B200FT järeleaitamine
Postitatud: 18 Veebr 2020, 00:33
Sattus kätte üks B200FT mootoriga isend, mis võib olla leiab oma koha kunagi hiljem Mul universaali aiste vahel, asendamaks diislit, aga eks näis.
Kuna 230FT natuke keerulisem meil leida, siis tuleb kaasa aidata 200FT-d ( ja kui ta juba olemas on )
Kui aus olla, siis endal mõttes keerleb ca 300-400hp(optimist eks!? ) . Sinna üritan jõuda sammhaaval. Reaalne oleks vast 200-250hp alguses.
Hetkel plaanis:
531 kaas- natuke kaasa aidata-portida, suuremad sisse- ja väljalaskeklapid, topelt vedrud, VX3? nukkvõll;
väljalase- 3" downpipe(kütuse/õhu sensoriga), edasi 2,5"
Turbo- 15G, 16T , Garret T3 ...
Pihustid- T5, ...
MAF/AMM - 960 koodi lõpuga 012
ECU chip- ?? , Keegi Eestis tegeleb selle asjaga? Välismaalt tellida?
MBC, Rõhukell, Air/fuel Ratio kell
kepsud- 300hp lagi originaalidel?
Väntvõll-stock
Kindlasti midagi unustasin ja täiendamist jagub, nii et kellel kogemusi, siis palun väga- Võta sõna
PS! Kui kuskil selline teema siin olemas, siis järelikult ei osanud ma otsingut kasutada...
Kuna 230FT natuke keerulisem meil leida, siis tuleb kaasa aidata 200FT-d ( ja kui ta juba olemas on )
Kui aus olla, siis endal mõttes keerleb ca 300-400hp(optimist eks!? ) . Sinna üritan jõuda sammhaaval. Reaalne oleks vast 200-250hp alguses.
Hetkel plaanis:
531 kaas- natuke kaasa aidata-portida, suuremad sisse- ja väljalaskeklapid, topelt vedrud, VX3? nukkvõll;
väljalase- 3" downpipe(kütuse/õhu sensoriga), edasi 2,5"
Turbo- 15G, 16T , Garret T3 ...
Pihustid- T5, ...
MAF/AMM - 960 koodi lõpuga 012
ECU chip- ?? , Keegi Eestis tegeleb selle asjaga? Välismaalt tellida?
MBC, Rõhukell, Air/fuel Ratio kell
kepsud- 300hp lagi originaalidel?
Väntvõll-stock
Kindlasti midagi unustasin ja täiendamist jagub, nii et kellel kogemusi, siis palun väga- Võta sõna
PS! Kui kuskil selline teema siin olemas, siis järelikult ei osanud ma otsingut kasutada...