s80 3,2 vs 2,5t

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
silf
Kreisi postitaja
Postitusi: 455
Liitunud: 23 Veebr 2011, 18:20
Asukoht: Tallinn

s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas silf » 03 Nov 2012, 10:54

Hariks ka siis ennast foorumitarkkade abil,et kumba mootorit eelistada,plussid miinused jne,3,2 vabalthingav ja 2,5t.

Kasutaja avatar
vendik
Kreisi postitaja
Postitusi: 347
Liitunud: 10 Sept 2009, 16:39
Asukoht: Pärnu

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas vendik » 04 Nov 2012, 13:29

2.5T on pommikindel. 3.2 on janusem. Rohkem aidata ei oska.

Kasutaja avatar
silf
Kreisi postitaja
Postitusi: 455
Liitunud: 23 Veebr 2011, 18:20
Asukoht: Tallinn

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas silf » 04 Nov 2012, 22:31

Arvamusi kuidagi vähe,õigemini üks :) :) ,mõtlesin ,et foorumirahvas ikka rohkem turbosõbrad,annab ju BSR tuuningu andmete järgi 2,5t-le kõvasti hobuseid juurde kruvida,aga kumba eelistada,võiks tulla rohkm arvamusi :) .

Kasutaja avatar
vendik
Kreisi postitaja
Postitusi: 347
Liitunud: 10 Sept 2009, 16:39
Asukoht: Pärnu

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas vendik » 04 Nov 2012, 23:09

Annab kruvida küll aga kast ei pea siis vastu. Minek on 2.5T piisav, milleks seda timmida. Kui püssi tahad, siis võta 4,4 V8. 3,2 on minuarust Volvol hetke emotsioonidega valmis klopsitud mootor, mida tehti ainult paar aastat.

J30
Foorumi veteran
Postitusi: 882
Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
Kontakt:

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas J30 » 05 Nov 2012, 13:58

Sõltub mis aastat/autot valid. Miks mitte ka 3,0 T6 oma 210kw.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal

Kasutaja avatar
silf
Kreisi postitaja
Postitusi: 455
Liitunud: 23 Veebr 2011, 18:20
Asukoht: Tallinn

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas silf » 05 Nov 2012, 18:19

vendik kirjutas:Annab kruvida küll aga kast ei pea siis vastu. Minek on 2.5T piisav, milleks seda timmida. Kui püssi tahad, siis võta 4,4 V8. 3,2 on minuarust Volvol hetke emotsioonidega valmis klopsitud mootor, mida tehti ainult paar aastat.

Niipalju olen lugenud ,et seda 3,2 mootorit tehakse veel tänapäevani.2011 tehti mootorile pisikesi uuendusi mis tõstsid kilowatte 179 peale ja viisid kütuskulu keskmiseks 8,9.Need on aga paraku volvo enda andmed,ootaks ikka rohkem arvamusi kes reaalselt kasutaja olnud.

Kasutaja avatar
vendik
Kreisi postitaja
Postitusi: 347
Liitunud: 10 Sept 2009, 16:39
Asukoht: Pärnu

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas vendik » 05 Nov 2012, 21:32

Reaalne kütusekulu on varieeruv, sõltub juhist. Kui mina enda oma ostsin, siis öeldi, et umbes 10l aga tegelikkus on midagi muud. Maanteel võtab 7,5-8,5, linnas on ülempiir 16l.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas Iceman » 05 Nov 2012, 22:02

Turbokas on alati parem kui vabalthingav IMHO 8) . Küttekulu on isegi väiksem ja jõudlus parem :).

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: s80 3,2 vs 2,5t

PostitusPostitas Loff » 05 Nov 2012, 22:33

Aga kas LPT või HPT?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist