DIY Pidurite upgrade Volvo 850,x70-tele 1994-1998
Postitatud: 09 Aug 2013, 21:24
Iga vähegi võimsama kui 125 kw mootoriga 1994-1998 aasta masinale on must-have järgmine piduri upgrade (mis on muide 1999 aastast alates stock lahendus tehase poolt), milleks läheb vaja:
1.1999-2000 Volvo S70,C70 ja V70 esipiduri kelkusid (OE kood 8251319) 2tk.
2. 302mm esipiduri kettaid 2tk vanade 280 mm ketase asemele (ise kasutasin perforeeritud Zimmermann SPort kettaid, mis on veel paremad kui tavalised 302mm kettad)
3. Uutele ketastele uusi klotse (näiteks Ferodo Premier FDB klotsid)
Töö ise on lihtne nagu pmst ketaste vahetus:
1. Ratas alt ära
2. Pidurisadul maha/kõrvale (Torx 45 võtit vaja)
3. Pidurisadula kelk maha kruvida (15mm leht või padrunvõtit)
4. Ketas maha (10mm lehtvõti ja haamer)
5. Traatharjaga rattalaagri rummud puhtaks
6. Uus 302mm ketas paika (10mm lehtvõti)
7. Uus pidurisadula kelk paika (15mm võtit vaja)
8. Sadulale uued klotsid külge ka sadul uue kelgu peale(Torx 45)
9. Ratas alla tagasi ja auto tungi pealt maha.
Ühe poole peale läheb koos kahe suitsupausiga 30 minutit. Teisel pool sama stsenaarium ja ongi valmis.
Vähe pildimaterjali ka:
Kettad ja klotsid
Pidurikelgud
302mm ketas vs 280mm ketas
Uus ketas koos uue kelguga
Ketas koos kelguga paigas
Sadul koos klotsidega ka peal
Ratas all. Üks pool valmis
1.1999-2000 Volvo S70,C70 ja V70 esipiduri kelkusid (OE kood 8251319) 2tk.
2. 302mm esipiduri kettaid 2tk vanade 280 mm ketase asemele (ise kasutasin perforeeritud Zimmermann SPort kettaid, mis on veel paremad kui tavalised 302mm kettad)
3. Uutele ketastele uusi klotse (näiteks Ferodo Premier FDB klotsid)
Töö ise on lihtne nagu pmst ketaste vahetus:
1. Ratas alt ära
2. Pidurisadul maha/kõrvale (Torx 45 võtit vaja)
3. Pidurisadula kelk maha kruvida (15mm leht või padrunvõtit)
4. Ketas maha (10mm lehtvõti ja haamer)
5. Traatharjaga rattalaagri rummud puhtaks
6. Uus 302mm ketas paika (10mm lehtvõti)
7. Uus pidurisadula kelk paika (15mm võtit vaja)
8. Sadulale uued klotsid külge ka sadul uue kelgu peale(Torx 45)
9. Ratas alla tagasi ja auto tungi pealt maha.
Ühe poole peale läheb koos kahe suitsupausiga 30 minutit. Teisel pool sama stsenaarium ja ongi valmis.
Vähe pildimaterjali ka:
Kettad ja klotsid
Pidurikelgud
302mm ketas vs 280mm ketas
Uus ketas koos uue kelguga
Ketas koos kelguga paigas
Sadul koos klotsidega ka peal
Ratas all. Üks pool valmis