c70 sidur t5

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

c70 sidur t5

PostitusPostitas joss1357 » 09 Mai 2012, 00:42

kuna asi on nyyd nii kaugel, et enam teise käiguga ei suuda sidur jõudu üle kanda ratastele, siis kas keegi teab mingit lahendust siduri süsteemi näol?
hetkel on all originaal sidur ja see jääb lahjaks. palun ärge hakake soovitama lihtsalt siduti vahetust. olen huvitatuke kõvemast süsteemist kuna suve lõpus plaanis tellida ka suurem turbo jne ...

igasugune abi ja informatisoon on teretulnud,

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas Tanel » 09 Mai 2012, 17:59

joss1357 kirjutas:kuna asi on nyyd nii kaugel, et enam teise käiguga ei suuda sidur jõudu üle kanda ratastele, siis kas keegi teab mingit lahendust siduri süsteemi näol?
hetkel on all originaal sidur ja see jääb lahjaks. palun ärge hakake soovitama lihtsalt siduti vahetust. olen huvitatuke kõvemast süsteemist kuna suve lõpus plaanis tellida ka suurem turbo jne ...

igasugune abi ja informatisoon on teretulnud,

Esiteks võiksid sa mainida mida sa oma mootoriga tegema plaanid hakata. Vaevalt sa tahad mitu korda sidurit vahetada kuna nm on suuremad kui sidur kannatab. Seda pead arvestama et odav lõbu see ei ole
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas joss1357 » 10 Mai 2012, 14:06

autol tuleb hiljem lihtsalt teine valjalase, suurem turbo ja suuremad pihustid ka loomulikult ning eks ma vaatan nukkvõlle ka, kuid see ei jää selle aasta sisse. otse loomulikult tuleb teha ka uus remapping

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas Tanel » 10 Mai 2012, 20:21

joss1357 kirjutas:autol tuleb hiljem lihtsalt teine valjalase, suurem turbo ja suuremad pihustid ka loomulikult ning eks ma vaatan nukkvõlle ka, kuid see ei jää selle aasta sisse. otse loomulikult tuleb teha ka uus remapping

Küsin siis nii. mis jõudu sa taga ajad?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

python
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:02
Asukoht: Tallinn

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas python » 10 Mai 2012, 23:16

Kas sellel mitte orig. "aju" ei piira seda jõudu? S.t. kurvis ja kohalt minnes ei ole max. võimsus.
Volvo C70 2,4T

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas joss1357 » 11 Mai 2012, 17:29

midagi piirab seal jõudu küll jah. eks ma lähiajal panen kellad ka autole ja siis täpsemalt näha kas piiratakse rõhku. esimese käiguga läheb suht mõttetult edasi, kuid kui teine käik sisse tõmmata siis hakkab liikuma.

auto jõu poole pealt eks ma vaatan lihtsalt vastavalt sellele, kuidas ma rahakotiga järgi jõuan(kõrgkool ka pooleli veel) ja kuidas auto vastu peab.

endiselt ootan sidurite kohta infot, kui kellegil on :) (ka originaali)

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas Tanel » 11 Mai 2012, 17:35

Mina lasin omal siduril vahetada lamellid pidurimeistris ja siiani peab vägagi eeskujulikult. Originaal jõudu ja vähe rohkematki peab vaevata kinni.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas joss1357 » 14 Mai 2012, 00:51

uurisin natuke täpsemalt asja ja ei ole mõtet panna ikkagi suuremaid pihusteid ja turbot, kui ei saa just vastavat chipi. niisiis tuleb ikkagi proge aju panna peale. selle asjaga ei hakka ma enne tegelema kuni lumi on maas. siduri vahetan senikauaks ilmselt mõne labadega siduri vastu.

kui kellegil pakkuda või teab kohta kus saaks siis antku teada.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas kirsipuu » 14 Mai 2012, 13:03

Kui tõesti tõsine huvi siis ostad kõige kangema korvi ja ketta mille turult leiad.
Nokid hooratta mootori otsast ja viid meestele kes asja üle mõõdavad, mõõtu lõikavad ja ära lihvivad.
Mõõtmine-treimine-lihvimine on eeldatavasti 150...200€ lugu.

Samas on see veider.
Originaalosad tehakse tavaliselt vähemalt 30% varuga.
Kahtlen et boost controller'iga autot niisama lihtsalt lollitad ja sealt 250kw välja puhud.
Eeldatavasti on sul hooratas ja korv kaussi küpsetatud.
Esialgu soovitan originaalvaruosadesse investeerida.
Hooratta lihvimisest ei pääse nii ehk naa.
Kui viimase tegemata jätad, siis saad kõike eelnevat uuesti teha.

Kui tegu on B5234T3 mootoriga siis:
ketas-korv - ~250~€
Uus hoorats on sellise hinnaga, et odavam on lasta praegune korda teha või materjalist uus treida.

Üldiselt julgen kahelda, et see asi üldse kunagi ette võetakse.

python
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:02
Asukoht: Tallinn

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas python » 14 Mai 2012, 13:27

Specil on isegi volvole kettaid.
http://www.specclutch.com/cars/Volvo/C70/2000/Single

Volvol on elektrooniline kaasiklapp mida juhib orig. aju koos lisadega nagu cruise. Selle teise aju kõrvale ehitamine ei
ole eriti mõttekas, kuna korralikult tööle seda on raske saada.

Lihtsam oleks selline vidin osta
http://en.bsr.se/products/t1542/
Volvo C70 2,4T

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas Iceman » 14 Mai 2012, 15:06

Pidurimeistri tehtud kettaid kiidetakse. Lisa veel sinna r mudeli korv ja asi toimib.
Eelmisele postitajale - Kõigil ei ole elektrooniline gaasiklapp. Sõltub kas sul on uuem moto või vanem (kuni 98 a või 98 edasi).
Pealegi tundub see teema siin pigem kõvatamine, kuna teemaalgataja isegi ei tea, mida ta tahab. Jahutakse umbkaudselt mingitest suurematest pihustitest, turbost jne. Koolipoiste kõvatamine. Kui sa ei tea, mida sa saavutada tahad, siis mida oskame me sulle soovitada? Pane oma eesmärk jõud kirja siia - siis oskab edasi mõtelda. Mitte ära tule ärplema nagu esimeses postituses. Niimoodi ei ehitata asja, et oh vaatame, mis välja tuleb. Mingi eesmärk peab olema.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas joss1357 » 14 Mai 2012, 15:24

Iceman kirjutas:Pidurimeistri tehtud kettaid kiidetakse. Lisa veel sinna r mudeli korv ja asi toimib.
Eelmisele postitajale - Kõigil ei ole elektrooniline gaasiklapp. Sõltub kas sul on uuem moto või vanem (kuni 98 a või 98 edasi).
Pealegi tundub see teema siin pigem kõvatamine, kuna teemaalgataja isegi ei tea, mida ta tahab. Jahutakse umbkaudselt mingitest suurematest pihustitest, turbost jne. Koolipoiste kõvatamine. Kui sa ei tea, mida sa saavutada tahad, siis mida oskame me sulle soovitada? Pane oma eesmärk jõud kirja siia - siis oskab edasi mõtelda. Mitte ära tule ärplema nagu esimeses postituses. Niimoodi ei ehitata asja, et oh vaatame, mis välja tuleb. Mingi eesmärk peab olema.


see ei ole siin mingi ärplemine, vaid oli konkreetne soov siduri kohta infi saada!!
palun loe enne eelnevaid postitusi korralikumalt- turbo ja pihustite teema ei tule sel suvel, kuna on vaja muid toimetusi ka teha ja ei saa kõike raha matta auto sisse. proge aju tuleb nagunii.
ja teiseks, mul ei pea olema mingi konkreetne soov mingisugusesse aega auto sõita või konkreetne jõunumber autost välja saada. lihtsalt teen asja oma huviks ja tahaks autot tasapisi kiiremaks ning paremaks saada.
turbo ja pihustid on muidu välja ka vaadatud aga täpsemad andmed on teises arvutis. see on peaaegu üks-ühele vahetamine, turbol tuleb veidi muudatusi teha ainult. muidugi täpsemasse seadesse autot saada on raskem, kuid mitte ületamatu.

ja mis puutub elektroonilisse gaaskiklappi, siis jah mul on 99a ja elektrooniline.

mis erinevus R mudelil ja tavalisel (näiteks minu c70 t5 176kw) on siduritel? kas keegi teab ka numbreid välja tuua palju nm kannatab?

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas joss1357 » 14 Mai 2012, 15:44

kirsipuu kirjutas:Kui tõesti tõsine huvi siis ostad kõige kangema korvi ja ketta mille turult leiad.
Nokid hooratta mootori otsast ja viid meestele kes asja üle mõõdavad, mõõtu lõikavad ja ära lihvivad.
Mõõtmine-treimine-lihvimine on eeldatavasti 150...200€ lugu.

Samas on see veider.
Originaalosad tehakse tavaliselt vähemalt 30% varuga.
Kahtlen et boost controller'iga autot niisama lihtsalt lollitad ja sealt 250kw välja puhud.
Eeldatavasti on sul hooratas ja korv kaussi küpsetatud.
Esialgu soovitan originaalvaruosadesse investeerida.
Hooratta lihvimisest ei pääse nii ehk naa.
Kui viimase tegemata jätad, siis saad kõike eelnevat uuesti teha.

Kui tegu on B5234T3 mootoriga siis:
ketas-korv - ~250~€
Uus hoorats on sellise hinnaga, et odavam on lasta praegune korda teha või materjalist uus treida.

Üldiselt julgen kahelda, et see asi üldse kunagi ette võetakse.


mis selle hoorattaga ikka juhtuda on saanud. tasakaalust välja läinud ise? siis see annaks ju tunda ka, et mootoril vibra sees vms.. või saan ma millestki valesti aru. ehk räägid täpsemalt miks seda lihvida.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas Iceman » 14 Mai 2012, 15:56

No aga milleks sulle see info siduri kohta? Kui sa niisama nokid? Kui sa tahad ainult natukene kiiremaks teha oma autot, siis piisab sulle täiesti vabalt t5 originaal sidurist ka. Ja kui sind absoluutselt ei huvita, mida sa teed ning laod lihtsalt asju autosse, et vaadata, mis välja tuleb - osta parem kohe Sam steffansonist 690 Nm kannatav siduri kit koos hoorattaga. Enne, kui sa selle siduri libisema saad, oled sa mootori endal 5 korda kokku lasknud.

See kit ei maksa suurt midagi ka: http://www.samsteffansson.se/samindex.html

Võid ise üle vaadata. Seal on palju siduri komplekte ja palju Nm numbreid. Vali, millist tahad - 690 on suurim ja peaks sind äkki rahuldama.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: c70 sidur t5

PostitusPostitas ants » 14 Mai 2012, 17:39

joss1357 kirjutas:
mis selle hoorattaga ikka juhtuda on saanud. tasakaalust välja läinud ise? siis see annaks ju tunda ka, et mootoril vibra sees vms.. või saan ma millestki valesti aru. ehk räägid täpsemalt miks seda lihvida.


Tundub et teema algatajal ei ole aimu mis vahe on ühemassilisel ja kahemassilisel hoorattal.
Ja vastavalt millised kettad sinna sobivad.
745 GL ´91; LR90 ´87.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist