1. leht 1-st

B200FT järeleaitamine

Postitatud: 18 Veebr 2020, 00:33
Postitas gerton06
Sattus kätte üks B200FT mootoriga isend, mis võib olla leiab oma koha kunagi hiljem Mul universaali aiste vahel, asendamaks diislit, aga eks näis.
Kuna 230FT natuke keerulisem meil leida, siis tuleb kaasa aidata 200FT-d ( ja kui ta juba olemas on :D )

Kui aus olla, siis endal mõttes keerleb ca 300-400hp(optimist eks!? :roll: ) . Sinna üritan jõuda sammhaaval. Reaalne oleks vast 200-250hp alguses.
Hetkel plaanis:
531 kaas- natuke kaasa aidata-portida, suuremad sisse- ja väljalaskeklapid, topelt vedrud, VX3? nukkvõll;
väljalase- 3" downpipe(kütuse/õhu sensoriga), edasi 2,5"
Turbo- 15G, 16T , Garret T3 ...
Pihustid- T5, ...
MAF/AMM - 960 koodi lõpuga 012
ECU chip- ?? , Keegi Eestis tegeleb selle asjaga? Välismaalt tellida?
MBC, Rõhukell, Air/fuel Ratio kell
kepsud- 300hp lagi originaalidel?
Väntvõll-stock

Kindlasti midagi unustasin ja täiendamist jagub, nii et kellel kogemusi, siis palun väga- Võta sõna :!:
PS! Kui kuskil selline teema siin olemas, siis järelikult ei osanud ma otsingut kasutada... :roll:

Re: B200FT järeleaitamine

Postitatud: 18 Veebr 2020, 08:45
Postitas Iceman
Kas see B200FT ei ole mitte see tehase poolt nõrga õlipumba rihmaratta poldiga (kus poldi tugevusaste on liiga nõrk ja see lihtsalt murdub, tulemuseks pees mootor)? Või oli see B204FT. Krt ei tule meelde. Uuri see välja. Selle poldi välja vahetamine tugevama vastu võiks olla esimene asi, mida teha selle mootori puhul.

Re: B200FT järeleaitamine

Postitatud: 18 Veebr 2020, 08:56
Postitas ddig
Õlipumba rihmaratta polt on B204 teema. Tuleb asendada 10.9 tugevusega poldiga.

B200 on B230-ga ehituslikult identne - väliselt ei ole eristatavad (kui just plokilt koodi ei vaata).

Kas B200 silindri diameeter mitte väiksem pole? Kas 531 peale istutamine on ikka teostatav?

E:
88,9 vs 96
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... yY6s0n-QtB

Re: B200FT järeleaitamine

Postitatud: 18 Veebr 2020, 15:09
Postitas swop
Ei ütleks, et veel väga metsikult oleksin enda 200FT’d järgi aidanud aga kunagi ehk hakkab looma.
Sisu originaal - uued saaled, tihendid ja silindrid hoonitud
530 kaas - lasin panna uued juhtpuksid, lihv ja klapid soveldatud v kuidas iganes selle kohta ei öelda. 530 ja 531 kaas sobituvad omavahel 1:1’le, vahe on paremini voolavates sisselaske kanalites, küünla asetus teine ja 531’el suurem põlemiskamber google väitel.
13g turbo - hetkel wastegate rõhk (0.5bar’i)
940’ne pealt cooler
Wasted spark (VW süütepool)
NGK BPR7ES küünlad
Homemade 2.5” intercooleri torud
Homemade 2.5” downpipe ja summuti (ühe simonsi otseläbi pütiga)
S60R-i pihustid
Autometer sport comp wideband
Megasquirt 2 juhib pada.

Väiksema turboga rõhk on väga ruttu taga, kui lõpuks peaks ecu seadistatud saama ja rohkem rõhku siis võiks päris nobe olla.

Kui auto vastu peab siis võiks tartus dünopäeval näha kas üldse jõudu juurde tuli või oli tühi töö.
Persedüno ja rehvisuits ütlevad, et ehk sai parem :D (Isegi pooliku seadega)

Re: B200FT järeleaitamine

Postitatud: 04 Mär 2020, 23:26
Postitas gerton06
lühikokkuvõte asjadest, mis peaks Stock ECU-ga võimalik olema ja tõenäoliselt enda motole külge poogin:
VX3 nukkvõll(olemas)+ reguleeritav rihmaratas(tulekul);
Plokikaas jääb 530(küljes);
3" AMM toorik kuhu läheb 016 elektroonika(tulekul);
3" koonus + custom sissevõtt turbosse(tulekul);
Saabi 350cc pihustid(otsingutel)- kood: 0280150431;
15G turbo(otsingutel);
3" väljalasekesüsteem- Downpipe + 2tk 3" resot(mõtlen kas ise teha, lasta teha või osta valmis kompl.);
Rõhukell(olemas, küljes);
MBC-manual boost controller, Peedu oma, rõhk tõstetud hetkel 0,5bar-lt 0,7bar-ni. 0.9bar juures pidavat olema fuel cut juba.
Kuna oli igav, siis lisasin ka blow off valve (BOV) külge... HKS ssqv replica... häält teeb.. lõbus on aga krt.. tühikäigul sureb välja :D vahepeal sain isegi nii tööle, et tühikäik oli ilusasti olemas peale "õhu väljalaset", aga siis vahepeal sureb jälle ära. Tean juba, et nende redblock-dega see asi ei hakkagi tööle, aga eks ma natuke aega hoian küljes... :D BOV Test

Mootori alumine osa jääb hetkel stock- jookseb kokku, siis jookseb.... (Loodetavasti elab üle :D )
Osad asjad tulekul, osa küljes, mõned veel üles otsida ja vaatab, mis saama hakkab :P :twisted: