Müüdud: Volvo 940, BMW mootoriga, projektikas

Kõik Volvodega seonduv

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Henn, Leho, vanapeer

Foorumi reeglid
Autode müügi kuulutusele esitatavad nõuded.


Keelatud on:
- sõimamine, ropendamine, teiste liikmete solvamine ja halvustamine;
- misiganes seadusevastase tegevuse propageerimine ja sellealane arutelu;
- postitused, mida "upitatakse" mingit lisainfot lisamatta

Kuulutuse pealkiri tuleb järgnevalt tähistada:

Müük
Näide> M: Volvo V40 1,9TD 1998 hind 85000.-
Ost
Näide> O: Volvo V40 1,9TD
Müük - Vahetus
Näide> MV: Volvo V40 1,9TD -Volvo V70 vastu

Kuulutuses PEAVAD olema järgnevad andmed:

1. Auto mark ja mudel
2. Keretüüp
3. Värvus
4. Väljalaskeaasta
5. Käigukasti tüüp
6. Mootori tüüp
7. Varustus ja lisad
8. Hind
9. Muu info (soovitatavalt ka pilt/pildid!)
10. Kontaktandmed (mobiili nr. kohustuslik)


Kui auto saab müüdud või ostetud, tuleb see ka pealkirja kirjutada. Keelatud on pärast tehingut pealkirja muul moel muuta!
Näide:
Algne pealkiri> M: Volvo V40 1,9TD 1998 hind 85000.-
Pärast müüki> Müüdud: Volvo V40 1,9TD 1998 hind 85000.-


PS! Link auto24 kuulutusele EI OLE ANDMED !!! Selle võib kuulutuse lõppu lisada, siis kui eelnev on korrektselt kirjas.
Kõik nõuetele mitte vastavad kuulutused tõstetakse prügikasti või kustutatakse koheselt!

Link reeglitele: viewtopic.php?f=1&t=2&p=15121&#p15121" onclick="window.open(this.href);return false;
vilmps5
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 15 Juul 2020, 17:32

Müüdud: Volvo 940, BMW mootoriga, projektikas

PostitusPostitas vilmps5 » 28 Nov 2022, 03:39

Müügiks
Volvo 940
universaal
roheline metallic
1991
manuaal
mootor: BMW 2.5l R6
bensiin
Asukoht: Tartus (Heade mõtete linnas)

Tere!

Pakun müügiks omapärast projektikat, kus universaalkerega Volvo 940-l on BMW mootor. Jah, te lugesite õigesti: BMW mootoriga Volvo (palun kogukonnal selle eest mitte hukka mõista). Tegelikult täitsa töötab ja sõidab, kuid nimetan teda projektikaks, sest ümberehitus on registreerimata ning ülevaatus ja kindlustus puuduvad. Lisaks on seal tarvis üht-teist nokitseda enne kui ülevaatuse peale saab mõtlema hakata.

Tehnilisest poolest siis nii palju, et kapoti alla on algse 96kW 2,3l (2316 cm3) R4 asemele paigaldatud BMW R6 bensiinimootor. Mootoriplokk ja plokikaas on m52b20 ning kolvikäiku on suurendatud m51d25 väntvõlliga, seega töömaht on 2.5l (hinnanguliselt 120-140kW). Käigukast on mingi diisel BMW pealt 5-käiguline manuaal. Selle tõttu on käikude vahe küllaltki pikk ega pea terve aja ainiti käike vahetama. Käigukastist edasi läheb Volvo kardaan, mis olevat selle külge ilma ümberehitusteta sobinud. Tagasild on ikka Volvo 940 oma, aga diferentsiaal on "Kemppi". Väidetavalt ei pidanud avatud diferentsiaal vastu. Parem oleks sinna paigaldada differ turbomootoriga Volvo 940 pealt, Volvo fännide seas populaarne Eaton G80 Locker, Aussie Locker või mõni muu meelepärane. Õhu sissevõtule on pandud koonusfilter, kaasa tuleb ka originaal õhufiltri süsteem.

Kere ja välimus ei ole just ülearu esinduslikud, kuid pole ka midagi väga hirmsat. Õues seismise tõttu koorub siit-sealt lakki, ühes tiivas on roosteauk, üks iluliist on puudu, kuid see on pagassis ja selle saab panna tagasi. All on hetkel Volvo originaal 15" Draco valuveljed, mis on värvitud tumehalliks/mustaks (metallic). Autol on ka katuseluuk. Salong on tekstiilist.

Probleemid mis tuleks ülevaatuse saamiseks kõrvaldada:
Katalüsaatorit pole (legaalse ülevaatuse saamiseks tuleks see sinna paigaldada). Kesklukk toimib aga tagumine juhipoolne uks ei avane väljast (seest avaneb). Paremas juhipoolses esitiivas on roosteauk, karbid võivad vajada tähelepanu. Diferentsiaali võiks vahetada ülal kirjeldatud alternatiivide vastu.

Täiendavalt tasuks parandada:
Juhi ukseluku võtmeauk ei toimi (kõrvalistuja oma on korralik). Õhuvõtutoru on praguline ja parandatud teibiga, tasuks ära vahetada. Tahhomeeter ei tööta kuna uue mootori silindrite arv on erinev, kuid selle saab RPM signaali adapterit kasutades tööle panna.

Positiivne:
Käivitub hästi, töötab ja sõidab.
Pidurid ja käsipidur töötavad.
Veermik peaks korras olema.
Kõik tuled töötavad (k.a. pidurituled ja tagurdamise tuli).
Kojamehed ja klaasipesuvee pump toimivad.
Salong läheb soojaks ja puhur töötab.
Spidomeeter, kütusenäidik ja mootori temperatuurinäidik töötavad.
Turvavööd on okei.
Peal on uus aku (annan müügiarve kaasa).
Kaks võtit.
Haagise vedamise konks.
All uued talverehvid (ilma naastudeta), tumedaks värvitud Draco valuvelgedel.
Kaasa (küllaltki kulunud) suverehvid plekkvelgedel.

Taustalugu on selline, et ümberehitust ei teinud mina vaid eelmine omanik, kes ühtlasi on mul tuttav. Arvas, et 940 originaalmootor on aastakäigu kohta liiga arhailine ja ühel päeval koju sõites otsustaski selle pulli ära teha, sest BMW tehnika oli tal juba käepärast võtta. Mees kui legend! Kuna ülevaatus veel kehtis ja ametiasutustesse ettenäitama ei kiirustanud, sai sellega mõnda aega isegi liigelda. Äraütlemata mõnus maantee- ja linnakruiiser. Mingil hetkel müüs tuttav selle mulle. Tegin paar kiiremat jäärajal ning käisin sellega isegi mõned kuud igapäevaselt tööl kuni ülevaatus lõppes. Peale seda olen üsna vähe sõitnud.

Müün kuna omal ei ole aega ega kohta, kus selle kallal saaks mõnusasti askeldada. Sõiduk sobib hakkajale nokitsejale, kes võtab vaevaks ümberehituse ARK-is ära registreerida. Sobib muidugi ka otsejoones põllu-/jäärajale jaurama siirdumiseks.

HIND:
Kuna tegu projektikaga on keeruline konkreetset turuhinda määrata. Unistuste nägemus hinnast on 1500€, kuid seal on kauplemisruumi.

.

Rohkem pilte Drives:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

v2hendatud 2.jpg
Suvel

V2hendatud.jpg
Draco velgedega

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist