240 pidurisupportite remont

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

240 pidurisupportite remont

PostitusPostitas vanapeer » 14 Jaan 2007, 10:20

Särisevad pidurikettad, kärsahais ja 1 kuuga uued kettad jälle kõverad - selge, et silindrid/kolvid vajavad puhastust.
Kaliibrid ehk supportid ehk sadulad (heal lapsel palju nimesid eks) maha, juppideks ja roostesurma sisse likku.
Mõni mees ehk tahaks nüüd mind hoiatada, kuid hilja. Orto roostesurm leidis roostet söömiseks ka väga siledatelt silindripindadelt. Samuti vedelikukanalitest. Seega nüüd ootab ees nendelt pinandelt pehme roostesurma kihi eemaldamne.
Pidurivoolikute lahtisaamiseks oli poolte puhul vaja kasutada tange ja väljavahetamisele lähevad ka kõik välised voolikud.
Töö jätkub lähimatel vabadel õhtutel...

Lisan rohelise juhendi: http://www.scribd.com/doc/2525018/240-260-brakes-repair-and-maintenance
Viimati muutis vanapeer, 14 Juul 2008, 17:28, muudetud 3 korda kokku.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 14 Jaan 2007, 10:33

Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 14 Jaan 2007, 22:59

Kõik pulgad traatketastega üle käidud. Kõige väiksema diameetriga kettaid ei sattunud poes ette ja muidugi just neid läheb veel vaja nurgataguste puhastamiseks.
Pärast puhastust plaanis Normas galvaanikas poldid ja sadulajupid tsinkida lasta.
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 15 Jaan 2007, 14:17

Sadulatele on ka rem komplektid olemas www.autoosad.ee
pole teab mis kirvehinnaga ka ja mansetid oleks nagunii kohe hea ära vahetada(loomulikult kui sul neid juba ostetud pole)
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 15 Jaan 2007, 14:21

Jaa muidugi, need lähevad ka vahetusse kõik.
Üllatav on see, kui hästi on säilinud kolbide pinnad - peaaegu poleeritud. Kahju, et silinditeks pole sama roostevaba terasest pukse pressitud.
Või siiski on?
Ise pole veel pilte teinud aga julgustust ettevõtteks sain selliset pildimaterjalist: http://cleanflametrap.com/calipers/
:unibrow:

krss
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Nov 2006, 03:16

PostitusPostitas krss » 16 Jaan 2007, 17:17

.
Viimati muutis krss, 27 Dets 2015, 22:24, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 16 Jaan 2007, 19:10

njaaah, 480 mul juhtus just sama asi. Vaatan kas lammutan kala vanalt masinalt need maha ja teen korda või lammutan enda masinalt maha ja teen korda. See nagu olvode tüüp viga vihmastel talvedel
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 16 Jaan 2007, 21:24

740 sai ka kunagi (vist eelmisel sajandil) esimesed suportid Autovivas vahetatud. Korra peale äkkpidurdust jäid peale ja enam ei julgenud riskida. Kuskil 6-7 tuhendega sai hakkama koos töörahaga ning kulumaterjalidega ja vanad tuli vastu anda. Töötavad siiamaani. Korra on neid hooldatud ka - kolbe liigutatud ja lihvitud. Kevadepoole peaks jälle asja üle vaatama ning vedeliku ja voolikud vahetama.
240 sai samuti pidureid päästetud. Kolvid lihviti üle ja pandi uued tihendid. Hakkasid tööle küll.
V70I jäi ka üks esimene pidur peale ja seda 4 aastat vanal autol. Infos natuke turgutati ja töötas veel 3 aastat kuni auto maha müüsin ning ilmselt töötab siiani.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 16 Jaan 2007, 21:36

Sadulaid ei pea uusi ostma. Viid vana poodi, saad taastatud vastu ja hind on ka norm. Mina olen Mustamäel Best Autos seda teinud, Jaani juures.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 16 Jaan 2007, 22:18

Jaanionu anna teada, mis hinnaga saab sullivanmike moodi diili teha?

Kolbide lihvimisest. Kolbide ja silindri diameetrite erinevus ju suureneb siis. Mõtlen, et ehk on parem mitte lihvida vaid ainult puhastada.
Minul ällegi kolvid näevad ilusad välja, hülsid ehk silindrid on hoopis kaotanud lihvitud tasasuse, kuid ka seal pole midagi hullu. Kas te väidate, et uute tihenditega ei pruugi ilusti tööle hakata? Ta peaks ju nendega olema palju paremas seisus, kui enne.

Kange tahtmine on ikka oma kama selliseks saada:
beföre
after

EDIT:
Ai kurat. Tuleb välja, et
1) sadula pooli ei tohi lahti võtta, kuna koostamiseks on vajalik pingetsav pink;
2) poleeritud kolvi (siis ka silindri) pindu ei tohi kraapida; mina lasin leebe traatharjaga silindri puhtaks :?
3) silindrid on mingi 20 kraadise nurga all ja tagasi pannes tuleb neid miskitmoodi volvotuulidega paika timmida :x

http://www1.autozone.com/servlet/UiBrok ... 1d97e1.jsp
Viimati muutis vanapeer, 19 Jaan 2007, 17:20, muudetud 1 kord kokku.
:unibrow:

krss
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Nov 2006, 03:16

PostitusPostitas krss » 17 Jaan 2007, 03:03

.
Viimati muutis krss, 27 Dets 2015, 22:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 17 Jaan 2007, 09:06

Oskab keegi öelda mis siis saab kui kolb katki on. Kas siis ka vahetavad uue vastu.
Viimati muutis Leho, 17 Jaan 2007, 09:20, muudetud 1 kord kokku.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 17 Jaan 2007, 09:18

Kuidas saab kolb katki minna?
Aga minul oleks siis hea meel: laseks uue treida roostevabast terasest. Ja täpse mõõdu just värskelt lihvitud silindri jaoks.
Kuid võimalik, et neid on ka osta, kuid ScanTechi kataloog eipaistnud pakkuvat.

EDIT: hästivarustatud volvovaruosade kauplustest saab ka uusi kolbe!
Viimati muutis vanapeer, 28 Jaan 2007, 10:56, muudetud 1 kord kokku.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 17 Jaan 2007, 09:22

vanapeer kirjutas:Kuidas saab kolb katki minna?


keegi on klotse osavalt vahetanud, et tükk väljas.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 17 Jaan 2007, 09:31

Kui treiali leidmisega raske, siis ka siin foorumis on mitu 700st romudeks...
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist