Tagasilla laiuse vähendamine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

Tagasilla laiuse vähendamine

PostitusPostitas madtuning » 11 Okt 2007, 09:49

Tere!

Jälle tüütan inimesi oma kahvatute ideedega :twisted:

On selline asi reaalne, et lühendatud tagasilla sisse uued veovõllid lasta treida?Samas, peavad nad kannatama suurt jõudu! :roll:
Mõne kogenud Liiduaegse treiali kätes pole see mingi kunst, aga kuidas jäävad lood tugevusega?
Selleks oleks vaja ju karastusahju?!

Mis saab nendest siis kui sinna 500 jõudu peale lasta? :lol:
Keermelatt :idea:


Plaan siis järgmine:Prooviks lühendada tagasilla laiust, et paigaldada võimalikult laiade rehvidega veljed(samas vältides liigselt koopaid laiendamata ja auto algset kerekuju säilitada püüdes).
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 11 Okt 2007, 10:46

Palju Sa vähendada tahad? Teljel nuudi osal pikkust natuke on, lõikad lühemaks hoopis?
Pealegi on mul arusaam, et 700 parem pooltelg on lühem, seega saaksid neid mõlemal pool toorikutena kasutada.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 11 Okt 2007, 10:50

Kui kitsamaks teed siis annab võibolla originaal võllist midagi kombineerida,läheb ta ju lühemaks ,võlli-rummu kinnitus vaja uus teha siis ainult ja/või uus rumm? .
Õige materjali,tegija ja termika leiab küll aga kas tulemus ka soovitud saab -seda peaks "kuivalt" katsetama (sellele 500HP-le vastab mingisuurusega vääne )ja kas asi üldse kokkuvõttes ära tasub.

Mis sellega on?
madtuning kirjutas:.....Keermelatt :idea: ....

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Muide jutt ikka 200sest volvost?

PostitusPostitas vanapeer » 11 Okt 2007, 11:00

Igal juhul tasub originaali lühendada. Vabad käed annaks sulle keskelt jupi maha lõikamine ja pärast kokkukeevitamist tasakaalustamine.

Kuid kõige veakindlam approach on lihstalt rattakoopad laiemaks ehitada, kui kogu trall käib selle ümber, et rehvid autost välja ei ulatuks?
:unibrow:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 11 Okt 2007, 11:23

Laienda vast keret ennem. Jääb asi kindlam. Lisaks kui teed silla kitsamaks siis vaja kah sisemised koopad ümber muuta. Mis on veelgi hullem tegevus.
Kiire painti möll :)
Pilt
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 11 Okt 2007, 11:40

Rattakoobastesse peavad ära mahtuma 255/55-60/R15 rehvid :idea:
Peenelt öeldes pool meetrit laiem koobas :!:
Mis saab voolujoonelisest kerest ja kiiretest veerandmiiliaegadest :x ?
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 11 Okt 2007, 11:42

see pilt pole ma tean just parim lahendus. Samas saaks kah teisiti asja lahendada. Teen vast käpaga kiire visandi asjast :) Ning 255 on ju eeh, 60 mm laiem kui on 195
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 11 Okt 2007, 11:48

Keermelatt :lol:
Jutt käis sellest, et kui lasta treida suvalisest terasest teljed ja sinna mega jõud peale lasta- saab neid hiljem ehk ainult keermelatina kasutada kui nad sõlmes on :lol: :lol:

OK!
Kui ma nüüd lasen originaalvõllilt jupi maha ja lasen nuudid ümber treida, kas ikka jääb see tugevus samaks?
Kas originaalis ka mitte ainult pindmine karastus ei ole toimunud ja kui ma sealt lasen nuudi jaoks sisse treida siis kannatab see nuudi osa tugevuse arvelt ja taas on järgmine keermelatt valmis? :lol:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 11 Okt 2007, 11:52

agas selline variant ?
Pilt
nõuaks parajalt keretöid ainult.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 11 Okt 2007, 11:57

aibast kirjutas:see pilt pole ma tean just parim lahendus. Samas saaks kah teisiti asja lahendada. Teen vast käpaga kiire visandi asjast :) Ning 255 on ju eeh, 60 mm laiem kui on 195

255 on laiuselt tõesti 60mm laiem kui 195
aga võta kaks rehvi:195/50/15 vs. 255/60/15
255/60 rehvikõrgus on 68.7 cm
195/50 oma aga 57.6

ok, isegi 195/60 tuleb see 61.5

varem ringi sõites oli all 195/50 R15, mis juba siis kummi sõid nii seest vastu keret käies kui väljast vastu koopaäärt käies

laiuse vahe 60mm
kõrguse vahe ca. 100mm

ei siin ei aita muud kui tuleb külge pookida Opel Kadett E Irmcher´i stiilis küljelaiendid :wink:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 11 Okt 2007, 11:59

oot,sul käib 195 vasta? Mis velgedaga sa hetkel liikled? sest mul stock vejled millel 195/50/R15 peal ning pole probleeme. Isegi ruumi natikese.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 11 Okt 2007, 12:01

aibast kirjutas:agas selline variant ?
Pilt
nõuaks parajalt keretöid ainult.

huvitav, mis juhtuks siis kui teha laiendid nii, et jätta uks originaaliks ja peale ust teha laiendisse tuulekanal, kust juhtida tuul rehvidest mööda ja ülevalt avade kaudu välja

Saaksid selle kohta ehk mingi visandi teha kui võimalik?Vaatan et sa pliiatsi peale suht käpp :wink:
Tänud!
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 11 Okt 2007, 12:05

aibast kirjutas:oot,sul käib 195 vasta? Mis velgedaga sa hetkel liikled? sest mul stock vejled millel 195/50/R15 peal ning pole probleeme. Isegi ruumi natikese.

siin tuleb mängu ofset!mul mingid Alessiod, mis jooksevad rohkem sissepoole!
aga see selleks, need on nii ehk naa liiga rasked, et nendega mingit kiiret sõitu teha :)
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 11 Okt 2007, 12:19

kui sa laiendisse tuulekanalid teed, siis soovitaks need juhtida kah piduritele jahutuseks. Agas võimalik, eks tuleb taas pliiats käppa võtta.
PS. pole aastaid juba niiviisi kritseldanud, natuke roostes
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 11 Okt 2007, 12:19

madtuning kirjutas:OK!
Kui ma nüüd lasen originaalvõllilt jupi maha ja lasen nuudid ümber treida, kas ikka jääb see tugevus samaks?
Kas originaalis ka mitte ainult pindmine karastus ei ole toimunud ja kui ma sealt lasen nuudi jaoks sisse treida siis kannatab see nuudi osa tugevuse arvelt ja taas on järgmine keermelatt valmis? :lol:


Mu mõte oli see, et ehk saab pool nuutide pikkusest maha lõigata. See mis alles jääb, on õige töötlusega.
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist