XC/AWD nelikvedu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: XC/AWD nelikvedu
Mul nendega seal küll mingeid probleeme polnud. Helistasin ette, viisin kardaani sinna. Ütles kohe, et vahepuki tellimine võib aega võtta umbes nädala. Kahtlus oli, kas Volvole saabki vahepukki.
5 päeva pärast tuli kõne, et valmis. Uus vahepukk küljes ja puha.
5 päeva pärast tuli kõne, et valmis. Uus vahepukk küljes ja puha.
S80. T6. 2013.
Re: XC/AWD nelikvedu
Ma selles töös ise ei kahtlegi. Lihtsalt kui sulle on tehtud hinnapakkumine 350.- plus käive ja siis kui kardaanile järgi lähed raiutakse 600 plus käive - siis jääb ikka s i t a maik juurde asjast. Ühtegi telefonikõnet midagi ei tulnud töö ajal, et kuule vana see ja see maksab rohkem. Oleks arvestanud ja loogilise põhjenduse peale akseptinud.
Re: XC/AWD nelikvedu
aimar kirjutas:kardaan käib põhja all kõik aeg ringi sest taga silla rakendumist juhib heldrex kas surub sidurid kokku või ei mul oli küll muhv oli kulunud küll kuid mitte läbi kus juures käisin kontrollis autovivas nemad sel pakusid et muff on läbi ja vahetasid ka ära selle kuid toimima ei saanud alles peale IA käimist selgus et pump läbi ja seal ka viga parandati.Kardaani peaks saama vabalt keerata ringi kui auto õhus ja mull oli veel selline asi kui auto õkutõsta ja panna draivi peale siis käisid ka tagumised rattad ilusti ringi kuid neid oli võimalik kääga peatada.enne kui midagi huupi vahetama hakkad lase kuskil süsteemile korralik test teha sest jupid pole eriti odavate killast.
Huvitav, et Sinu juhtumi puhul osutus asjalikumaks IA. Tavaliselt püütakse hoopis IA-le alternatiivi leida, sest seal väga kallis või ei osata viga leida. Minu xc90-l ka nelivedu ei toimi hetkel. IA-s arvati et tõenäoliselt muhvi vahetust vaja, sest kardaan käis ka vabalt ringi. Koos tööga pidi umbes 450 euri maksma minema. Küsisin hindasi ka Stopboxist - muhvi hind sama aga tööaega prognoosisid 2 päeva!? IA-s öeldi ca 5 h töö. Seega IA-s tuleks kiirem ja soodsam. Võib-olla on neil siis vingemad seadmed sellisteks töödeks. Kas on keegi hiljuti seda tööd teha lasknud Autovivas ja oskab hindasi võrrelda? Sest kui juba tegema hakatakse kuid esimese asja vahetamisega viga ei kao, pole nagu mõistlik mujale joosta vaid samas kohas asi lõpuni viia.
Re: XC/AWD nelikvedu
Kui mul XC90-l pump läbi oli, siis lõi AWD kaitsme läbi ja armatuuris viskas veateadet. Vahetasin Autovivas. Seega kui kuskil vigu ei näita ja kaitse terve, siis kahtlustaks ka muhvi.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: XC/AWD nelikvedu
Kui kardaan käib ringi ilma et esirattad pöörleksid, on viga nurkreduktoris/muhvis.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: XC/AWD nelikvedu
KuldarA kirjutas:Kui mul XC90-l pump läbi oli, siis lõi AWD kaitsme läbi ja armatuuris viskas veateadet. Vahetasin Autovivas. Seega kui kuskil vigu ei näita ja kaitse terve, siis kahtlustaks ka muhvi.
Nu vot, mul ongi nii, et mingeid veateateid armatuuris pole ja midagi märkimisväärset juhtunud ka pole. Ei teagi, kas kadus mingi aeg vaikselt nelivedu ära või pole seda olnudki auto ostmisest saati Suvel metsas tekkis paar olukorda, kus võttis esiratta ringi käima ja siis hakkasin vaikselt mõtlema...
Re: XC/AWD nelikvedu
rain68 kirjutas:Huvitav, et Sinu juhtumi puhul osutus asjalikumaks IA. Tavaliselt püütakse hoopis IA-le alternatiivi leida, sest seal väga kallis või ei osata viga leida. .. Küsisin hindasi ka Stopboxist - muhvi hind sama aga tööaega prognoosisid 2 päeva!? IA-s öeldi ca 5 h töö. Seega IA-s tuleks kiirem ja soodsam. Võib-olla on neil siis vingemad seadmed sellisteks töödeks.
Ma selles "tavalises" oleks natuke kõhklev, lihtsalt foorumisse jõuavad need, kellel IA-ga õnne pole. Kindlasti on palju selliseid kodanikke, kes lihtsalt käivad seal ja on rohkem või vähem rahul ja ei räägi sellest kellelegi ega otsi mingeid alternatiive. Kindlasti on kõikides esindustes mõni pädev spetsialist ja alternatiivsetest kohtades parem varustatus informatsiooniga konkreetse margi kohta. See viimane punkt muutub järjest olulisemaks. Aga alati ei pruugi olla õnne sattuda korraliku meistri kliendiks, kindlasti satub esindusse ka selliseid tegelasi, kelle kogu tööpraktika piirnebki ainult korraliste hoolduste tegemisega. Alternatiivsetes kohtades on head ja halvad meistrid jagunenud pigem ettevõtete vahel, et mõnes üksikus kohas on ainult spetsialistid koos ja enamustes kohtades ainult soss-sepad. Tööaeg IA-s on ilmselt tehase poolt normeeritud ja võimalik üleaeg arvestatud kõrgema tunnihinna sisse, Stopbox pakkus kogemuse järgi või varuga, et kindlalt valmis jõuaks. Kuivõrd sellise töö juures eriseadmeid vaja on, ei oska öelda.
Re: XC/AWD nelikvedu
Remontkomplektis vahemuhvile on O-rõngas. Kuhu auku see täpselt käib? Vana O-rõngas oli mitmeks tükiks ja taga reduktori laagri ümber jooksis kaasa.
Re: XC/AWD nelikvedu
Tere!
Küsimus selline,et kas xc90l hakkab tagasild kohe hetkega vedama kui esimesed ringi lasta või mõtleb mingi aja?
Pump filter ja õli vahetatud,kas võib see surve andur segast panna et ei lülita kohe järgi? Arvuti ühtegi viga ei näita!
Küsimus selline,et kas xc90l hakkab tagasild kohe hetkega vedama kui esimesed ringi lasta või mõtleb mingi aja?
Pump filter ja õli vahetatud,kas võib see surve andur segast panna et ei lülita kohe järgi? Arvuti ühtegi viga ei näita!
Esimene Volvo ja XC90
Re: XC/AWD nelikvedu
Mis aasta isend? Neil mitme erineva põlvkonna haldexid peal.
Kui kõik toimib peaks ka kõige vanem (2003-2006) sekundi-kahega reageerima.
Kui kõik toimib peaks ka kõige vanem (2003-2006) sekundi-kahega reageerima.
'88 AZLK 2141 -> '90 Nissan Sunny -> '96 Golf -> '99 Focus -> '05 Multipla -> '07 6 -> '05 XC90 -> '07 Freelander 2 -> '04 S80
Re: XC/AWD nelikvedu
Siis sul 2gen haldex. Aeglasem kui 3gen. 3gen võib olla veel Instant-tracktioniga, mis paigaltstardist keerab kõiki rattaid korraga (või oli max 1/7 pööret esirattas enne tagumise aktiveerumist).
Võta (d)stc maha ja vajuta koha pealt tühjas parklas lapats põhja.....kui viskab külge siis kõik toimib.
Võta (d)stc maha ja vajuta koha pealt tühjas parklas lapats põhja.....kui viskab külge siis kõik toimib.
Re: XC/AWD nelikvedu
2003 XC90-ga olen sõitnud igasugustes tingimustes ja pole kunagi tundnud viivitust tagasilla rakendumisel.
Praeguste ilmadega on hea katsetada, kui kraabib ainult esirattaid, siis ilmselgelt midagi viga.
Praeguste ilmadega on hea katsetada, kui kraabib ainult esirattaid, siis ilmselgelt midagi viga.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: XC/AWD nelikvedu
Kirjutaks täna siis hoopis kuidas saada endale päriselt Volvo AWD (noh nii hea kui võimalik...)
Päris awd auto tähendab,et jäärajal saab külg ees sõita,kahjuks minu XC 90 seda ei võimaldanud ja ilmselt ei võimalda ka muud uuemad volvod,sest stabiilsuskontroll on ikka sees mis pidurdab maha koguaeg.Eelmine talv juba uurisin kuidas maha saada, aga lahendust netist ei leia,täna sai veel uuritud tund või kaks ja ka preagu otseselt üheski kohas kirjas ei ole kuidas seda meelega teha... sest osad kohad väitsid,et siis kaob ka AWD ära.
Ainukeseks töötavaks-mugavaks lahenduseks ,mille täna ise ära tegin on siis YAW sensorile lüliti vahele panek. Sõidu ajal saab nüüd lülitist maha võtta ja peale tagasilülitamist ja süüde-sissevälja on kõik jälle korras. See võtab siis maha (1) Traction control (TC),(2) Spin control (SC) ,(3) Active Yaw control (AYC) kuid jätab tööle ABS ja AWD ehk siis nii nagu peakski olema algusest peale tehase poolt võimalik.
Asub sensor seal https://www.youtube.com/watch?v=zXipe2SPdC4 ja mina viskasin konkreetselt suvalise lambi lüliti Pruunile juhtmele (ehk mass ilmselt) vahele ja kõik toimib hästi. Ainuke jama on,et kitsas on natuke ja vähe ruumi - juhe näiteks on piisavalt lühike,et istme all seda ühendada ei suutnud, tõmbasin lävepaku plastkatte ära ja juhtme sealt mingist august välja. Lülitile sai väike juhe sappa ja on seal istme all nüüd. Loomulikult võimalik viia ka kuskile paremasse kohta kellel viitsimist on .
Auto on eilsega võrreldes mingi 12 x toredam ja enam ei ole tunne,et tegu mõttetu pereinimese auto on mis tuleks maha müüa siiski, et talvest rõõmu tunda.
Minul on 2003 xc90 , sellel sai vähemalt spin controlit niisamagi maha võtta ja parklas külge ka lasta natuke, alates 06- edasi vist ei saa sedagi maha täielikult võtta. Arvatavasti töötab see nipp ka teiste Volvode peal ja ilmselt anduridki enamuses samad. Tehtav 20-30 minutiga,oleneb sensori asukohast . Võibolla on roolinurga anduriga see ka võimalik...
Head talve.
Päris awd auto tähendab,et jäärajal saab külg ees sõita,kahjuks minu XC 90 seda ei võimaldanud ja ilmselt ei võimalda ka muud uuemad volvod,sest stabiilsuskontroll on ikka sees mis pidurdab maha koguaeg.Eelmine talv juba uurisin kuidas maha saada, aga lahendust netist ei leia,täna sai veel uuritud tund või kaks ja ka preagu otseselt üheski kohas kirjas ei ole kuidas seda meelega teha... sest osad kohad väitsid,et siis kaob ka AWD ära.
Ainukeseks töötavaks-mugavaks lahenduseks ,mille täna ise ära tegin on siis YAW sensorile lüliti vahele panek. Sõidu ajal saab nüüd lülitist maha võtta ja peale tagasilülitamist ja süüde-sissevälja on kõik jälle korras. See võtab siis maha (1) Traction control (TC),(2) Spin control (SC) ,(3) Active Yaw control (AYC) kuid jätab tööle ABS ja AWD ehk siis nii nagu peakski olema algusest peale tehase poolt võimalik.
Asub sensor seal https://www.youtube.com/watch?v=zXipe2SPdC4 ja mina viskasin konkreetselt suvalise lambi lüliti Pruunile juhtmele (ehk mass ilmselt) vahele ja kõik toimib hästi. Ainuke jama on,et kitsas on natuke ja vähe ruumi - juhe näiteks on piisavalt lühike,et istme all seda ühendada ei suutnud, tõmbasin lävepaku plastkatte ära ja juhtme sealt mingist august välja. Lülitile sai väike juhe sappa ja on seal istme all nüüd. Loomulikult võimalik viia ka kuskile paremasse kohta kellel viitsimist on .
Auto on eilsega võrreldes mingi 12 x toredam ja enam ei ole tunne,et tegu mõttetu pereinimese auto on mis tuleks maha müüa siiski, et talvest rõõmu tunda.
Minul on 2003 xc90 , sellel sai vähemalt spin controlit niisamagi maha võtta ja parklas külge ka lasta natuke, alates 06- edasi vist ei saa sedagi maha täielikult võtta. Arvatavasti töötab see nipp ka teiste Volvode peal ja ilmselt anduridki enamuses samad. Tehtav 20-30 minutiga,oleneb sensori asukohast . Võibolla on roolinurga anduriga see ka võimalik...
Head talve.
Volvo XC 90 - 6.2L Chevy Camaro 2011
Re: XC/AWD nelikvedu
Roolinurga anduriga peaks see ka võimalik olema. Kuna suuremate külmadega vahel viskab S80-l mul ANTI-SKID Service Required teate ette ning ma tean, et see on roolinurga anduriga seotud (mitmendat aastat iga talvine teema, paar korda). ABS ja AWD jäävad tööle ning võib lasta lappama nii kuidas soovi on.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 3 külalist