värvis ära ja sai päris hea.
Kas süütepoolide juhtmestiku uuendamiseks oli ka mingi konkreetne põhjus?
Seda peeglikinnitust kannatab värvida ka. Mul kolleegil oli kunagi sarnane ja need samuti ussitasid. Värvis ära ja sai päris hea.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: wckd - Volvo 960 II
Süütepoolide juhtmestikuga jändamiseks andis ajendi üks otsakorral süütepool - viskas misfire'it. Poole uuema tüübi vastu vahetades tundus see juhtmemajandus kogu asja juures lihtsalt väga nõrk lüli olevat, uutest juhtmetest otseselt mingit tuntavat kasu ei tekkinud aga hing on rahulikum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
NII, hetkeseisuga võib väita, et auto on vaikne ega kolise mitte kuskilt otsast
Täna päeval vahetas IA siis käigukastipadja - kui kätte sain, tundus nagu istuks uude autosse - poleks eales uskunud, et selle padja tõttu autosse niivõrd palju vibratsiooni ja müra võiks tekkida. Ilmselt olin ise juba nii harjunud, et ei saanud väga arugi enne, kui viga kõrvaldatud. Ainuüksi käivitamisel on nüüd hoopis teine hääl ja auto kere püsib ka paigal.
Kõik seega tiptop, ainult üks pisiasi - see kolks esisillas oli ikka oma kohal.
Koduteel hüppasin läbi kohalikust ülevaatuspunktist, kuna tõsine kahtlus oli, et miskit kukub kohe auto küljest ära. Isegi teekattemärgistusest üle sõites kolises. Auto tõstukile, kinnas kätte ja pilt selge, stabikakondi mutter lahti. Keerasin äsja kodus selle sindri kinnimale ja asi mutt. Eks peaks kondid ja võibolla vardagi siiski ära vahetama, kuna augud tõenäoliselt ammu juba ovaalsed. Ilmselt sai selle avastuse juures otsustavaks ülevaatuspunkti tõstuki eripära - kuna tõstab ratastest, mitte käppadega, ei jää stabikas pingesse ja on suurem võimalus objektiivne hinnang tuletada. Usutavasti võiks IA's ja muudeski töökodades selline võimalus olemas olla, aga mine tea.
eenivei - lõpp hea, kõik hea... Ei läinud aastatki, et auto vaikseks saada ja kogukulu jäi ka vast auto turuväärtuse piiridesse
Täna päeval vahetas IA siis käigukastipadja - kui kätte sain, tundus nagu istuks uude autosse - poleks eales uskunud, et selle padja tõttu autosse niivõrd palju vibratsiooni ja müra võiks tekkida. Ilmselt olin ise juba nii harjunud, et ei saanud väga arugi enne, kui viga kõrvaldatud. Ainuüksi käivitamisel on nüüd hoopis teine hääl ja auto kere püsib ka paigal.
Kõik seega tiptop, ainult üks pisiasi - see kolks esisillas oli ikka oma kohal.
Koduteel hüppasin läbi kohalikust ülevaatuspunktist, kuna tõsine kahtlus oli, et miskit kukub kohe auto küljest ära. Isegi teekattemärgistusest üle sõites kolises. Auto tõstukile, kinnas kätte ja pilt selge, stabikakondi mutter lahti. Keerasin äsja kodus selle sindri kinnimale ja asi mutt. Eks peaks kondid ja võibolla vardagi siiski ära vahetama, kuna augud tõenäoliselt ammu juba ovaalsed. Ilmselt sai selle avastuse juures otsustavaks ülevaatuspunkti tõstuki eripära - kuna tõstab ratastest, mitte käppadega, ei jää stabikas pingesse ja on suurem võimalus objektiivne hinnang tuletada. Usutavasti võiks IA's ja muudeski töökodades selline võimalus olemas olla, aga mine tea.
eenivei - lõpp hea, kõik hea... Ei läinud aastatki, et auto vaikseks saada ja kogukulu jäi ka vast auto turuväärtuse piiridesse
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Vahelduseks vahetasin esimesed pidurikettad ja stabikakondid ära (jälle).
Kuna mulle näib, et stabikakonte pisut liiga tihti vahetan, tekkis küsimus, kas mitte stabikas ise õhtal pole - kondi poldid loksuvad aukudes päris usinasti, kui mutrit peal pole:
Kas teoorias peaks mutter konte siiski suutma paigal hoida seal või olen ma lihtsalt seni probleemile valelt poolt lähenenud?
Lugupidamised.
Kuna mulle näib, et stabikakonte pisut liiga tihti vahetan, tekkis küsimus, kas mitte stabikas ise õhtal pole - kondi poldid loksuvad aukudes päris usinasti, kui mutrit peal pole:
Kas teoorias peaks mutter konte siiski suutma paigal hoida seal või olen ma lihtsalt seni probleemile valelt poolt lähenenud?
Lugupidamised.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Niipalju kui ma soome foorumist lugend olen ei pidand need B-osa kondid kestma paljud soovitavad originaale vaid!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: wckd - Volvo 960 II
Tegin suveveljest kehva telefonipildi, auto jäi külge.
Muus osas - käigukast hakkab õhtale minema vist - nagu pump oleks umbes - vingub koledasti ja pikemal sõidul hakkab "libisema" ja tulistab koodi:
Ilmselt sai enne pnp anduri vahetamist liiga pikalt vilkuva noolega sõidetud ikka.
Muus osas - käigukast hakkab õhtale minema vist - nagu pump oleks umbes - vingub koledasti ja pikemal sõidul hakkab "libisema" ja tulistab koodi:
Ilmselt sai enne pnp anduri vahetamist liiga pikalt vilkuva noolega sõidetud ikka.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Käigukast läkski õhtale (täpsemalt siiski ilmselt see hüdromuhv / torque converter) - ühel heal päeval ei liikunud enam üheski asendis.
Doonorautolt läks lõpuks teine kast uue õliga alla, lähiajal tuleb veel õlivahetus koos uue filtriga teha vast.
Muu hulgas sai vahetatud ka:
Radikas + uus jahutusvedelik
Karterituulutuse komponendid
Sisselaskekollektori tihend
Pihustite tihendid
Kütusefilter
Auto sõidab jälle omal jõul. Hurraa.
Doonorautolt läks lõpuks teine kast uue õliga alla, lähiajal tuleb veel õlivahetus koos uue filtriga teha vast.
Muu hulgas sai vahetatud ka:
Radikas + uus jahutusvedelik
Karterituulutuse komponendid
Sisselaskekollektori tihend
Pihustite tihendid
Kütusefilter
Auto sõidab jälle omal jõul. Hurraa.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: wckd - Volvo 960 II
Juba ammu tahtsin küsida, eile nägin ka linnapeal, et miks see taguots nii kikkis peab olema? Muidu oleks päris ideaalne.
Re: wckd - Volvo 960 II
See häirib tugevalt mindki, aga pole seni ühtki mõistlikku moodust multilink'i madalduseks leidnud... Suvepuhkusel rohkem aega, katsun miskit välja mõelda ilmselt peab nivo lehtvedruga kombineerima miskit (praegu taga tavaamordid ja kangemat tüüpi vedru)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist