Volvo 16V turbomootor (2,0)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Volvo 16V turbomootor (2,0)
On kellegil olnud kokku puudet sellise mootoriga? On ka vastupidav(loogiliselt peaks ju olema). Mootori mudel on B204GT. 147Kw@290nm. Teab keegi äkki midagist?
turbomootor
minul on isiklikult kaks tähelepanekut:
-need 16v-d on tiba vähem vastupidavad, kui 8v-d
-turboga kestavad vabalthingavatest vähem
see sinu B204GT on LH-Jetronic pritsega ilma O2sensorita versioon
vt. www.turbobricks.com etc.
p.s. kas on reaalselt sul nina ees? mis kere peal?(780 või 960)
-need 16v-d on tiba vähem vastupidavad, kui 8v-d
-turboga kestavad vabalthingavatest vähem
see sinu B204GT on LH-Jetronic pritsega ilma O2sensorita versioon
vt. www.turbobricks.com etc.
p.s. kas on reaalselt sul nina ees? mis kere peal?(780 või 960)
Seda mootorit myydi ainult Itaalia turule . Hakasin kunagi ise ka tykke korjama, et ehitada 2,3l 16v turbo mootorit . Ysna kallis projekt, sest on vaja erilisi kolbe ja tykke on raske leida . 16v turbo mootori siise- ja valjalaske kollektorid on vaga hinnas, eriti USAs . USAst neid kollektoreid osta ei saa .
Peaks olema sama vastupidav kui koikk Volvo mootorid . Kindlasti mitte nii lollikindel kui 8v turbod (B21, B23, B230).
Kas selline Volvo on kuskil myygiks ?
Peaks olema sama vastupidav kui koikk Volvo mootorid . Kindlasti mitte nii lollikindel kui 8v turbod (B21, B23, B230).
Kas selline Volvo on kuskil myygiks ?
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Juppe saab aga vist ainult euroopas . Kui ise sellist mootorit ehitama hakasin, kysisin kolektorite hinnad jargi . Eestis oli loomulikult kallim kui Rootsis . Volvo ehitas paadi mootorit 16v kaanega ja B230 plokiga . Volvo Penta kataloogist leiab ka vajalike tykke .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
8klappi versus 16 klappi
plokikaanetihend on 8 ja 16 klapilistel sama (sõltub töömahust). 16V kaane paigaldamisel tuleb endal lahendada rihma värk....
p.s. olen netis näinud artiklit ja pilte sellisest, aga aadressi ei mäleta...
---------------------------------------------------------------------------------
p.p.s leidsin
http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/1 ... _volvo.htm
p.s. olen netis näinud artiklit ja pilte sellisest, aga aadressi ei mäleta...
---------------------------------------------------------------------------------
p.p.s leidsin
http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/1 ... _volvo.htm
Praktikast selle mootori kohta niipalju,et pisut üle aasta tagasi sai soetatud üks 94.aasta 960 selle mootoriga.Mootor on töötanud ideaalselt.Kuna auto sõidab põhiliselt linnas on bensiinikuluks u.10l sajale,gaasiga sõites liitrijagu rohkem.Hammasrihma rullidega oli tegemist palju kuid meie klubi suur sõber ALMELO aitas ikkagi hädast välja.Ja neid oli seal palju-palju.Balansirihma rullid on samad,mis b234-l,kuid nukarihma omad mitte.Ka rihm ise sama. Mootori dünaamka kolmeliitrisele alla ei jää,küll aga on ökonoomsem.Usun,et igati töökindel,kui päris vägivaldselt ei kasutata.Mobile.de-s neid üksikuid ikka näha on.
Algselt see tehti,kui ma ei eksi 780-le (147kw),hiljem jäi 960-l millegipärast 140kw. Mingi oli ka 155kw.
Algselt see tehti,kui ma ei eksi 780-le (147kw),hiljem jäi 960-l millegipärast 140kw. Mingi oli ka 155kw.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist