B230F + turbo teema

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 21 Mai 2009, 11:51

Valetasin natukene wideband lambda kohta, kit on 70 taala ikkagi.
http://www.14point7.com/Widebands/JAW_1_03/JAW_1_03.htm

Kasutaja avatar
Stjuuv
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 16 Mär 2008, 19:25
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Stjuuv » 21 Mai 2009, 14:37

ants kirjutas:Vabalt hingava surveaste on suurem kui turbol,
seega kas pea vahetus või paksem pea tihend.


B230FB puhul peaks surveaste olema 9,3:1, kuna kasutusel on 531 kaan. Sama kaanega B230ET turbokal on surveaste minu teada 9,0:1, nii et see vahe ei pruugigi alati 1,5-2 olla.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 21 Mai 2009, 19:47

Stjuuv kirjutas:
ants kirjutas:Vabalt hingava surveaste on suurem kui turbol,
seega kas pea vahetus või paksem pea tihend.


B230FB puhul peaks surveaste olema 9,3:1, kuna kasutusel on 531 kaan. Sama kaanega B230ET turbokal on surveaste minu teada 9,0:1, nii et see vahe ei pruugigi alati 1,5-2 olla.


Haynes-i manuaal kirjutab nii:
B230ET....9,0:1
B230F......9,8:1
Sinu mainitud B230FB seal ei mainita


Mina usun seda mida ma paberilt loen.

terv Ants
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 21 Mai 2009, 19:52

B230FB on 531 kaanega millel on suurem kamber lisaks kolvi süvendile. Kui usud paberilt loetut mitte internetis leiduvat siis oled küll paljust ilma jäänud.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 21 Mai 2009, 20:22

bronec kirjutas:B230FB on 531 kaanega millel on suurem kamber lisaks kolvi süvendile. Kui usud paberilt loetut mitte internetis leiduvat siis oled küll paljust ilma jäänud.


Sorry, noored neti friigid.

Edu Teile,ma lepin sellega millest ilma olen jäänud :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 21 Mai 2009, 20:32

No minu point oli pigem selles, et paberkandja peal võib olla vigu samamoodi. Lihtsalt netis leidub tihtipeale rohkem ja põhjalikkumat inffi

Kasutaja avatar
Karl31
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Sept 2015, 13:48
Asukoht: Harjumaa

Re: B230F + turbo teema

PostitusPostitas Karl31 » 18 Nov 2015, 20:48

Küsimus selline et kas (b230ft)2.3 turbo mootorit b200k mootori asemele paigaldades on vaja palju assju ringi teha (juhtmestik ja nii) või ei ole asi nii hull?

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: B230F + turbo teema

PostitusPostitas evald112 » 20 Nov 2015, 09:56

Sõltub mis sissepritse süsteemid on. B200K on ilmselt LH2.2. Mis su doonoril peal on?

Kasutaja avatar
Karl31
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Sept 2015, 13:48
Asukoht: Harjumaa

Re: B230F + turbo teema

PostitusPostitas Karl31 » 20 Nov 2015, 23:13

No hetkel see 2.0 76kw karpakas aga plaanis otsida b230ft mootor kuskilt

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: B230F + turbo teema

PostitusPostitas evald112 » 22 Nov 2015, 12:24

Jälgi siis et kogu samale kerele sobiva juhtmestikuga koos leiad. Siis peaks olema plug and play. Vastasel juhul on kõvasti sobitamist.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist