Cruise control - püsikiiruse hoidja 200/700/900/400

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 07 Dets 2009, 00:15

volvo245 kirjutas:Asi kisub keerulisex :D

Karta pole et keeruliseks kisub.
Ega ma muidu teemat teinud oleks kui asjale laksust pihta oleks saanud.

Aga üha enam hakkab tunduma, et USA ja Euroopa jaoks on samal asjal erinevad koodid.
Kõige lihtsam on vist tagasilla hammaste järgi koodid kirja panna.
Siis saab mingit selgust mida millega vahetada saab...

Muudan homme oma algset postitust:

9 juhet
12 hammast #...; #...
48 hammast #...; #...

11 juhet
48 hammast #...; #...
96 hammast #...; #...

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2231
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 07 Dets 2009, 00:34

9 juhet
12 hammast #1273225 700 -87
48 hammast #3501472 700 87-
Nii vähemalt ütlevad soome romulad
Mis 11 juhet see ikka 14klemmine pistik ja neid 2 varjanti 11 ja 13 juhet
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 07 Dets 2009, 14:28

Pilt
9 juhtmelisega pole veel tööle saanud. Teist pole veel proovinud. 95. aasta 940. Ei välista ka võimalust, et juhtplokk on suure proovimise käigus parematele jahimaadele läinud. Hea oleks enda oma kellegi töötavas süsteemis proovida, siis tekib ehk jälle lootus edasi pusida.
Edit:
Vadis andis koodi 9130207 kuni aastani 1994 ja sealt edasi tuleb 9130081. Mis neil vahet?
Viimati muutis Kristjan, 08 Apr 2010, 23:17, muudetud 2 korda kokku.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 07 Dets 2009, 14:45

Info leidmine nende kohta tõsiselt vaevaline...
9 juhtmega süsteem peaks enamvähem selge olema- tegin esimesse postitusse ka muudatuse.

Nüüd keegi võiks ülejäänud lõplikult ära dešifreerida...
mitu hammast mis mudelile...
Pilt Pilt Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2231
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: Cruise control - püsikiiruse hoidja 200/700/900/400

PostitusPostitas volvo245 » 02 Jaan 2010, 22:07

Tehke mulle selgex kudas see teema Performance alla kuulub? :spam:
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Cruise control - püsikiiruse hoidja 200/700/900/400

PostitusPostitas bronec » 03 Jaan 2010, 08:54

volvo245 kirjutas:Tehke mulle selgex kudas see teema Performance alla kuulub? :spam:


Võibolla pole see performance kõige paremini valitud nimeks, lihtsalt püsika teema all on palju vajalikku inffi ja tahtsin selle lihtsalt esile tõsta. Võibolla peab ühe alafoorumi veel tegema, las senikaua olla siin veel :)
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist