1. leht 1-st

2.0(B5204T) to 2.3

Postitatud: 24 Veebr 2017, 22:48
Postitas arturjarn1
Tere targad, kui võtta B5204T ja toppida sinna 2.3 vänt(http://www.cleggengine.com/crankshafts/ ... t-kit.html), kepsudeks võtta high perf h beam (http://www.maxspeedingrods.co.uk/high-p ... x5pcs.html) ja wiseco kolvid ? kas see setup kannataks 250kw ja mida veel oleks vaja teha et see 2.3 stroker nii õelda töötaks ?

Re: 2.0(B5204T) to 2.3

Postitatud: 03 Mär 2017, 19:12
Postitas ralliedash
Miks sa asja nii keeruliseks tahad ajada? Vöta kohe b5234T, vaheta kepsud välja, pane MS asja juhtima ja väljalaske kollektor näiteks holsetile sobivaks. Kuigi nii tagasihoidlik soov nagu 250 kw peaks olema ka 16T-ga ja originaalkepsudega idee poolest saavutatav.

Re: 2.0(B5204T) to 2.3

Postitatud: 11 Mär 2017, 19:29
Postitas arturjarn1
kui oleks kuskilt see b5234t leida !

Re: 2.0(B5204T) to 2.3

Postitatud: 14 Mär 2017, 17:04
Postitas ralliedash
rootsist hoia blocketil silm peal. suht tihti liigub seal terveid autosi a la 5000 SEK, pane transport juurde ja u 750 euriga peaksid hakkama saama. Mis autost üle jääb, lükkad juppidena müüki ja/vöi vanarauda ning pool hinnast nigu niuhti tagasi.

Re: 2.0(B5204T) to 2.3

Postitatud: 15 Mär 2017, 15:55
Postitas 164
Alles keegi siin ka otsis ja kurtis, et T5 mootoreid üldse ei liigu - samal ajal Maardus oli komplektne B5234T3 lammutuses olemas. :roll: