1. leht 5-st

Tagasilla laiuse vähendamine

Postitatud: 11 Okt 2007, 09:49
Postitas madtuning
Tere!

Jälle tüütan inimesi oma kahvatute ideedega :twisted:

On selline asi reaalne, et lühendatud tagasilla sisse uued veovõllid lasta treida?Samas, peavad nad kannatama suurt jõudu! :roll:
Mõne kogenud Liiduaegse treiali kätes pole see mingi kunst, aga kuidas jäävad lood tugevusega?
Selleks oleks vaja ju karastusahju?!

Mis saab nendest siis kui sinna 500 jõudu peale lasta? :lol:
Keermelatt :idea:


Plaan siis järgmine:Prooviks lühendada tagasilla laiust, et paigaldada võimalikult laiade rehvidega veljed(samas vältides liigselt koopaid laiendamata ja auto algset kerekuju säilitada püüdes).

Postitatud: 11 Okt 2007, 10:46
Postitas vanapeer
Palju Sa vähendada tahad? Teljel nuudi osal pikkust natuke on, lõikad lühemaks hoopis?
Pealegi on mul arusaam, et 700 parem pooltelg on lühem, seega saaksid neid mõlemal pool toorikutena kasutada.

Postitatud: 11 Okt 2007, 10:50
Postitas Volli
Kui kitsamaks teed siis annab võibolla originaal võllist midagi kombineerida,läheb ta ju lühemaks ,võlli-rummu kinnitus vaja uus teha siis ainult ja/või uus rumm? .
Õige materjali,tegija ja termika leiab küll aga kas tulemus ka soovitud saab -seda peaks "kuivalt" katsetama (sellele 500HP-le vastab mingisuurusega vääne )ja kas asi üldse kokkuvõttes ära tasub.

Mis sellega on?
madtuning kirjutas:.....Keermelatt :idea: ....

Muide jutt ikka 200sest volvost?

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:00
Postitas vanapeer
Igal juhul tasub originaali lühendada. Vabad käed annaks sulle keskelt jupi maha lõikamine ja pärast kokkukeevitamist tasakaalustamine.

Kuid kõige veakindlam approach on lihstalt rattakoopad laiemaks ehitada, kui kogu trall käib selle ümber, et rehvid autost välja ei ulatuks?

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:23
Postitas aibast
Laienda vast keret ennem. Jääb asi kindlam. Lisaks kui teed silla kitsamaks siis vaja kah sisemised koopad ümber muuta. Mis on veelgi hullem tegevus.
Kiire painti möll :)
Pilt

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:40
Postitas madtuning
Rattakoobastesse peavad ära mahtuma 255/55-60/R15 rehvid :idea:
Peenelt öeldes pool meetrit laiem koobas :!:
Mis saab voolujoonelisest kerest ja kiiretest veerandmiiliaegadest :x ?

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:42
Postitas aibast
see pilt pole ma tean just parim lahendus. Samas saaks kah teisiti asja lahendada. Teen vast käpaga kiire visandi asjast :) Ning 255 on ju eeh, 60 mm laiem kui on 195

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:48
Postitas madtuning
Keermelatt :lol:
Jutt käis sellest, et kui lasta treida suvalisest terasest teljed ja sinna mega jõud peale lasta- saab neid hiljem ehk ainult keermelatina kasutada kui nad sõlmes on :lol: :lol:

OK!
Kui ma nüüd lasen originaalvõllilt jupi maha ja lasen nuudid ümber treida, kas ikka jääb see tugevus samaks?
Kas originaalis ka mitte ainult pindmine karastus ei ole toimunud ja kui ma sealt lasen nuudi jaoks sisse treida siis kannatab see nuudi osa tugevuse arvelt ja taas on järgmine keermelatt valmis? :lol:

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:52
Postitas aibast
agas selline variant ?
Pilt
nõuaks parajalt keretöid ainult.

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:57
Postitas madtuning
aibast kirjutas:see pilt pole ma tean just parim lahendus. Samas saaks kah teisiti asja lahendada. Teen vast käpaga kiire visandi asjast :) Ning 255 on ju eeh, 60 mm laiem kui on 195

255 on laiuselt tõesti 60mm laiem kui 195
aga võta kaks rehvi:195/50/15 vs. 255/60/15
255/60 rehvikõrgus on 68.7 cm
195/50 oma aga 57.6

ok, isegi 195/60 tuleb see 61.5

varem ringi sõites oli all 195/50 R15, mis juba siis kummi sõid nii seest vastu keret käies kui väljast vastu koopaäärt käies

laiuse vahe 60mm
kõrguse vahe ca. 100mm

ei siin ei aita muud kui tuleb külge pookida Opel Kadett E Irmcher´i stiilis küljelaiendid :wink:

Postitatud: 11 Okt 2007, 11:59
Postitas aibast
oot,sul käib 195 vasta? Mis velgedaga sa hetkel liikled? sest mul stock vejled millel 195/50/R15 peal ning pole probleeme. Isegi ruumi natikese.

Postitatud: 11 Okt 2007, 12:01
Postitas madtuning
aibast kirjutas:agas selline variant ?
Pilt
nõuaks parajalt keretöid ainult.

huvitav, mis juhtuks siis kui teha laiendid nii, et jätta uks originaaliks ja peale ust teha laiendisse tuulekanal, kust juhtida tuul rehvidest mööda ja ülevalt avade kaudu välja

Saaksid selle kohta ehk mingi visandi teha kui võimalik?Vaatan et sa pliiatsi peale suht käpp :wink:
Tänud!

Postitatud: 11 Okt 2007, 12:05
Postitas madtuning
aibast kirjutas:oot,sul käib 195 vasta? Mis velgedaga sa hetkel liikled? sest mul stock vejled millel 195/50/R15 peal ning pole probleeme. Isegi ruumi natikese.

siin tuleb mängu ofset!mul mingid Alessiod, mis jooksevad rohkem sissepoole!
aga see selleks, need on nii ehk naa liiga rasked, et nendega mingit kiiret sõitu teha :)

Postitatud: 11 Okt 2007, 12:19
Postitas aibast
kui sa laiendisse tuulekanalid teed, siis soovitaks need juhtida kah piduritele jahutuseks. Agas võimalik, eks tuleb taas pliiats käppa võtta.
PS. pole aastaid juba niiviisi kritseldanud, natuke roostes

Postitatud: 11 Okt 2007, 12:19
Postitas vanapeer
madtuning kirjutas:OK!
Kui ma nüüd lasen originaalvõllilt jupi maha ja lasen nuudid ümber treida, kas ikka jääb see tugevus samaks?
Kas originaalis ka mitte ainult pindmine karastus ei ole toimunud ja kui ma sealt lasen nuudi jaoks sisse treida siis kannatab see nuudi osa tugevuse arvelt ja taas on järgmine keermelatt valmis? :lol:


Mu mõte oli see, et ehk saab pool nuutide pikkusest maha lõigata. See mis alles jääb, on õige töötlusega.