D5252T turbo lag

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

D5252T turbo lag

PostitusPostitas Liiwaannus » 18 Mai 2016, 21:37

Tekkis selline küsimus, et kuidas oleks võimalik saada rõhk varem üles. Livei lugedes näitab vol fcr desired boostiks juba 1,5krpm juures 190kPa, aga reaalne on vaevu 140. Järgi tuleb turbo alles kuskil 2krpm juures. Esimene mõte oleks vabam väljalase. Küsimus targematele peadele olekski, et kas on kogemusi antud teel puhumise alguse alla poole toomisel. Või mis võiks olla alternatiivvariandid soovitud tulemuse saavutamiseks?

Masinal on originaal k14 turbo.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Tags:

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: D5252T turbo lag

PostitusPostitas gljuk » 18 Mai 2016, 22:08

Alternatiiv on vnt turbo, mida juhitakse egr map abil. Paneks endale ka, aga pole kedagi, kes teeks.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: D5252T turbo lag

PostitusPostitas Liiwaannus » 18 Mai 2016, 22:14

Olen sellele ka mõelnud, aga otsin esialgu lihtsamaid/odavamaid nippe, mida proovida. Kaalun endiselt kati eemaldamist. Teeks ära, kui teaks, et soovitud tulemuse annab.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
sleepR
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Okt 2013, 15:23
Asukoht: Pärnu

Re: D5252T turbo lag

PostitusPostitas sleepR » 18 Mai 2016, 22:48

Selle mootori ja turbo kombinatsioon ei saagi oluliselt varem sul spoolida. Kindlasti aitab kati eemaldamine veidi hingamisele kaasa. Hetkel ainuke mis sa lihtsalt ja käepäraste vahenditega saad teha on see, et hoiad wastegate klappi kauem kinni. Selleks vahele manual boost controller.

Desired boost number peaks olema tuletatud lihtsalt gaasipedaali asendist, selle rauaga ei ole 0,9bar ülerõhku 1500 pöörde juures reaalne saada.

Olen ise omanud 2,5 R5 diisel Audit, tehasest 85kw, peale kati eemaldamist ja remapi tekkis küll kerge latiga selga efekt 2200 pöörde juures.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: D5252T turbo lag

PostitusPostitas Liiwaannus » 18 Mai 2016, 22:58

Nu panin hetkel n75 st otse mööda sisselaske wg sse ehk wg peaks nii kinni olema kui see masin lubab. Koos remapiga on boost kuskil 1.2 bari juures, peak natuke peale, mida liveist silmata õnnestus, sinna 1.4 kanti. Wg otse panemine võttis tahma vähemaks esmasel visuaalsel vaatlusel. Samas enne vurri 1500 ja pluss läheb segu rikkaks ja mustab.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: D5252T turbo lag

PostitusPostitas Margus_ » 23 Mai 2016, 21:24

Peale kati ja egr-i eemaldust hakkas mul umbes 1600 pealt tuntavalt elama. Täielikult per*edüno järgi, rõhunumbritest ei oska midagi rääkida.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: D5252T turbo lag

PostitusPostitas gljuk » 23 Mai 2016, 22:08

Minu autol on vastupidi. Suletud EGR klapiga on madalamatel halvem tõmme.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: D5252T turbo lag

PostitusPostitas Liiwaannus » 23 Mai 2016, 23:32

Pakun, et katt on põhiline takistus. Kui katt ees ja egr kinni, siis vasturõhk suurem, kui katt ees ära, siis saab heide kõik välja ja suletud egri tõttu on ainult puhas õhk sisselaskes. Maamehe teeoria lihtsalt.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist