ddig V90 ´97
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
ddig V90 ´97
Mu silmateraga äsja juhtunud õnnetus kurvastas mind niivõrd, et pidin koheselt midagi selle kompenseerimiseks ette võtma. Saigi täide viidud ammune plaan ja täiendatud Volvode nimistut ühe V90-ga, millega just kolmapäeva hommikul Eestisse jõudsin.
Suure osa käesoleva teema sissejuhatuse jutust võiks otse kopeerida siia kasutaja Eku värskelt tehtud teemast aga mõned väikesed erinevused on ka.
Minu auto, nagu mudelgi ütleb, universaalkerega ja kõikvõimalikel andmetel 132kW mootoriga ning samuti man.kastiga. Positiivseks võib samuti lugeda suure originaalstereo olemasolu millele sekundeerib originaal CD-Box
Mõnes mõttes positiivseks võib pidada ka katuseluugi puudumist, sest nüüd saab ka mu pea kahemeetrine kolleeg ennast esiistmel vabalt tunda. Peale el.istmete on kõik muud viled olemas ning loomulikult töötavad ka.
Eriliselt positiivsena võib muidugi taas välja tuua Nivomat vedrustuse ja Eaton Locker diferentsiaali - egas tali taeva jää
Tõin sedakorda auto ise kunnimaalt ning esimest korda liiklusesse sattus see auto aastal 1997 ja on sellest ajast saadik ka sama omaniku käes olnud. Odomeetril oli ostuhetkel number 306.000 ning kindalaekas on ka raamat, mis selleni jõudmist natuke kirjeldab. Kaasa sain ka teise jooksu rattaid talviseks kasutuseks.
Üldmulje autost on väga hea ning esialgu pole muud suurt häda silma hakanud, kui et pidurid tahavad värskendamist ja esisillas mõned puksid/liigendid tahavad tähelepanu saada. Auto nimelt viimasel ajal üksjagu seisnud ja see üldjuhul piduritele hästi ei mõju.
Autot arvele võttes oli rõõm tõdeda, et Rootsi ülevaatus kantakse nüüd Eestisse kenasti üle ning sellega tuleb tegeleda alles tuleval aastal. 2kg tulekustuti küll ostsin igaks juhuks ka sellesse autosse.
Rootsi reisilt leidsin ka kannatada saanud silmaterale doonori, millele lähen järele järgmise kuu alguses.
Suure osa käesoleva teema sissejuhatuse jutust võiks otse kopeerida siia kasutaja Eku värskelt tehtud teemast aga mõned väikesed erinevused on ka.
Minu auto, nagu mudelgi ütleb, universaalkerega ja kõikvõimalikel andmetel 132kW mootoriga ning samuti man.kastiga. Positiivseks võib samuti lugeda suure originaalstereo olemasolu millele sekundeerib originaal CD-Box
Mõnes mõttes positiivseks võib pidada ka katuseluugi puudumist, sest nüüd saab ka mu pea kahemeetrine kolleeg ennast esiistmel vabalt tunda. Peale el.istmete on kõik muud viled olemas ning loomulikult töötavad ka.
Eriliselt positiivsena võib muidugi taas välja tuua Nivomat vedrustuse ja Eaton Locker diferentsiaali - egas tali taeva jää
Tõin sedakorda auto ise kunnimaalt ning esimest korda liiklusesse sattus see auto aastal 1997 ja on sellest ajast saadik ka sama omaniku käes olnud. Odomeetril oli ostuhetkel number 306.000 ning kindalaekas on ka raamat, mis selleni jõudmist natuke kirjeldab. Kaasa sain ka teise jooksu rattaid talviseks kasutuseks.
Üldmulje autost on väga hea ning esialgu pole muud suurt häda silma hakanud, kui et pidurid tahavad värskendamist ja esisillas mõned puksid/liigendid tahavad tähelepanu saada. Auto nimelt viimasel ajal üksjagu seisnud ja see üldjuhul piduritele hästi ei mõju.
Autot arvele võttes oli rõõm tõdeda, et Rootsi ülevaatus kantakse nüüd Eestisse kenasti üle ning sellega tuleb tegeleda alles tuleval aastal. 2kg tulekustuti küll ostsin igaks juhuks ka sellesse autosse.
Rootsi reisilt leidsin ka kannatada saanud silmaterale doonori, millele lähen järele järgmise kuu alguses.
Viimati muutis ddig, 03 Veebr 2012, 07:47, muudetud 2 korda kokku.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig V90
Ma selle pärast ruttu ära ostsingi, et muidu saab mõni kass omale
Esmapilgul on tõsist üllatust pakkumas kütusekulu. Paak sai täis tangitud ja sõidetud on juba üle 700km aga indikaator veel pole märku andnud. Kas võib tõesti olla, et keskmine tuleb alla 10L/100km?! Ja seda minu kommete (kiired möödasõidud jne) juures Varsti lähen jälle tankima, siis saame teada.
Kolmeliitrise tõmme manuaalkastiga on muidugi samuti päris muljetavaldav. Eelmine kolmeliitrine oli küll võimsam, kuid see neljakäiguline automaat kuidagi silub ära selle teravuse. Tehaseandmetel neil vist küll kiirendus üsna samas sekundikümnendikus, kuid praegune tundub kiirem.
Enne käesoleva teema auto ostmist võtsin ühendust ka eelmise kolmeliitrise uue omanikuga ja uurisin, et ega tal müügimõtteid pole, kuid ta soovitas läbi lillede mul oma asjadega edasi tegeleda
Esmapilgul on tõsist üllatust pakkumas kütusekulu. Paak sai täis tangitud ja sõidetud on juba üle 700km aga indikaator veel pole märku andnud. Kas võib tõesti olla, et keskmine tuleb alla 10L/100km?! Ja seda minu kommete (kiired möödasõidud jne) juures Varsti lähen jälle tankima, siis saame teada.
Kolmeliitrise tõmme manuaalkastiga on muidugi samuti päris muljetavaldav. Eelmine kolmeliitrine oli küll võimsam, kuid see neljakäiguline automaat kuidagi silub ära selle teravuse. Tehaseandmetel neil vist küll kiirendus üsna samas sekundikümnendikus, kuid praegune tundub kiirem.
Enne käesoleva teema auto ostmist võtsin ühendust ka eelmise kolmeliitrise uue omanikuga ja uurisin, et ega tal müügimõtteid pole, kuid ta soovitas läbi lillede mul oma asjadega edasi tegeleda
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig V90
Oh, nüüd on siin foorumis kaks ilusat autot!
Ma räägin, et see kägistatud võimsusega 3L ei võtagi kütust. Ja kuna mul veel gaas ka peal siis poes käimiseks pole mõtet autot välja lükatgi
Kindlasti suure osa annab ka manuaal käigukast nii kütusekulule kui dünaamikale.
Paistab, et puust rooliga, ainuke asi mis sinu masinalt võtta!
Väga viis!
Ma räägin, et see kägistatud võimsusega 3L ei võtagi kütust. Ja kuna mul veel gaas ka peal siis poes käimiseks pole mõtet autot välja lükatgi
Kindlasti suure osa annab ka manuaal käigukast nii kütusekulule kui dünaamikale.
Paistab, et puust rooliga, ainuke asi mis sinu masinalt võtta!
Väga viis!
Re: ddig V90
Tänane tankimine andis tulemuseks 742km ja 72,7L ehk siis 72,7 / 742 * 100 = 9,79 L/100km kohta. Sellest ca pool oli maanteesõit trajektooril Tallinn-Tartu-Viljandi-Tallinn ning ülejäänud linnasõit. Gaasipedaali otseselt ei hellitanud ning diferentsiaaliluku toimimist oli ju vaja kontrollida igasugustes oludes
Kui nüüd natuke pedaali hellitama õpiks, siis vist võib diislitele mütsi pähe tõmmata - neil ju hais ja lärm panevad kumbki kaks liitrit tegelikule kulule otsa
Ma küll pole tegelikult kunagi väga muretsenud selle pärast, palju mu Volvod kütust võtavad, sest mugavust ja kvaliteeti ju purki ei pane, aga samas, kui peab veelgi harvemini tankimas käima, siis see vaid lisab asjale jumet. Tegelikult pole ju üldse vahet, palju auto kütust võtab, peaasi, et piisavalt suur paak on, et ei pea liiga tihti tankimas käima
Kui nüüd natuke pedaali hellitama õpiks, siis vist võib diislitele mütsi pähe tõmmata - neil ju hais ja lärm panevad kumbki kaks liitrit tegelikule kulule otsa
Ma küll pole tegelikult kunagi väga muretsenud selle pärast, palju mu Volvod kütust võtavad, sest mugavust ja kvaliteeti ju purki ei pane, aga samas, kui peab veelgi harvemini tankimas käima, siis see vaid lisab asjale jumet. Tegelikult pole ju üldse vahet, palju auto kütust võtab, peaasi, et piisavalt suur paak on, et ei pea liiga tihti tankimas käima
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig V90
eks nad ütlevad jah, et kõik mis sisse tangid võtavad ära. Isegi vaikselt piilunud sedalaadi masinaid. Sa leidnud päris hea maasika.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: ddig V90
Viimane tankimine andis siis jälle põhjust rõõmustamiseks. Kilomeetrerid kogunes 755 ning liitreid mahtus sinna peale 70, mis annab keskmiseks kuluks ca 9,3 L/100km.
Et asi liiga ilus ei tunduks, siis olgu öeldud, et selle läbisõidu sisse jäi Riia´s käik ehk siis valdavalt maanteesõit. Samas sai tehtud ohtralt mahlakaid möödasõite ning ülejäänud kilomeetrid linnatsüklis läbitud. Seega võin selle auto ametlikult kuulutada ökopilliks
Et asi liiga ilus ei tunduks, siis olgu öeldud, et selle läbisõidu sisse jäi Riia´s käik ehk siis valdavalt maanteesõit. Samas sai tehtud ohtralt mahlakaid möödasõite ning ülejäänud kilomeetrid linnatsüklis läbitud. Seega võin selle auto ametlikult kuulutada ökopilliks
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig V90
sul siis keskmine sama mis mul R'il, päris hea. Sul õigus, ökopill
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: ddig V90
Tänaseks autoga pea kümme tuhat kilomeetrit sõidetud ning mingeid märkimisväärseid üllatusi pole olnud. Juba proovisõitu tehes oli selge, et pidurid vajavad värskendamist ning ees läksid vahetusse kettad ja klotsid ning liugurtapid puhastasin ja määrisin uuesti. Tagumiste pidurite juures piisas esialgu hooldamisest, kuid tugeval pidurdamisel lööb keresse mõningane vibratsioon sisse, seega ilmselt tuleb tagumised ka veel korra põhjalikumalt üle vaadata.
Lisaks said vahetatud esimese stabilisaatorvarda liigendid ja puksid.
Eelmise aasta lõpupoole helistas auto müüja, et oli unustanud mulle mõned jupid kaasa anda. Üle-eelmine nädal olin jälle tööasjus kunnimaal ning sain eelmiselt omanikult kätte kummipõhjaga tekstiilmatid, värviparanduskomplekti (värv + lakk) ja pamperile kleebitavad kummiribad, mis ilmselt peaksid värvitud pamperit hooletul parkimisel tekkivate kahjustuste eest kaitsma. Kõik asjad on loomulikult Volvo originaaltooted.
Mõned värskemad pildid ka:
Vahvatest lisavidinatest on autol olemas plokisoojendus ning selle pistik asub esimese numbrimärgi taga. Numbrimärk ise on nö siini sees ja pistiku ühendamiseks tuleb lihtsalt eest ära nihutada
Lisaks said vahetatud esimese stabilisaatorvarda liigendid ja puksid.
Eelmise aasta lõpupoole helistas auto müüja, et oli unustanud mulle mõned jupid kaasa anda. Üle-eelmine nädal olin jälle tööasjus kunnimaal ning sain eelmiselt omanikult kätte kummipõhjaga tekstiilmatid, värviparanduskomplekti (värv + lakk) ja pamperile kleebitavad kummiribad, mis ilmselt peaksid värvitud pamperit hooletul parkimisel tekkivate kahjustuste eest kaitsma. Kõik asjad on loomulikult Volvo originaaltooted.
Mõned värskemad pildid ka:
Vahvatest lisavidinatest on autol olemas plokisoojendus ning selle pistik asub esimese numbrimärgi taga. Numbrimärk ise on nö siini sees ja pistiku ühendamiseks tuleb lihtsalt eest ära nihutada
Viimati muutis ddig, 03 Veebr 2012, 08:04, muudetud 1 kord kokku.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig V90 ´97
Väga viisakas pill on.
See libistatav numbrimärk on üsna huvitav lahendus, peaasi, et mingitele "kütsipaugu" fännajatele see silma ei jää.
See libistatav numbrimärk on üsna huvitav lahendus, peaasi, et mingitele "kütsipaugu" fännajatele see silma ei jää.
Re: ddig V90 ´97
Aga kas number kaduma või paigast ei saa liikuda?
Aga tõesti, pole sõnu. S90 ja V90 on ja jäävad väga erilisteks Volvodeks. Loodetavasti kunagi keegi mu lähedane Volvosõber soetab ka endale sellise, et lähemalt näha.
Aga tõesti, pole sõnu. S90 ja V90 on ja jäävad väga erilisteks Volvodeks. Loodetavasti kunagi keegi mu lähedane Volvosõber soetab ka endale sellise, et lähemalt näha.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: ddig V90 ´97
Paistab, et see number sealt väga ei taha ise vehkat teha. Ilmselt ei ole piisavalt suurt külgkiirendust tekkinud veel.
Täna sain autole alla ka mootoriruumi porikaitse, mille omakorda sain eespool mainitud doonorautolt. Kaitse oli küll katki, kuid Bacania nimeline firma tegi päevaga korda ja maksma läks remont paarkümmend eurot. Nüüd saab mootoripesu ka millalgi ära teha, et siis heldinult kapotialust imetleda
Täna sain autole alla ka mootoriruumi porikaitse, mille omakorda sain eespool mainitud doonorautolt. Kaitse oli küll katki, kuid Bacania nimeline firma tegi päevaga korda ja maksma läks remont paarkümmend eurot. Nüüd saab mootoripesu ka millalgi ära teha, et siis heldinult kapotialust imetleda
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig V90 ´97
Sisu on ikka kuramuse sümpaatne (Välimuselt on V90 nagunii üks lemmikumaid üldse)
245 '93 B230F M47 (ex)
-
- Foorumlane
- Postitusi: 96
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 22:49
Re: ddig V90 ´97
Väga kena masin tõesti. Kuluks endalegi teine selline suur pakiruum ära küll
Re: ddig V90 ´97
Paar nädalat tagasi oli hommikul autol aku tühi, sest proua oli ööseks salongivalgusti põlema unustanud. Nii kiire tühjenemine andis alust arvata, et akuga lood kuigi hästi ei ole, kuid tegin siiski proovi ja laadisin aku ära.
Eelmise nädalavahetuse külmadega tuli siiski sammud kauplusse suunata ning uus aku osta
Paar foorumikasutajat on huvi tundnud selle numbrimärgi taha peidetud pistiku lahenduse vastu. Tegin täna sellest mõned lähivõtted.
Eelmise nädalavahetuse külmadega tuli siiski sammud kauplusse suunata ning uus aku osta
Paar foorumikasutajat on huvi tundnud selle numbrimärgi taha peidetud pistiku lahenduse vastu. Tegin täna sellest mõned lähivõtted.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist