2. leht 2-st

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 30 Aug 2010, 09:15
Postitas vanapeer
No juhipoolt mootoripadi on ju ka sellepärast ebasümmeetriline, et seda üles rebitakse. Parempoolne on sümmeetriline ja seda mootor surub. Seega peab jäme osa ja kardaani kinnitus jääma kasti poldist vastupäeva. Kanalistvaates :) Ma just Rainile panin pikema teema, mis mind veenas, ehk ta paneb siia ka.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 30 Aug 2010, 09:23
Postitas kirsipuu
vanapeer kirjutas:No juhipoolt mootoripadi on ju ka sellepärast ebasümmeetriline, et seda üles rebitakse. Parempoolne on sümmeetriline ja seda mootor surub. Seega peab jäme osa ja kardaani kinnitus jääma kasti poldist vastupäeva. Kanalistvaates :) Ma just Rainile panin pikema teema, mis mind veenas, ehk ta paneb siia ka.

Ühesõnaga sa räägid jätkuvalt sellele pildile vastu mis ma teemasse riputasin...
Mingi loogika on selles ka, et kokku surudes tahab see suvalisse kohta eest ära minna aga järele sikutades tuleb nii kuis tõmbad.
Lisaks see asi ka, et kui paksemat osa kokku lükkad siis õhemat venitad.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 30 Aug 2010, 10:47
Postitas vanapeer
Just, minule meeldib see, et surutakse jämedat osa kokku. Sellisel juhul on õhema puhul vähem materjali venitada. Ja selline teoreeriline mõte veel, et kui vahele jääb õhuke osa, siis võivad "labad" kaheksasse liikuda. Jäme hoiaks neid tugemamini koos.

Leidsin mitu vaidlust sel teemal. Panen enne tulemused

Pelilcanparts kirjutas:the flex disc has an arrow that is cast into the side of the rubber disc. This arrow points towards where the flanges are to be mounted. In other words, the transmission or driveshaft flange will mate against the surface shown with the yellow arrow. The rule of thumb is that the arrow shows which way the mounting bolts are pushed through the flex disc.
Pilt


Veel parem BMW pilt
Pilt

Ja arutlused hargnesid siit http://forums.turbobricks.com/showthrea ... rientation

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 30 Aug 2010, 21:05
Postitas Loff
A nahh seda junni sinna üldse vaja on. Küll rehvid leevendavad!

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 30 Aug 2010, 21:48
Postitas supp
mul on alfal 3 sellist leevendit ja kast ning sidur ka taga, keegi oli kunagi selle ristide peale ringi teinud ja nii ta talvel vastu taevast lendaski, kusjuures tsentreerimis puks on ainult esimesel ja tagumisel (esimesel kaotasin selle ka ära) keskmine on tühi rõngas seest, huvitav on see et minu omadel on uuena selline vits ümber, mis peale paigaltust eemaltatakse, samas neil bemmi, mersu, sigulli jne omadel pole ma neid näinud, ja kui nii alla vaadadat siis nad ikka vetsruvad päris kõvasti, niiet niisama neid sinna alla ei topita, ja vähemalt ühekorra on hakkanud mul alfal ka need ise polte lahti kruvima aga jah mul on ka jube elu nendel all, kuna ühavad vända kiirusega kõhu all
niiet levendavad nad ikka pauku küll, vaat 300jasetel pole leevendit kuigi on sidur enne kardaani ja sellest ka nende tüüp häda et lokerdab kardaani nuudid ära, sest jäik vääne krdaanile on ikka korralik, aga noh mis te ikka transaxle auto omanike muredest teate

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 31 Aug 2010, 00:06
Postitas vanapeer
Vänt käib kiirusega 2000-3000 linnas sõites. Kardaan aga iga käiguga järjest kiiremini, niiet mina võidan alates 5ndast käigust.Sina aga võid kiita ennast tänaste kardaaniristid eest - need tegid täiega siidi mu masinale. Minimaalse lõtkuga ristid tegid ikka väga hullu vibrat nagu selgus.

Nüüd võiks keegi leida mulle teooriat, miks on guibo puhul tähtis poltide suund. Just suund: mis vahe on, kuhu poole jääb mutter, kuhu poldipea?

Ja samuti pakub huvi, miks mitte teha kardaan ühes tükis?