Volvo uudistes
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Volvo uudistes
http://e24.postimees.ee/2753490/volvot- ... e#comments
Ei tea mida kartma nüüd peaks? Peab hakkama siis piiluma mis asjad seal Hiinas ringi vuravad, saab ehk mingi ehmatava ettekujutuse et esimest uue disaini ehmatust kergem taluda oleks
Ei tea mida kartma nüüd peaks? Peab hakkama siis piiluma mis asjad seal Hiinas ringi vuravad, saab ehk mingi ehmatava ettekujutuse et esimest uue disaini ehmatust kergem taluda oleks
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Volvo uudistes
Ei ole küll uudistes ega midagi aga siiski...
teeperv kirjutas:ardilla de terra kirjutas:Täna õhtupoolikul nägin nõmmel Pärnu mnt-l natuke enne Neeme pesa ühte murelikku näoga punase chopiku juhti kes oli teksad ära testinud... tundus, et kevlarid olid hullema ära hoidnud
Hoidsidki Põlv marraskil ja veidi verine hõõrdumisest aga muidu igatpidi terve. Tsikkel ka isegi, kuigi vasak külg nüüd kannatada saanud ja siit-sealt nipet-näpet. Peateele keeras täiesti süüdimatu Volvo, tegin äkkipidurduse aga ratas läks ikkagi alt ära (samas poleks pidurdanud oleks hullem olnud, põigata polnud kuskile). Kurb iroonia on see, et see aasta juba veebruarist sõitnud ja nüüd kus Skymotos kevadhoolduselt tagasi sõitsin siis see juhtuski. Paarsada meetrit saigi kulgetud. Homme vist uuesti sinna remondikalkulatsiooniga.
Ebameeldivaks üllatuseks oli see, et Volvo juht jäi korraks seisma ja siis lihtsalt sõitis minema. Omal sõnul hiljem selgitas "ah, sa ei lehvitanud käega, et jää seisma vms, mõtlesin, et kõik on korras". Minul oli veidike rohkem tegemist oma püsti ajamisega ja tsikli teelt ära veeretamisega, lehvitamise tuju väga polnud. Meeldivaks üllatuseks olid pealtnägijad, kes jätsid meelde numbri ja auto ja üks, kes suisa talle järgi sõitis, Järvel kätte sai ja tagasi minema sundis. Naasedes kusjuures tegi süüdimatut nägu ja süüd ei tunnistanud. See jutt muidugi politseile väga ei istunud ja nemad tegid talle väga konkreetselt selgeks, et peateele nõnna välja sõites on süüdi igatpidi tema.
Nüüd siis põhjustaja kindlustusega saaga ees (õnneks RSA, juba sai meeldivalt suheldud) ja muu säärane.
Kõigile ohutut liiklemist ja KANDKE VARUSTUST! smile:
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo uudistes
Kes jättis võtmed ripakile?
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=68478367
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=68478367
745 GL ´91; LR90 ´87.
- sckorpio00
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 312
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:52
- Asukoht: Rae,Vald,Helsinki
Re: Volvo uudistes
Auto on üks suur aku
Volvo insener paigutas akud sõiduauto ustesse, katusesse ja kapotti, luues sõiduki, mis piltlikult öeldes ongi üks suur veerev aku. Koostöös brittide Imperial College´i teadlastega loodav tehnoloogia võib tähendada traditsioonilise autoaku minevikku vajumist.
Kui see oleks Volvos töötava Rootsi inseneri Per-Ivar Sellergreni otsustada, oleks suur ja raske autoaku minevik. Kolm ja pool aastat on Sellergren kolleegidega Londonis asuvast Briti Imperial College'ist töötanud sellise autoaku kallal, mis on täielikult integreeritud autokeresse. Aku koosneb süsinikkiu, nanoakude ja superkondensaatorite kihtidest, mis vormitakse kereosadeks ja karastatakse ahjus.
Ahjust tuleb välja materjal, mis võib asendada näiteks kapoti, uksepaneelid ja tagaluugi. Nanomaterjal eristub selle poolest, et on nii kergem kui ka tugevam kui teras. Kuna tavaline aku muutub üleliigseks, vähendab see auto massi ja ühtlasi säästab ruumi. Samal ajal on materjalil nii suur mahtuvus, et seda saab kasutada elektriautode energiaallikana. Ühest laadimisest piisab 130 kilomeetri pikkuseks sõiduks, auto massi saab aga vähendada 15 protsenti
Volvo insener paigutas akud sõiduauto ustesse, katusesse ja kapotti, luues sõiduki, mis piltlikult öeldes ongi üks suur veerev aku. Koostöös brittide Imperial College´i teadlastega loodav tehnoloogia võib tähendada traditsioonilise autoaku minevikku vajumist.
Kui see oleks Volvos töötava Rootsi inseneri Per-Ivar Sellergreni otsustada, oleks suur ja raske autoaku minevik. Kolm ja pool aastat on Sellergren kolleegidega Londonis asuvast Briti Imperial College'ist töötanud sellise autoaku kallal, mis on täielikult integreeritud autokeresse. Aku koosneb süsinikkiu, nanoakude ja superkondensaatorite kihtidest, mis vormitakse kereosadeks ja karastatakse ahjus.
Ahjust tuleb välja materjal, mis võib asendada näiteks kapoti, uksepaneelid ja tagaluugi. Nanomaterjal eristub selle poolest, et on nii kergem kui ka tugevam kui teras. Kuna tavaline aku muutub üleliigseks, vähendab see auto massi ja ühtlasi säästab ruumi. Samal ajal on materjalil nii suur mahtuvus, et seda saab kasutada elektriautode energiaallikana. Ühest laadimisest piisab 130 kilomeetri pikkuseks sõiduks, auto massi saab aga vähendada 15 protsenti
Volvo xc60 D5,2014.a Aut AWD.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Re: Volvo uudistes
460 1.7 Aut.92
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
- sckorpio00
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 312
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:52
- Asukoht: Rae,Vald,Helsinki
Re: Volvo uudistes
Pool miljonit Volvo XC60 on leidnud omaniku
Rootsi autotootja Volvo tähistab ühe oma mudeli olulist juubelit: linnamaasturit Volvo XC60 on toodetud pool miljonit eksemplari, olulise maamärgini jõuti aprillis.
Juubeliauto leidis endale kodu USA-s.
USA on ka XC60 jaoks kõige magusamaks turuks, neid on seal müüdud 73 000. Teisel kohal on Hiina 70 000 autoga, järgnevad Saksamaa, Rootsi ja Inglismaa.
Eestis oli aastavahetuse seisuga arvel 48 linnamaasturit Volvo XC60.
XC60 on Volvo jaoks olnud enimmüüdud mudeliks alates 2009. aastast. Müügile jõudis XC60 küll veidi varem, juba 2008.
Eelmisel aastal müüs Volvo 114 000 XC60, 100 000 piir ületati esmakordselt 2012. Sel aastal on nelja kuuga omaniku leidnud 41 920 autot ehk 24,2 protsenti rohkem kui aasta tagasi.
Rootsi autotootja Volvo tähistab ühe oma mudeli olulist juubelit: linnamaasturit Volvo XC60 on toodetud pool miljonit eksemplari, olulise maamärgini jõuti aprillis.
Juubeliauto leidis endale kodu USA-s.
USA on ka XC60 jaoks kõige magusamaks turuks, neid on seal müüdud 73 000. Teisel kohal on Hiina 70 000 autoga, järgnevad Saksamaa, Rootsi ja Inglismaa.
Eestis oli aastavahetuse seisuga arvel 48 linnamaasturit Volvo XC60.
XC60 on Volvo jaoks olnud enimmüüdud mudeliks alates 2009. aastast. Müügile jõudis XC60 küll veidi varem, juba 2008.
Eelmisel aastal müüs Volvo 114 000 XC60, 100 000 piir ületati esmakordselt 2012. Sel aastal on nelja kuuga omaniku leidnud 41 920 autot ehk 24,2 protsenti rohkem kui aasta tagasi.
Viimati muutis sckorpio00, 09 Mai 2014, 19:50, muudetud 1 kord kokku.
Volvo xc60 D5,2014.a Aut AWD.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo uudistes
Sorry, aga maasturiks teda ikka nimetada ei saa, ta ikka
rohkem linnamaastur.
rohkem linnamaastur.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo uudistes
sckorpio00 kirjutas:Eestis oli aastavahetuse seisuga arvel 48 maasturit Volvo XC60.
???
855 T-5R x XC90 '12
- sckorpio00
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 312
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:52
- Asukoht: Rae,Vald,Helsinki
Re: Volvo uudistes
sckorpio00 kirjutas:Pool miljonit Volvo XC60 on leidnud omaniku
Rootsi autotootja Volvo tähistab ühe oma mudeli olulist juubelit: linnamaasturit Volvo XC60 on toodetud pool miljonit eksemplari, olulise maamärgini jõuti aprillis.
Juubeliauto leidis endale kodu USA-s.
USA on ka XC60 jaoks kõige magusamaks turuks, neid on seal müüdud 73 000. Teisel kohal on Hiina 70 000 autoga, järgnevad Saksamaa, Rootsi ja Inglismaa.
Eestis oli aastavahetuse seisuga arvel 48 linnamaasturit Volvo XC60.
XC60 on Volvo jaoks olnud enimmüüdud mudeliks alates 2009. aastast. Müügile jõudis XC60 küll veidi varem, juba 2008.
Eelmisel aastal müüs Volvo 114 000 XC60, 100 000 piir ületati esmakordselt 2012. Sel aastal on nelja kuuga omaniku leidnud 41 920 autot ehk 24,2 protsenti rohkem kui aasta tagasi.
Parandatud
Volvo xc60 D5,2014.a Aut AWD.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Re: Volvo uudistes
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: Volvo uudistes
Selle salakoodiga võib vist teatud ringkondades haledalt kolakat saada.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
Re: Volvo uudistes
usmin kirjutas:Selle salakoodiga võib vist teatud ringkondades haledalt kolakat saada.
Kui jamaks kisub, tuleb turbo laulma panna
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- sckorpio00
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 312
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:52
- Asukoht: Rae,Vald,Helsinki
Re: Volvo uudistes
Volvo V60 Plug-in Hybrid - maailma esimene diiselmootoriga pistikuhübriid http://www.motors24.ee/Default.aspx?page=articleview&article_id=23761
Volvo xc60 D5,2014.a Aut AWD.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
- sckorpio00
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 312
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:52
- Asukoht: Rae,Vald,Helsinki
Re: Volvo uudistes
Volvo S60 Summum (2014)
Kui otsite mugavat ja jõulist diiselmootoriga autot, siis nüüd on teie valikuvõimalused veidi laiemad kui varem, sest Volvo esitles hiljuti S60-t, mille kapoti all on täiesti uus 181-hobujõuline D4 mootor.
Värskenduskuuri läbinud S60 on saanud endale uue ninaosa ning salongi samasugused digitaalsed näidikud nagu V40-l. Kõige suuremaks uuenduseks on muidugi neljasilindriline mootor, mis 163 hobujõuga viiesilindrilise välja vahetas. Välja on vahetatud ka 6-käiguline Geartronic käigukast - seda asendab nüüd 8-käiguline automaatkäigukast. Tänu kiiremale ja täpsemale käiguvahetusele on sõit veelgi sujuvam.
Testiauto oli varustatud R-Design paketiga, mis sisaldas ka madaldatud sportvedrustust. Seetõttu on roolitunnetus täpsem ja juhitavus kurvides muidugi parem kui originaalvedrustusega, kuid päris sportautolikku käitumist oodata ei tasuks.
Selle auto tugevus tuleb eriti välja pikkadel sõitudel - võite olla roolis lugematu arvu kilomeetreid väsimust tundmata. See on suuresti tänu ideaalsetele istmetele, mis on tõesti mugavad ja keha toetavad. Tagumisel istmel kahjuks nii mugav ei ole, kuna ruumi on seal vähevõitu ning 380-liitrine pagasiruum ei ole samuti kõige suuremate killast.
Volvo S60 sobib inimesele, kes sõidab tihti pikki vahemaid, kelle jaoks on tähtsal kohal turvalisus, mugavus ja mitte nii väga auto mahutavus. Uue Volvo S60 hinnad algavad 26 000 eurost.
Volvo S60 Summum
Mootor: 2,0-liitrine D4
Kütuse liik: diisel
Võimsus: 133 kW (181 hj) @ 4250 p/min
Pöördemoment: 400 Nm @ 1750 p/min
Käigukast: 8-käiguline automaat
Veoskeem: esivedu
Tippkiirus (km/h): 230
Aeg 0-100 km/h (s): 7,4
Keskmine kütusekulu (l/100 km): 4,1
Pikkus/laius/kõrgus (mm): 4628/1865/1484
Pakiruumi maht (l): 380
Kui otsite mugavat ja jõulist diiselmootoriga autot, siis nüüd on teie valikuvõimalused veidi laiemad kui varem, sest Volvo esitles hiljuti S60-t, mille kapoti all on täiesti uus 181-hobujõuline D4 mootor.
Värskenduskuuri läbinud S60 on saanud endale uue ninaosa ning salongi samasugused digitaalsed näidikud nagu V40-l. Kõige suuremaks uuenduseks on muidugi neljasilindriline mootor, mis 163 hobujõuga viiesilindrilise välja vahetas. Välja on vahetatud ka 6-käiguline Geartronic käigukast - seda asendab nüüd 8-käiguline automaatkäigukast. Tänu kiiremale ja täpsemale käiguvahetusele on sõit veelgi sujuvam.
Testiauto oli varustatud R-Design paketiga, mis sisaldas ka madaldatud sportvedrustust. Seetõttu on roolitunnetus täpsem ja juhitavus kurvides muidugi parem kui originaalvedrustusega, kuid päris sportautolikku käitumist oodata ei tasuks.
Selle auto tugevus tuleb eriti välja pikkadel sõitudel - võite olla roolis lugematu arvu kilomeetreid väsimust tundmata. See on suuresti tänu ideaalsetele istmetele, mis on tõesti mugavad ja keha toetavad. Tagumisel istmel kahjuks nii mugav ei ole, kuna ruumi on seal vähevõitu ning 380-liitrine pagasiruum ei ole samuti kõige suuremate killast.
Volvo S60 sobib inimesele, kes sõidab tihti pikki vahemaid, kelle jaoks on tähtsal kohal turvalisus, mugavus ja mitte nii väga auto mahutavus. Uue Volvo S60 hinnad algavad 26 000 eurost.
Volvo S60 Summum
Mootor: 2,0-liitrine D4
Kütuse liik: diisel
Võimsus: 133 kW (181 hj) @ 4250 p/min
Pöördemoment: 400 Nm @ 1750 p/min
Käigukast: 8-käiguline automaat
Veoskeem: esivedu
Tippkiirus (km/h): 230
Aeg 0-100 km/h (s): 7,4
Keskmine kütusekulu (l/100 km): 4,1
Pikkus/laius/kõrgus (mm): 4628/1865/1484
Pakiruumi maht (l): 380
Viimati muutis sckorpio00, 25 Mai 2014, 10:19, muudetud 1 kord kokku.
Volvo xc60 D5,2014.a Aut AWD.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Volvo xc60 D5,2011.a Aut AWD.
Volvo S80 D5,2008.a Aut AWD.
Volvo S60, 2004,a Aut.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist