Lugu selline: Kuna pidin geneka maha katkuma, võtsin akujuhtme küljest, tegin töö ära ja jätsin nii ööpäevaks. Täna panin generaatori külge tagasi, akujuhtmed paika, annan võtit, eimiskit. Käia kaua tahad, käima ei lähe, kui võtme tagasi lasen, käib selline ülbe törts nagu ühes pütis oleks segu põlema läinud. Mida teha? Veakoode ei näidanud, autol ainult kaks võtit, immot vms ei ole.
Midagi lühises ei saa olla? Pärast käivitamist lööb kerge bensulõhna üles.
Asun Tartus, juhul kui keegi pilku peale tahab/saab visata.
Lahendatud. 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Lahendatud. 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
Viimati muutis mamagy, 18 Jaan 2011, 17:36, muudetud 1 kord kokku.
Minu nr. 55673894
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
Hmm..
Mul oli endal 440-ga sama jama.
Mulle väideti ka, et pole signa, ega immot ega midagi muud, kui selle ostsin.
Pärast siis selgus, et mingi osavnäpp oli ikkagi sinna ise immo peale pannud ja pärast ka maha võtnud.
Aga juhtmed olid jäetud nii nagu nad olid.
Seega tuli juhtmestikus natukene juhtmeid omavahel ühendada. Oli mingi selline imelik juhtmete pundar akust natukene salongi poole kapoti all.
Teisalt äkki on viga kuskil jagajas? Või on süütega mingi jama.
Mul oli endal 440-ga sama jama.
Mulle väideti ka, et pole signa, ega immot ega midagi muud, kui selle ostsin.
Pärast siis selgus, et mingi osavnäpp oli ikkagi sinna ise immo peale pannud ja pärast ka maha võtnud.
Aga juhtmed olid jäetud nii nagu nad olid.
Seega tuli juhtmestikus natukene juhtmeid omavahel ühendada. Oli mingi selline imelik juhtmete pundar akust natukene salongi poole kapoti all.
Teisalt äkki on viga kuskil jagajas? Või on süütega mingi jama.
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
See auto oli mul 2 kuud ustav tööloom 2010 algul ja ära andsin ta täpselt sama sigudiku vea pärast, teist korda samasse ämbrisse ei astu rsk, teen korda võtku mis võtab. jagaja vaatasin üle, kuna öösel oli natu lund kapotialla tuisanud, (pean kapotti väheke kohendama, et tihend istuks) aga no ei ole midagi nagu korrast ära, ma ise kahtlustan et äkki on mingi tehase seade, et pead mingis imejärjekorras asju tegema, et auto aru saaks, et pätid ei ole akut öösel maha kiskunud
Võtan homme ühendust sellidega, kes tookord autot edasi käsitsesid, äkki oskavad midagi tarka öelda.
Võtan homme ühendust sellidega, kes tookord autot edasi käsitsesid, äkki oskavad midagi tarka öelda.
Minu nr. 55673894
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
k****! Kaitsmed, muidugi. Volvo-forums.com soovitati kaitsmed üle kontrollida, äkki siiski lühistasin mahavõtmisega midagi... Kas keegi omab infot 1991. 460 kaitsmeploki kohta, mis kaitse mida töös hoiab? Ja kui seal on läbi näiteks see suur nelinurkne kaitse, kuidas seda kontrollida või kust seda uut saaks?
Minu nr. 55673894
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
nelinurkne? kontrollida saad teda visuaalsel teel aj multimeetriga oome mõõtes. või dioodi mõõtes. Kui väga asja ei taipa, kutsu keegi targem, kes näitaks, kuidas asjad käivad.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
Ei ole seal neid kuubikujulisi jublakaid? Hmm, vb ajan sassi, äkki mazdal olid nood.. Multimeeter olemas, söön alles hommikust, pärast lähen kapoti alla luurama.
Minu nr. 55673894
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
Jah mazdal on suured nelinurksed.. volvol on kõige tavalisemad hark-kaitsmed. Vähemalt minu neljasajasel on selle kaitsmekarbi kaane all paberileheke liimitud kus märgitud mis kaitse on mis
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
Mkm, Volvol on ka, aga mitte kaitsmed, kaitsmeplokis on ju ka releed. 8tk, minu oma puhul 7, kuna tagumist klaasipuhastit pole. Nendega ajasin sassi natu.
Kaitsmed on kõik ok, naabrimees tuli õnneks appi ja kapoti all passides avastas, et süütepool peksab meeletult käivitamise ajal üle. Täna hakkas korra juba lubama, aga kuna ilm rõske ja kapotialune meeletult niiske, siis võtsin kommu ja pooli maha ja tõin tuppa, kuivatan ära ja siis uuele katsele.
Kaitsmed on kõik ok, naabrimees tuli õnneks appi ja kapoti all passides avastas, et süütepool peksab meeletult käivitamise ajal üle. Täna hakkas korra juba lubama, aga kuna ilm rõske ja kapotialune meeletult niiske, siis võtsin kommu ja pooli maha ja tõin tuppa, kuivatan ära ja siis uuele katsele.
Minu nr. 55673894
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
Korras Süütepool kuiv, kommutaator korralikult puhtaks, massi- ja küünlajuhtmed puhtaks, kõik paika tagasi, võtit, poolteist pööret ja Volvo elab jälle. Nüüd on aint see jama, et genekas vingub, ma ei tea kaua ta ilma selle pingeregulaatoripoolse laagrita vastu peab. Peab selle ikkagi kiiresti välja vahetama.
Minu nr. 55673894
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
sellise niiskuse vastu on tegelikult olemas silikoonsprei millega saab kõrgepinge detailid üle lasta ja siis kaob ära igasugune vee kogunemine sinna.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Kiire! 460 1.7 75kw ei käivitu pärast aku mahavõtmist.
peaks seda kasutama hakkama jah
Minu nr. 55673894
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist