2. leht 3-st

Postitatud: 12 Nov 2009, 09:13
Postitas kirsipuu
kumb on parem koda läbi radiaatori õhku puhuma?

Minu teada on väljaspool asuvad ventilaatorid tehtud suhteliselt "lahtised", et lubada passivset jahutust. Pealegi on diislitel vasest radikas.

Eelnevalt mainiti et tuleks teha võimalikult kinnine koda seega siit küsimus:
Kas paigutada ventilaator nii kuuma otsa juurde kui võimalik ja jätta ülejäänud lahti
Pilt
või asetada keskele ja teha nii kinnine kui võimalik.
Pilt

Kui keegi ümber ei veena läheb esimene variant.

Postitatud: 12 Nov 2009, 09:25
Postitas ants
Niipalju kui mina neid puhuvaid vente näinud olen,
on nad kõik lihtsalt mingi raamiga radika ees/küljes.
See Sinu pakutud "lahtine" on ka liiga "kinnine".
See minu arvamus. Ise tegelen sama teemaga, ainult
teistmarki autole.

Postitatud: 12 Nov 2009, 09:50
Postitas vanapeer
Kui koda ka radikat katab, siis alles pärast seda, kui õhk on ribidest läbi pääsenud.
Kas see keegi põhjendab ka, miks koda ette panna.

Postitatud: 12 Nov 2009, 12:33
Postitas kirsipuu
Selle pärast, et sissepoole ei mahu.
No picture, no proof mehele...
Pilt

Postitatud: 12 Nov 2009, 12:37
Postitas ants
Selle pärast, et sissepoole ei mahu.

Ettepoole koda ei panda.

Postitatud: 12 Nov 2009, 13:52
Postitas vanapeer
Ma usun et vent sisse ei mahu. Ma ei usu, et ette koda vaja. Ootan põhjendust, et kaasa mõelda.

Postitatud: 12 Nov 2009, 14:00
Postitas Iceman
eespool ei ole ju koda vaja. Minge vaadake kuda Alexandri 700-l eespool el. vent on :idea:

Postitatud: 12 Nov 2009, 14:04
Postitas kirsipuu
Ühesõnaga selline oleks tuus...
Ja suunajat/koda on vaja sellepärast, et esimene serv on radiaatorist 90mm kaugusel.
Niisama ei ole mõtet "raha tuulde lasta"

Postitatud: 12 Nov 2009, 14:32
Postitas vanapeer
Miks nii keeruliseks ajada? Miks sa nii ei tee, nagu volvo on välja mõelnud oma instruktsioonis?

Postitatud: 12 Nov 2009, 15:03
Postitas ants
vanapeer kirjutas:Miks nii keeruliseks ajada? Miks sa nii ei tee, nagu volvo on välja mõelnud oma instruktsioonis?


Ilmselt hippo-le meeldib arvutiga jooniseid teha, iseasi kuidas
asi materjalis välja näeb.

Postitatud: 12 Nov 2009, 15:51
Postitas kirsipuu
If there is a will, there is a way...
Pilt

Postitatud: 12 Nov 2009, 16:34
Postitas kaarelsi
ära kohe näkku mulle löö aga kas sa selle ruumiga oled arvestanud, mis sa saad, kui sa selle kollase viguri ära võtad (kui seda üldse saab ära võtta)? Sest sealt saaks ju oma 3-5 cm juurde ja kas sellest 8-10cm-st siis ei piisa mingi tavalise ventika+koja majutamiseks? Käisin äsja ekstra õues ja mõõtsin impreza ventika+koja paksus on 87mm. See peaks sissepoole ka ära mahtuma. Muidugi, kui mootor omaette liikudes seda puruks ei peksa.

Postitatud: 24 Nov 2009, 12:04
Postitas kirsipuu
Kellel on/kes laenaks M22x1,5 keermepulka?
Oleks vaja temperatuuri anduri vahetükk mingi aeg ära keermestada.

Tallinn/Tartu

Re: Elektriga Jahutusventilaator

Postitatud: 19 Veebr 2010, 21:37
Postitas sinilill
Mis vahemikus lülitustemperatuuriga andur võiks bensiinimootorile sobida? Termostaat 92°C
Ise mõtlesin 100°C-95°C, 105°C-100°C , Volvo enda elektri ventilaatori KIT's lülitub 103°C pealt!

Re: Elektriga Jahutusventilaator

Postitatud: 29 Mär 2018, 17:32
Postitas Ollu
Tõstataks teema. Panin kunagi 850 elventi koos releplokiga. Probleem selles, et tempandur ei lülitanud venti sappa ning pidi ise jälgima ja salongis oleva lülitiga mängima, näidiku järgi lasin esimestkorda tempi üsna kõrgele enne kui salongist sundventi taha lülitasin. Lüliti/andur oli pandud kundepoolse radika otsavanni ülemisse nurka kust sai punni eest võtta ja anduri sisse lükata. Andur ise töötas, sest tsäksi v tikiga sooja andes hakkas lülitama. Kas peaks mõnd teist andurit proovima või peaks asukohta vahetama, et see andur ise hakkaks temperatuurist sõltuvalt ventikat lülitama. Anduri info selline
Pilt