Tere
Enne kui ostukuulutust postitan, otsiks rohkem infot LSD difri kohta 240-le Volvole. Nii palju kui tean, siis on variant G80 sisemus/differ osta või originaalile locker paigaldada, kuid kas on veel variante mida oleks ka lihtne paigaldada? Eesmärgiks on ka vihmaga sõidetav auto, mitte keevitatud differ.
LSD differ 240-le
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: LSD differ 240-le
Mingi variant on ka 700/900 talasild alla panna, siis on vast diffrite osas valik vähe parem.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: LSD differ 240-le
Loff kirjutas:Mingi variant on ka 700/900 talasild alla panna, siis on vast diffrite osas valik vähe parem.
Kas 700/900 tagasild on 200-le bolt-on või peab midagi veel vahetama?
Re: LSD differ 240-le
Karl 244 kirjutas:Loff kirjutas:Mingi variant on ka 700/900 talasild alla panna, siis on vast diffrite osas valik vähe parem.
Kas 700/900 tagasild on 200-le bolt-on või peab midagi veel vahetama?
turbobricks foorumis on seda teemat lahatud. Sealt samast sab ka infot 200/700/900 sildade diffrite kohta.
700/900 sild on jämedalt 100mm laiem 200 omast.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: LSD differ 240-le
Gripper
Quaife
Eaton
Blackline
Val racing
Võibolla midagi saab veel. Esimesed kolm hinnaga 1k ja üles. Alumised kaks tootjat soodsamad. Vene oma hetkel vist osta ei kannata, kuigi tundub ahvatlev. Mingi aeg vaatasin siis tegelikult näitas saadavust ka oem lukule, vist oli 1,5k aga hästi ei usu et saada võiks olla, samas never know. Gripper neist kõige tegijam ketaslukk, saad valida ise konfi. Teised nö torsen tüüpi.
G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.
Quaife
Eaton
Blackline
Val racing
Võibolla midagi saab veel. Esimesed kolm hinnaga 1k ja üles. Alumised kaks tootjat soodsamad. Vene oma hetkel vist osta ei kannata, kuigi tundub ahvatlev. Mingi aeg vaatasin siis tegelikult näitas saadavust ka oem lukule, vist oli 1,5k aga hästi ei usu et saada võiks olla, samas never know. Gripper neist kõige tegijam ketaslukk, saad valida ise konfi. Teised nö torsen tüüpi.
G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.
Re: LSD differ 240-le
Klamber kirjutas:G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.
See ikka sõltub mille jaoks seda difrit vaja on. Kui eesmärk ringrajale minna, siis võib küll nii öelda. Kui hoopis metsas turnimine, siis ainult seda tasubki vaadata.
Kui piinlikult täpne olla, siis G80 ei ole muidugi LSD vaid on ALD.
G80 suure tõenäosusega on ka kõige levinum "piiraja/lukk" mida tagaveoliste alt leiab ning oma kogemuse põhjal saan väita, et tegemist on vägagi toimiva ja töökindla lahendusega. Lisaks edukale metsas/lumes/liival turnimisele on seni väga hästi hakkama saanud ka sadade lõbusate veerandmiili stiilis fooristartidega
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: LSD differ 240-le
Klamber kirjutas:Gripper
Quaife
Eaton
Blackline
Val racing
Võibolla midagi saab veel. Esimesed kolm hinnaga 1k ja üles. Alumised kaks tootjat soodsamad. Vene oma hetkel vist osta ei kannata, kuigi tundub ahvatlev. Mingi aeg vaatasin siis tegelikult näitas saadavust ka oem lukule, vist oli 1,5k aga hästi ei usu et saada võiks olla, samas never know. Gripper neist kõige tegijam ketaslukk, saad valida ise konfi. Teised nö torsen tüüpi.
G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.
Tänud info eest. Eks see hind lõpuks piiri ka paneb, päris 1k+ ei raatsiks hetkel ainult diffri peale panna, sest autol küll ja veel teisi probleeme mida tohterdada. Val Racingul jäi hinnajärk päris odav ca 400€, kas keegi on sealt hiljuti midagi tellinud? Jõuab kohale ka?
ddig kirjutas:Klamber kirjutas:G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.
See ikka sõltub mille jaoks seda difrit vaja on. Kui eesmärk ringrajale minna, siis võib küll nii öelda. Kui hoopis metsas turnimine, siis ainult seda tasubki vaadata.
Kui piinlikult täpne olla, siis G80 ei ole muidugi LSD vaid on ALD.
G80 suure tõenäosusega on ka kõige levinud "piiraja/lukk" mida tagaveoliste alt leiab ning oma kogemuse põhjal saan väita, et tegemist on vägagi toimiva ja töökindla lahendusega. Lisaks edukale metsas/lumes/liival turnimisele on seni väga hästi hakkama saanud ka sadade lõbusate veerandmiili stiilis fooristartidega
Unustasin eesmärgi kirja panna tõesti.
Eesmärgiks on ikkagi tänavale mõeldud lahendus millega saaks rohkem jõudu maaga siduda. Auto on ainult suvisel hooajal kasutuses seega talverõõmud jäävad kahjuks nautimata.
Re: LSD differ 240-le
Mina ka kiidan, all 900 sel, stopperi vastu sõita tavarehviga, leiab ilmselt paremaid variante, aga hullamiseks ja kehvadele teedele on väga toimiv, tsentrifugaalkaalud tuleks kinni keevitada
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist