240 pidurisupportite remont
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
240 pidurisupportite remont
Särisevad pidurikettad, kärsahais ja 1 kuuga uued kettad jälle kõverad - selge, et silindrid/kolvid vajavad puhastust.
Kaliibrid ehk supportid ehk sadulad (heal lapsel palju nimesid eks) maha, juppideks ja roostesurma sisse likku.
Mõni mees ehk tahaks nüüd mind hoiatada, kuid hilja. Orto roostesurm leidis roostet söömiseks ka väga siledatelt silindripindadelt. Samuti vedelikukanalitest. Seega nüüd ootab ees nendelt pinandelt pehme roostesurma kihi eemaldamne.
Pidurivoolikute lahtisaamiseks oli poolte puhul vaja kasutada tange ja väljavahetamisele lähevad ka kõik välised voolikud.
Töö jätkub lähimatel vabadel õhtutel...
Lisan rohelise juhendi: http://www.scribd.com/doc/2525018/240-260-brakes-repair-and-maintenance
Kaliibrid ehk supportid ehk sadulad (heal lapsel palju nimesid eks) maha, juppideks ja roostesurma sisse likku.
Mõni mees ehk tahaks nüüd mind hoiatada, kuid hilja. Orto roostesurm leidis roostet söömiseks ka väga siledatelt silindripindadelt. Samuti vedelikukanalitest. Seega nüüd ootab ees nendelt pinandelt pehme roostesurma kihi eemaldamne.
Pidurivoolikute lahtisaamiseks oli poolte puhul vaja kasutada tange ja väljavahetamisele lähevad ka kõik välised voolikud.
Töö jätkub lähimatel vabadel õhtutel...
Lisan rohelise juhendi: http://www.scribd.com/doc/2525018/240-260-brakes-repair-and-maintenance
Viimati muutis vanapeer, 14 Juul 2008, 17:28, muudetud 3 korda kokku.
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
Määrimiseks
http://www.valvoline.ee/news/ceramic_paste.html
http://www.valvoline.ee/products/carcar ... spray.html
Puhastamiseks
http://www.valvoline.ee/products/carcar ... eaner.html
http://www.valvoline.ee/news/ceramic_paste.html
http://www.valvoline.ee/products/carcar ... spray.html
Puhastamiseks
http://www.valvoline.ee/products/carcar ... eaner.html
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Sadulatele on ka rem komplektid olemas www.autoosad.ee
pole teab mis kirvehinnaga ka ja mansetid oleks nagunii kohe hea ära vahetada(loomulikult kui sul neid juba ostetud pole)
pole teab mis kirvehinnaga ka ja mansetid oleks nagunii kohe hea ära vahetada(loomulikult kui sul neid juba ostetud pole)
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Jaa muidugi, need lähevad ka vahetusse kõik.
Üllatav on see, kui hästi on säilinud kolbide pinnad - peaaegu poleeritud. Kahju, et silinditeks pole sama roostevaba terasest pukse pressitud.
Või siiski on?
Ise pole veel pilte teinud aga julgustust ettevõtteks sain selliset pildimaterjalist: http://cleanflametrap.com/calipers/
Üllatav on see, kui hästi on säilinud kolbide pinnad - peaaegu poleeritud. Kahju, et silinditeks pole sama roostevaba terasest pukse pressitud.
Või siiski on?
Ise pole veel pilte teinud aga julgustust ettevõtteks sain selliset pildimaterjalist: http://cleanflametrap.com/calipers/
740 sai ka kunagi (vist eelmisel sajandil) esimesed suportid Autovivas vahetatud. Korra peale äkkpidurdust jäid peale ja enam ei julgenud riskida. Kuskil 6-7 tuhendega sai hakkama koos töörahaga ning kulumaterjalidega ja vanad tuli vastu anda. Töötavad siiamaani. Korra on neid hooldatud ka - kolbe liigutatud ja lihvitud. Kevadepoole peaks jälle asja üle vaatama ning vedeliku ja voolikud vahetama.
240 sai samuti pidureid päästetud. Kolvid lihviti üle ja pandi uued tihendid. Hakkasid tööle küll.
V70I jäi ka üks esimene pidur peale ja seda 4 aastat vanal autol. Infos natuke turgutati ja töötas veel 3 aastat kuni auto maha müüsin ning ilmselt töötab siiani.
240 sai samuti pidureid päästetud. Kolvid lihviti üle ja pandi uued tihendid. Hakkasid tööle küll.
V70I jäi ka üks esimene pidur peale ja seda 4 aastat vanal autol. Infos natuke turgutati ja töötas veel 3 aastat kuni auto maha müüsin ning ilmselt töötab siiani.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Jaanionu anna teada, mis hinnaga saab sullivanmike moodi diili teha?
Kolbide lihvimisest. Kolbide ja silindri diameetrite erinevus ju suureneb siis. Mõtlen, et ehk on parem mitte lihvida vaid ainult puhastada.
Minul ällegi kolvid näevad ilusad välja, hülsid ehk silindrid on hoopis kaotanud lihvitud tasasuse, kuid ka seal pole midagi hullu. Kas te väidate, et uute tihenditega ei pruugi ilusti tööle hakata? Ta peaks ju nendega olema palju paremas seisus, kui enne.
Kange tahtmine on ikka oma kama selliseks saada:
beföre
after
EDIT:
Ai kurat. Tuleb välja, et
1) sadula pooli ei tohi lahti võtta, kuna koostamiseks on vajalik pingetsav pink;
2) poleeritud kolvi (siis ka silindri) pindu ei tohi kraapida; mina lasin leebe traatharjaga silindri puhtaks
3) silindrid on mingi 20 kraadise nurga all ja tagasi pannes tuleb neid miskitmoodi volvotuulidega paika timmida
http://www1.autozone.com/servlet/UiBrok ... 1d97e1.jsp
Kolbide lihvimisest. Kolbide ja silindri diameetrite erinevus ju suureneb siis. Mõtlen, et ehk on parem mitte lihvida vaid ainult puhastada.
Minul ällegi kolvid näevad ilusad välja, hülsid ehk silindrid on hoopis kaotanud lihvitud tasasuse, kuid ka seal pole midagi hullu. Kas te väidate, et uute tihenditega ei pruugi ilusti tööle hakata? Ta peaks ju nendega olema palju paremas seisus, kui enne.
Kange tahtmine on ikka oma kama selliseks saada:
beföre
after
EDIT:
Ai kurat. Tuleb välja, et
1) sadula pooli ei tohi lahti võtta, kuna koostamiseks on vajalik pingetsav pink;
2) poleeritud kolvi (siis ka silindri) pindu ei tohi kraapida; mina lasin leebe traatharjaga silindri puhtaks
3) silindrid on mingi 20 kraadise nurga all ja tagasi pannes tuleb neid miskitmoodi volvotuulidega paika timmida
http://www1.autozone.com/servlet/UiBrok ... 1d97e1.jsp
Viimati muutis vanapeer, 19 Jaan 2007, 17:20, muudetud 1 kord kokku.
Oskab keegi öelda mis siis saab kui kolb katki on. Kas siis ka vahetavad uue vastu.
Viimati muutis Leho, 17 Jaan 2007, 09:20, muudetud 1 kord kokku.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Kuidas saab kolb katki minna?
Aga minul oleks siis hea meel: laseks uue treida roostevabast terasest. Ja täpse mõõdu just värskelt lihvitud silindri jaoks.
Kuid võimalik, et neid on ka osta, kuid ScanTechi kataloog eipaistnud pakkuvat.
EDIT: hästivarustatud volvovaruosade kauplustest saab ka uusi kolbe!
Aga minul oleks siis hea meel: laseks uue treida roostevabast terasest. Ja täpse mõõdu just värskelt lihvitud silindri jaoks.
Kuid võimalik, et neid on ka osta, kuid ScanTechi kataloog eipaistnud pakkuvat.
EDIT: hästivarustatud volvovaruosade kauplustest saab ka uusi kolbe!
Viimati muutis vanapeer, 28 Jaan 2007, 10:56, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist