1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

oliver85
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 13 Mai 2016, 21:57

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas oliver85 » 20 Juun 2016, 13:59

Peale plärina ei anna otsetoru küll midagi.

SanderL
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 24 Veebr 2016, 23:19
Asukoht: Saaremaa

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas SanderL » 31 Aug 2016, 23:45

dwd kirjutas:tundub et see jama kokkuvõtes ei tasu ära. see nii minimaalne mida sealt saab, aga tööd ja vaeva suht plju


Palju? Täna sai endal tehtud, kulus kokku 1h. Kinnitused said siuksed tehtud, et saab originaali tagasi panna suurema vaevata.
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo

Kasutaja avatar
dwd
Kreisi postitaja
Postitusi: 368
Liitunud: 12 Nov 2008, 11:09
Asukoht: võru

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas dwd » 01 Sept 2016, 09:19

Nagu aru saan sis otsast lõpuni uus väljalase sai tunniga valmis? Äkki saaks pilti tehtud tööst. Kunagi ehitasin celicale väljalaset, kulus pool päeva enne kui hea sai. Pikka maad sõita ei saanud ainult lõpppütiga. Muidu oli lahe
Volvo veakoodide lugemine ja diagnostika Võrus vahest Valgas. omadele TASUTA

SanderL
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 24 Veebr 2016, 23:19
Asukoht: Saaremaa

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas SanderL » 01 Sept 2016, 12:19

Võin teha pildi kui tõstukile läheb millalgi, hetkel pilt puudub. Peale katti on kõik otse, kui see ka ära võtta, oleks vist päris julm :D
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas amazon86 » 01 Sept 2016, 13:48

Peale katti on pikk otseläbi reso, mis toimib väga hästi, seda pole mõtet ära võtta. Minu meelest on normaalne lahendus nii, et katt ja tagumine pütt minema ning viimase püti asemel üks resonaator.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1433
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas kaupz » 27 Nov 2016, 17:36

Ülevaatuse tahma norm ei muutu kati olemasolust diislil?
Küll aga "kui tehas pani,siis peab olema" põhimõttega nõuavad ilmselt ikka?
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
dwd
Kreisi postitaja
Postitusi: 368
Liitunud: 12 Nov 2008, 11:09
Asukoht: võru

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas dwd » 27 Nov 2016, 18:03

oleneb kelle otsa sattud. isearetatud asja nad ei armasta
Volvo veakoodide lugemine ja diagnostika Võrus vahest Valgas. omadele TASUTA

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas paikas » 01 Sept 2017, 18:12

Mul hetkel ikka veel lõpupütt ning tühi DPF'i paun lisaks veel kat, mis oleks vaja vist ikka eemaldada, kuid siiski tahma saab korraks välja isegi, kuid 2018a pidi eesti pürokraatiasse toome veel ühe lisa probleemi üv punktidesse, et hakatakse ka igasugu ümber mappimisi ajudest otsima, kuigi ma ei tea mu elukale topiti ka see aasta kaabel OBD pistikusse kui üv'l käisin ning klõpsutas seal midagi enne kui tahma välja lasi, siis ka kõik oli ilusti euro 4 piires, seega ei jonninud ta paljut, kuid palju kati eemaldamine tahma juurde annab, ning kui veel EGR ka kinni panna, mis siis juhtub?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas TiitR » 01 Sept 2017, 21:07

paikas kirjutas:... ning kui veel EGR ka kinni panna, mis siis juhtub?

Selle kinnipanemisega ei muutu TÜV-i jaoks küll midagi. Mul jahiautol (Mitsu L200 2002a.) EGR viisakalt pimedaks tehtud ja läbib korralise ametlikult teise korra paarutamisega, kuigi pidev metsas madala pöördega jauramine, aga see juba teine teema. Uuematel võib EGR-i pimendamisega mootori tule põlema lüüa.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas paikas » 01 Sept 2017, 21:39

TiitR kirjutas:
paikas kirjutas:... ning kui veel EGR ka kinni panna, mis siis juhtub?

Selle kinnipanemisega ei muutu TÜV-i jaoks küll midagi. Mul jahiautol (Mitsu L200 2002a.) EGR viisakalt pimedaks tehtud ja läbib korralise ametlikult teise korra paarutamisega, kuigi pidev metsas madala pöördega jauramine, aga see juba teine teema. Uuematel võib EGR-i pimendamisega mootori tule põlema lüüa.


Ma niisama pimedaks ei paneks, eks selleks vaja pestavi juures käia.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

PostitusPostitas Liiwaannus » 01 Sept 2017, 22:06

EGR ei mõjuta tahma kogust. Seeon NOx i jaoks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist