2.4 D5 151kw mootor

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas birgo99 » 14 Sept 2014, 11:28

Tere, vabandan ette, kui teema juba kuskil olemas!

Kuidas antud mootor vastu peab, mis on nö miinused või peamised anomaaliad mis tekkida võivad? Kuidas DPF vastu peab? Enamus sõite oleks mnt-l 15-30 km päevas. Võibolla mõnel päeval vähem.

Edit: ja palju keskmine kütus võiks jääda? 6? või isegi 7?
Parimat,
Birgo
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

jakim
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 24 Sept 2007, 19:34

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas jakim » 14 Sept 2014, 13:09

Nii väikse läbisõidu korral on mõistlik osta bens. mootoriga auto.

D5 151kW võtab maanteel 6,5 linnas 10. Keskmine tuleb kindlasti üle 7. Sinu sõitude korral pigem 8,5 -9.
Kübemefiltri eluiga on 150-200 tkm. Võid arvestada, et ostes kasutatud kübemefiltriga auto tuleb see sul hiljem vahetada.
Ex volvo

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas birgo99 » 14 Sept 2014, 16:05

jakim kirjutas:Nii väikse läbisõidu korral on mõistlik osta bens. mootoriga auto.

D5 151kW võtab maanteel 6,5 linnas 10. Keskmine tuleb kindlasti üle 7. Sinu sõitude korral pigem 8,5 -9.
Kübemefiltri eluiga on 150-200 tkm. Võid arvestada, et ostes kasutatud kübemefiltriga auto tuleb see sul hiljem vahetada.

Hakkab jälle pihta mingi läbisõidu jutt. No kust kurat mina tean mis päeval ma sõidan 100km ja millal 500km. Tõin näite ainult. Aasta läbisõit mul siiski 25t km ja kui hakkate rääkima, et siis parem osta bensukas, parem vaikige :)
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

Pahh
Kõva postitaja
Postitusi: 110
Liitunud: 17 Juul 2012, 15:24

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas Pahh » 14 Sept 2014, 17:45

Isegi 25000 aastas ei ole diislil eriti mõtet, kui just kütet tasuta ei saa.
Endal sama LS aastas ja kaalun ka tugevalt bensuka peale üleminekut..
6L sajale võid unistada.
Reaalne tõesti 8-9L.
Volvo V70 2010a. 129kw disla automaat

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 243
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas AimarP » 14 Sept 2014, 18:27

Minu XC70-l on see mootor . Ja keskmine kulu aastapeale on 7.5 linn ja mnt pooleks. Mure koht on neil termostaat ja tehas ise teadlik sellest. Termostaat 220 eur. Ära olen vahetanud ka 2 DPF andurit. Muud nagu peale hoolduste ei ole midagi teinud. Edasi rebib väga hästi arvestades XC70 kaalu. Auto ostsin eelmise aasta Septembri alguses ehk siis aastake on minu käes olnud läbisõit oli 144 000km ja hetekl 173 000km. Ja 151kw ei ole enam neid swirl klappe. Üks boonus :D
Volvo XC70 D5 2010.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas Mario_L » 14 Sept 2014, 18:38

birgo99 kirjutas:
jakim kirjutas:Nii väikse läbisõidu korral on mõistlik osta bens. mootoriga auto.

D5 151kW võtab maanteel 6,5 linnas 10. Keskmine tuleb kindlasti üle 7. Sinu sõitude korral pigem 8,5 -9.
Kübemefiltri eluiga on 150-200 tkm. Võid arvestada, et ostes kasutatud kübemefiltriga auto tuleb see sul hiljem vahetada.

Hakkab jälle pihta mingi läbisõidu jutt. No kust kurat mina tean mis päeval ma sõidan 100km ja millal 500km. Tõin näite ainult. Aasta läbisõit mul siiski 25t km ja kui hakkate rääkima, et siis parem osta bensukas, parem vaikige :)

selleks,et diisli pidamine ära tasuks juba ainuüksi ostuhinna pärast, peab sul aastane LS olema vähemalt 40 000km. Sinna lisandub kütus, kindlustus, liising (kui võtad järtsu peale), ning aegajalt ette tulevad kallid remondid.
bensuka puhul kalla ja talla ja vaheta õli. Isegi 3L suurem kütusekulu jätab kõvasti plussi. Ja kuna linnas sõidab see 151kW ikka suht kulukalt - 2 turbot ja topeltprobleemid -
http://www.spritmonitor.de/en/detail/603198.html
meie oma kasutaja Evald112 kütusekulu - ja see on üsna reaalne ka.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas birgo99 » 14 Sept 2014, 19:51

Oeh hakkab jälle peale :D rääkige mis tahate jään ma ikka diisli juurde. Umbes sama, et kui sul on naine kes annab korra nädalas, siis oleks odavam osta kumminukk, sest see ei taha reisil käia, ei taha riideid ja muud nodi :) Kui te räägite, et diislit peab KOGUAEG remontima ja kulud suured, siis andke andeks. Ma ei tea mis peldikutega te siin sõidate. Mul hetkel Avensis ja ongi nii nagu siin eelnev mainis: "kalla ja talla". Poolteist aastat pole midagi viga olnud sõidab siiani. Diisel siis muidugi. Ja no on ikka vahe sees ju kas paagitäiega mis maksab ca 100 eur, sõidad 1000km või 600 km? Muud ma ei vaatagi. Et sõitke bensukatega edasi, mul olid hoopis teised küsimused. Ühelt foorumi liikmelt sain enamvähem rahuldava vastuse ka.

AimarP, mis see swirl klapp annab või ei anna?
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas amazon86 » 14 Sept 2014, 20:15

Swirlid suunavad sisselaskes õhuvoolusid, et saavutada parem silindri täituvus ja segu plahavtus.
Bensiin vs diisel teema on juba olemas, Birgo99 tahab teada, mida 151 kw mootor endast kujutab, mitte mingit jama.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas birgo99 » 14 Sept 2014, 20:41

Ehk siis nagu AimarP jutust aru saan, on swirl-id ühed asjad mis samuti tekitavad tõrkeid? Ja kuna sel mootoril neid ei ole siis boonus? Aga palju reaalselt selline mootor maanteel 90-100km/h kütust võtab? Siin üks spetsialist müüb awd 151kw v70 ja kirjutab, et maanteel 5,5? :D
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1778555
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 243
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas AimarP » 14 Sept 2014, 20:49

Püsikas sees 100km/h kellal sirge tee tallinn haapsalu otsal kõikumine 5.3-5-7. Saan tihti seda teed uhada kuna lapsega vaja seal HNRK-s käia. Need topelt turbon kestavad kui ise normilt sõita ehk kui tuled sõidust siis kohe motot vällja lülita lased teba käia jahutab turbot. Korralik õlivahetus. Mina vahetan iga 15 tkm tagant õli. Lasin infos selle ära sättida et kompu arvestaks 15 tkm mitte 30tkm nagu ml alguses oli-. Ja kui Statoilis paagi täis lasen siis kompu kirjutab 1160km ette.
Volvo XC70 D5 2010.

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas birgo99 » 14 Sept 2014, 20:58

Selged pildid, vähemalt paar meest räägib asjast :) Aga need DPF- andurid, palju sellised asjad maksavad?
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 243
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas AimarP » 14 Sept 2014, 21:00

141 eur tk temp.andur ja rõhuandur.
Volvo XC70 D5 2010.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas allan » 14 Sept 2014, 21:14

151kw peaks teoorias veidi ökom olema kui 136kw. Mul on see viimane ehk vanem, kulu maanteel 6 ringis, keskmine 7.
Hispaanias käisin mõni aeg tagasi, keskmiseks tuli 6,8. Kiirteed 160+ kmh ja kohapeal tiirutamist oli ka omajagu, tripp ca 7500km.
Kui väga palju sõitu on, siis tasub ära, aga ise mõtlen, et oleks ka pereautoks võinud bensuka osta, vaiksem ja reipam mootor on minu meelest paari lisaliitrit bensukulu väärt.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas amazon86 » 14 Sept 2014, 21:17

Miks sa I gen D5 ei vaata, need tunduvalt murevabamad, ei ole swirle, DPF ja muid muresid. Näiteks minu S60 D5 näitab hetkekuluks maanteekiirusel 3,5-3,9 l/100 km. Sõbra S60 2,4 D 96 kw sõitsime ühe paagitäiega maha natuke üle 1400 km. :shock:
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 243
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas AimarP » 14 Sept 2014, 21:33

151kw on parema ülakorrusega ka. 136kw kuluvad tõukurid ära ja hakkab soojalt klõbisema.
Volvo XC70 D5 2010.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist