Üks pilk Volvo S60 Conceptile
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
põhjus on selles, et disainerid ei ole need peaotsustajad, teevad esialgse plaani mis oleks äge ja põnev ja futuristlik... siis tuleb hans või grüber tähtis insener ja ütleb, et autos ei saa olla puutetundlikku ekraani ja asju, sest paksude näppudega inimesed ei saa nuppe vajutada.... pealegi on paljud need lahendused liiga kallid või lihtsalt ebavajalikud ja reaalsuses tulebki asi teistsugune....
340 For The Win
Iroonia on siin veidike kohatu minumeelest. Selge see, et auto peab olema eelkõige võimeline ühes tükis püsima ja tema juhtseadmed niisugused, mida on võimalik kõigil inimestel ka sõidu ajal mugavalt ja tähelepanu tõmbamata käsitseda. Selle poolest on minumeelest näiteks üsna loll leiutis paljude ühesuguste pisikeste nuppudega raadio või kliimaseade, samuti igasugused luksautodel kasutatavad menüüpõhised asjad - no ei saa ju sõidu ajal lugeda ekraanilt, et kuidas nüüd see õhuvoolu aknale suunamine täpselt käis. Eriti veel, kui menüü juhtub itaaliakeelne olema või kõva miinuskraadiga LCD lihtsalt ei hakka helendama. Üsna omapärane on ka S40/V50 keskkonsooli lahendus, mida reklaamis võrreldakse telekapuldiga. Olevat hästi ergonoomiline ja kõigile inimestele harjunud. Ma ei tea, mina isiklikult küll telekapulti nii ei kasuta, et panen ta põlve kõrvale püsti seisma ja siis väljasirutatud nimetissõrmega vajutan nuppe
Ägeda ja põneva ja futuristliku plaani annab soovi korral ka kasutuskõlblikuks ja isegi populaarseks teha - vaadake Honda Civicut. Ma arvan, et tegelikult need lahendused seal ei ole oluliselt kallimad tavapärastest, pigem on ikkagi asi selles, et äraproovitud asi on töökindlam ja universaalsem.
Ägeda ja põneva ja futuristliku plaani annab soovi korral ka kasutuskõlblikuks ja isegi populaarseks teha - vaadake Honda Civicut. Ma arvan, et tegelikult need lahendused seal ei ole oluliselt kallimad tavapärastest, pigem on ikkagi asi selles, et äraproovitud asi on töökindlam ja universaalsem.
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
uusi pilte ka ja juttu. (pole suurem tõlkija)
Volvo has released details and images for a new concept vehicle previewing its next-generation S60 saloon due in 2010. The concept car will make its world debut next month at the Detroit Auto Show and reveals the latest evolution of Volvo’s current design theme.
"The concept car's exterior gives a clear indication of what customers can expect of the all-new S60. On the inside we've been even more daring - there the focus has been on creating a vision of the future in the slightly longer perspective," explained Volvo design director Steve Mattin.
At first glance, the S60 features definite coupe-like proportions, accompanied by strong shoulders, which together give it a look that is very similar to the design of the recent Jaguar C-XF concept vehicle. There are, however, plenty of unique elements such as the traditional Volvo grille, sculptured headlamps with LED bulbs, floating doors, and open design with no B-pillar blocking entry to the cabin.
Some interesting performance elements include a retractable diffuser that adjusts with vehicle speed to give better aerodynamic properties, as well as an advanced compact petrol engine with direct-injection and turbocharging technologies. The tiny mill displaces just 1.6L but develops a peak output of 180hp (134kW). Fuel consumption is rated at an impressive 47mpg (5.0L/100km) and emissions levels are a correspondingly low 119g/km. Driving the front wheels is Volvo's PowerShift six-speed dual-clutch transmission.
Inside, Volvo has attempted to focus on ergonomics and safety. With the combined instrument at the same height as the navigation screen, all it takes is a horizontal eye movement to switch between the sources of information. Another example is that the controls used when you start and stop driving are a few centimetres from each other near the gear selector.
Above the combined instrument, the driver receives information and alerts from a number of safety systems via the windscreen's head-up display. Information from the car's Blind Spot Information System (BLIS) is integrated in the A-pillars.
These safety elements include the aforementioned Blind Spot warning system, as well as a Collision Warning system with Full Auto Brake and pedestrian detection features that use radar devices mounted behind the car’s grille and a camera behind the rear-view mirror.
Volvo has also previously announced a partnership with Swedish glass manufacturer Orrefors to help develop the intricate crystal center console for the show car. Orrefors was tasked with designing a crystal version of Volvo’s trademark center console floating stack. The crystal panel appears to float above the center console, however it actually rests softly on rubber pads and invisible light sources can alter the crystal's glow in order to match the driver's mood. Despite its creativity and inventiveness, the practicality of using such an instrument in a production car makes it mostly a design exercise, a fact that has not been lost on Volvo.
"The full-size crystal piece in the concept car will not be a production feature. However, it does open up opportunities to use crystal on a smaller scale in the future. We'll have to see how our customers respond," said Mattin.
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
Tore vigur. Lõpuks ometi vaid neljaistmeline. Minu arust võiks kõik autod pikkusega alla 4500mm ning laiusega alla 1700mm olla nelja või vähemistmelised. Ei ole mõtet end ju kiluna tunda. Teise asjana mulle meeldib see, et lõpuks jõuti arusaamisele kuhu poole pürgida. Kui need praegused Sid ja Ved öeldi olevat disaineri poolt vana kandilisuse rõhutamine, ei suutnud ma ühestki otsast seda välja lugeda ning andke andeks minu arust on nad kõik ühtemoodi koledad olnud siiamaani. Nüüd kus sellest ollakse nagu üle saanud, tundub see S60 küllaltki mõnusa välimusega olevat. Tagauste koha pealt ei saa ma aru, et kuna nad niikuinii taha sõuavad, siis miks nad nii avali lahti külgsuunas ikkagi peavad olema... Ning ka B piilari puudumine tekitab mus natuke skepsist, olles ühe veidi jubedapoolse külgkokkupõrke läbi elanud.
siin ka vähe juttu ja väike video: http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=5332
C30 on ju suht Safety Concept Car'i moodi, enamvähem
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Jah hea kui sellest masinast 50% tõeks saab. Näiteks ei usu ma eladeski et see armatuur ning keskkonsool leiab aset. Ka ei usu ma et B piilar jääb olemata või mis veel - ei usu ma et need uksed seeriatootmisse lähevad. Müstilised mootorid saavad olema laenatud kindlasti jaapanlastelt. Käimakott on koostöös samuti jaapanlastega. Mäletan 2-3 aasta taguseid uudiseid, kui sellega taheti hakata varustama V70 ja V50neid. Siiski leiti liiga vara olevat.
üldjuhul näitab contcept ikkagi disaineri tulevikuvisiooni Volvost.Ja minu arust on S60 concept vägagi hea välja kukkunud ja järgmise s60 mudelina täiesti teostatav, iseasi kas seeriaautol saab olema panoraamkatus ja puuduv b-piilar.Igatahes loodame, et tuleviku s60 ei hakka välja nägema näiteks volvo 740 moodi
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:06
- Asukoht: Järvamaa & Tallinn & Tartu
Detroit 2009 auto näitusel saab piiluda Volvo S60 Concepti . http://www.autoblog.com/2009/01/11/detr ... an-design/ . Jätan esialgse arvamuse enda teada
Müüdud: Volvo s60 2.4 103kw, 2002 .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
Pask! Aga see on puhtalt minu arvamus.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline