Nii. Nüüd valik on kas jadaülelaaduri või kompressor + turbo vahel.
Jadaülelaaduril peaks mõtlema, kuidas juhtida kompressori mööduvooluklappi ning turbiini reguleerklappi.
Kompressor + turbo tundub ahvatlev, seal klappidest ainult juhtseadme reguleerklapp, et kuidas seda reguleerida ning kas tuleb panna kompressor siduriga või mitte. Raamatu järgi on kompressor taga 500-2400p/min, vahemikus 2400-3500 on mõlemad nii turbo kui kompressor taga(siin siis on öeldud et oleks magnet siduriga kompressor, et siis nt möödasõidul tuleks taha, et reageerimine oleks kiireim), ning üle 3500p/min on ainult turbo taga.
D24TIC twin turbo!?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: D24TIC twin turbo!?
Volvo V60 T6 16
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01
Volvo S80 V8 10
Volvo 940 2.4TD 95
Volvo V60CC T5 16
Volvo 940 2.0T 93
Volvo 940 2.4TD 93
Volvo S60R 05
Volvo S80 V8 07
Volvo 740 B200 91
Volvo V70 D5 06
Volvo S60 T5 01
Tags:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist