D5252T + VNT turbo

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
sleepR
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Okt 2013, 15:23
Asukoht: Pärnu

D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas sleepR » 06 Jaan 2014, 22:52

Sooviks alustada põnevat arutelu teemal "muutuva geomeetriaga turbo paigaldamine D5252T mootorile". Eelkõige pean silmas geomeetria juhtimise võimalusi.

Väljamaa foorumites aretavad Audi AAT/AEL reas viiestele diislitele edukalt VNT turbosi ning juhivad geomeetriat EGRi kaardi ja solenoidi abil. Pole aga märganud, et keegi Volvole midagi sellist aretanud oleks kuigi foorumeid on varajaste hommikutundideni sirvitud.

Millised on siis D5252T puhul geomeetria juhtimise võimalused? Ise esimese variandina pakuks, et actuator otse ühendada rõhu poolega ja ülerõhku piirata välise wastegate abil.

Või mingi väga primitiivne lähenemine - rõhu poolelt tuua voolik, mis jagada kaheks - üks läheb actuatori külge. Teise külge kuulklapiga manuaalne boost controller mis siis vedru eelpingega on reguleeritud avanema atmosfääri soovitud rõhu juures.

Kui kõik oleks nii lihtne, siis oleks seda ilmselt palju-palju tehtud...mis on need aga-d asja juures?

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas amazon86 » 07 Jaan 2014, 08:19

Siin varemgi muutuvgeomeetriast juttu olnud. Mul on Volvo 940 D24T ehitatud muutuvgeomeetria peale, juhtimiseks kasutan rõhku ja rõhuregulaatorit ning toimetab ilusti.http://www.youtube.com/watch?v=dcR2mPTLtjg
D5252T puhul oleks minu meelest kaks võimalust, kas juhtida rõhuga läbi N75 klapi või kasutada EGRi vaakumit. Väga suuri agasid ei tohiks olla, vaja katsetada ja proovida. :)
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
volvofan
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 18 Mai 2006, 16:23
Asukoht: Pärnu

Re: D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas volvofan » 08 Jaan 2014, 08:09

No esimene jama on see, et bemmil ja audil on mootor ja turbo nö. teistpidi vahel ja juhtimine läheb tagurpidi.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex

aronlatt
Kõva postitaja
Postitusi: 230
Liitunud: 21 Juun 2011, 23:30

Re: D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas aronlatt » 09 Apr 2015, 10:40

Kas nüüdseks on keegi midagi valmis ka aretanud? Geomeetriline turbo oleks päris kasulik valik d5252t peale.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas Mario_L » 09 Apr 2015, 13:59

pole midagi väga keeruline aretada.. Transporter T4 viimase otsa 75kW 2.5 on VNT turboga. Kolle ja turbo ja istuta külge.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas gljuk » 09 Apr 2015, 14:12

Millega juhtida?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas amazon86 » 09 Apr 2015, 15:02

https://www.youtube.com/watch?v=TnJalbm08ao
Omal olen laua peal sarnast asja testinud.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: D5252T + VNT turbo

PostitusPostitas gljuk » 09 Apr 2015, 15:47

See mikrokontrolleri teema on isegi tuttav mulle, et sellega võiksin aidata.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist