Kliima pumba kiir-remont..
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Eks ise tahaks ka pigem uut pumpa, aga eurosid küll selle eest anda ei tahaks nii palju
Kas kusagil mingit täpsemat õpetust/soovitust ka on, et saaks mõnele tuttavale remondimehele juhendeid anda?
Et noh.. tõesti isegi sellised remondikohad pole kuulnud sellest, kes ei tahaks üldse eurosid võtta pumba eest
Hullem on muidugi see, et nad pole elus sellist volvotki näppind, mis teeb asja veel kurvemaks.
Kas kusagil mingit täpsemat õpetust/soovitust ka on, et saaks mõnele tuttavale remondimehele juhendeid anda?
Et noh.. tõesti isegi sellised remondikohad pole kuulnud sellest, kes ei tahaks üldse eurosid võtta pumba eest
Hullem on muidugi see, et nad pole elus sellist volvotki näppind, mis teeb asja veel kurvemaks.
Volvo 940 2.3 bens.man. 96 kw '94
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Re: Kliima pumba kiir-remont..
mafta kirjutas:Kes, kus ja mis raha eest teeb seda seibiasja?
Tavalised autoremondi töökojad pole kuulnudki sellisest asjast
Pärnumaal aitab http://www.autokont.ee
Volvo V70 XC 2000 147kW MOMENTUM (MÜÜDUD)
Volvo XC90 2005 120kW SUMMUM (MÜÜDUD)
http://www.autokont.ee
Volvo XC90 2005 120kW SUMMUM (MÜÜDUD)
http://www.autokont.ee
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: Kliima pumba kiir-remont..
mafta kirjutas:Kes, kus ja mis raha eest teeb seda seibiasja?
Tavalised autoremondi töökojad pole kuulnudki sellisest asjast
56606776
Türil ehk viitsivad teha. Isegi seal käinud, nii täitmas kui ka pumba remondis.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Tänan info eest!
Volvo 940 2.3 bens.man. 96 kw '94
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Tänud asjaliku info eest mis siia teemasse postitatud on!
Summad mis ühes kliimaga tegelevas ettevõttes küsiti olid ikka väga ulmelised ja võtsin asja ise käsile.
Seibi eemaldamiseks kulus umbes 4-5 tundi(pool sellest omakorda vandumisele ja võtmete relakaga parajaks lõikamisele ) ja 6 sõrmenukki.
Ei ole võimatu, lihtsalt halb ligipääas. Autoks 01 xc70
http://www.lomaxelectrical.co.uk/Volvo/ ... p_shim.htm
Aga hakkama sain ja meel hea.
Summad mis ühes kliimaga tegelevas ettevõttes küsiti olid ikka väga ulmelised ja võtsin asja ise käsile.
Seibi eemaldamiseks kulus umbes 4-5 tundi(pool sellest omakorda vandumisele ja võtmete relakaga parajaks lõikamisele ) ja 6 sõrmenukki.
Ei ole võimatu, lihtsalt halb ligipääas. Autoks 01 xc70
http://www.lomaxelectrical.co.uk/Volvo/ ... p_shim.htm
Aga hakkama sain ja meel hea.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Mingi päev kui ilmad soojemad olid, hakkas ka asi streikima. Täna parklas järsku enam külma ei tulnud ja proovipärast siis proovisin pulgaga toksata vastu sidurit. Kohe tuli pump jälle kuni järgmise tsüklini. Nii hea moodust testida, muidugi omal vastutusel, et pärast kellegil pulk otsapidi kuskil kolbas kinni pole.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kas Tartus tahaks kiirelt selle seibide vahetuse mõistliku raha eest keegi S80 ära teha?
Mootor on 2,9 bensiin.
Raiki
52 34 304
Mootor on 2,9 bensiin.
Raiki
52 34 304
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Nii.
Kellel asjaga mure Tartus, siis soovitan järgmist kohta:
http://www.crank.ee/
Ca. tund tööd ja 40€
Kellel asjaga mure Tartus, siis soovitan järgmist kohta:
http://www.crank.ee/
Ca. tund tööd ja 40€
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kuda moodi tee seda sidurit kinni hoiate, kui lahti-kinni keerate?
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Sai ka kliimapumba kiir-remonti tehtud. Aega kulus kuskil 5-6 tundi koos rakiste tegemistega. Tegin siduri kinni hoidmiseks rakise, sai tehtud tõmmits siduri kätte saamiseks ja plaat siduri tagasi surumiseks. Nikerdamist oli, sest ruumi vähe.
Rihma maha ei võtnud ja kogu nokitsemine käis ülevalt.
Enne oli siduri ja rimaseibi vahe 1 mm ja lahti harutades oli kaks 0,3 mm reguleerimisseibi, mõlemad seibid said ära võetud. Sidur ise oli suht kulud, sooned sees, just kui oleks kõvasti libisenud. Kui uuesti külma ei puhu siduri pärast, siis tuleb juba sidur ja rihmaseib vahetada.
Rihma maha ei võtnud ja kogu nokitsemine käis ülevalt.
Enne oli siduri ja rimaseibi vahe 1 mm ja lahti harutades oli kaks 0,3 mm reguleerimisseibi, mõlemad seibid said ära võetud. Sidur ise oli suht kulud, sooned sees, just kui oleks kõvasti libisenud. Kui uuesti külma ei puhu siduri pärast, siis tuleb juba sidur ja rihmaseib vahetada.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
sannn kirjutas:Kuda moodi tee seda sidurit kinni hoiate, kui lahti-kinni keerate?
Iselukustuvatega rihmaseibi külge. Siduri kättesaamine, ilma tõmmitsata on keerulisem aga paari tunniga sai tehtud, ilma erivahenditeta. Kusjuures esimese lülituse tõmbas külge, järgmist juba mitte, Üks seib tuli alles jätta, ilma jäi vastu hõõruma.
Ärge põdege!
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Mina tegin endale kunagi sellise viguri kättesaamiseks.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Harjutasin ka laua peal. Tegin "tõmmitsa" laiast M14 seibist ja sisekuuskant poldist.
Auto all ilmselt prooviks M5 poldid sisse keerata..
Aga küsimus, kas P80 kere peal tõesti on võimalik see töö ära teha? Lahti võibolla isegi keeraks, aga silma järgi seal ei ole ruumi siduri välja võtmiseks, kuna tal see nuudiosa suht pikalt sees.
Edit: Ise vastan - on tehtav. Pump tuleb lahti siiski lasta. Mul oli veel stange ja tuled eest võetud. Oluline on et erineva pikkusega 14 võtmeid oleks rohkem kui üks. Tegin seda veel 2 korda. Esialgu võtsin ära ühe 0,4mm seibi. Esialgsest 1,1mm jäi 0,7mm, kuigi alguses tundus et jäi 0,5mm, siis töötades kuidagi venitas suuremaks. Igatahes nii hakkas klõpsima ja lasi lahti siduri. Siis panin 0,3mm seibi ja vahe jäi 0,5. Nõutud on 0,3-0,6mm. Tundub et sai hea. Nüüd jahutab ideaalselt.
Ja see tõmmitsa teema on ikka täiesti mõttetu, kui saab kohe 5mm poldid sisse keerata ja sirduri eemale lükata. Ideaalne mõõt M5x25.
Auto all ilmselt prooviks M5 poldid sisse keerata..
Aga küsimus, kas P80 kere peal tõesti on võimalik see töö ära teha? Lahti võibolla isegi keeraks, aga silma järgi seal ei ole ruumi siduri välja võtmiseks, kuna tal see nuudiosa suht pikalt sees.
Edit: Ise vastan - on tehtav. Pump tuleb lahti siiski lasta. Mul oli veel stange ja tuled eest võetud. Oluline on et erineva pikkusega 14 võtmeid oleks rohkem kui üks. Tegin seda veel 2 korda. Esialgu võtsin ära ühe 0,4mm seibi. Esialgsest 1,1mm jäi 0,7mm, kuigi alguses tundus et jäi 0,5mm, siis töötades kuidagi venitas suuremaks. Igatahes nii hakkas klõpsima ja lasi lahti siduri. Siis panin 0,3mm seibi ja vahe jäi 0,5. Nõutud on 0,3-0,6mm. Tundub et sai hea. Nüüd jahutab ideaalselt.
Ja see tõmmitsa teema on ikka täiesti mõttetu, kui saab kohe 5mm poldid sisse keerata ja sirduri eemale lükata. Ideaalne mõõt M5x25.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kas keegi selliste Valeo pumpadega on ka kokku puutunud? Pärit V70 P3 pealt, peamine erisus siis vanematega see et puuduvad need keermestatud augud, mille kaudu siis siduri välja suruks.
Poldi augu ees peaks olema stopper-rõngas aga vastu vaatas hoopis teistsugune pilt. Ei teagi kuidas läheneda, et siduri maha saaks...
Poldi augu ees peaks olema stopper-rõngas aga vastu vaatas hoopis teistsugune pilt. Ei teagi kuidas läheneda, et siduri maha saaks...
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kui pump järel on - kas siis peaks olema salongi kuulda kerget häält või pigem mitte? Kui pump aktiveerub siis kuulen. Selline kerge metalne klõbin/krõbin vms. Jahutab normaalselt iseenesest.
S60, diisel, manuaal, D5244T7, 93 kW, model year 2007, Liigub tallinnas
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist