Konditsioneeride / Kliimaseadmete täitmine Rehvitaksos -20%

Soodustustega teenused klubi ja/või foorumi liikmetele

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer

Foorumi reeglid
!!!

Kui Sinu Teenusel ei ole soodustust VolvoClub Foorumi Liikmetele või seda ei ole välja kirjutatud, siis su pakkumine kuulub Prügikasti!

!!!
takso123
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Apr 2013, 21:15

Konditsioneeride / Kliimaseadmete täitmine Rehvitaksos -20%

PostitusPostitas takso123 » 07 Mai 2014, 11:48

Tere.

Edit: TALVEL tegeleme konditsioneeridega ainult Mäealuse 12 Töökojas!

Pakume nüüd Rehvitakso Rocca al Mare, Sõpruse pst. Rimi ja Mäealuse 12 töökojas ka kvaliteetset konditsioneeride täitmist ja hooldust.
Foorumi kasutajatele sel suvel teenus 20% soodsam, ehk täitmine 36€!
(Sisaldab: vana külmaaine, niiskuse ja määrdunid õli eemaldamist, vaakumis hoidmist min.20minutit, lekketesti, õige koguse külmaaine, värvaine ja originaal õli lisamist).

Kvaliteetne täitmine tähendab seda, et:

*Tööd teostab sertifitseeritud töötaja , automaatse seadmega.

*Täitmise hind sisaldab külmaainet R134 kuni 800g - sellest piisab enamusele tänapäeva sõiduautodele.

*Hinna sees on ka kvaliteetne PAG õli, mida lastakse auto torustikku hermeetilisest tuubist ja täpselt õige kogus. PAG õli on kõigil tänapäeva autodest(va. hübriidid) ka tehasepoolt sisse pandud, seega on väga tähtis, et süsteemi läheks ka tagasi sama õli. Kuna PAG õlil on omadus niiskust imada siis tuleb seda sisestada nii, et see ei puutuks kokku õhuga. Konditsioneerisüsteemi suurim vaenlane on niiskus torustikus, mis kipub kriitilises kohas jäätuma. Paljud konkurendid on läinud aga kergemat teed ja kasutavad universaalset PAO või Ester õli, sest seda saab lasta automaatselt täitmis aparaadiga. Kompressoritootjad nõuavad aga PAG õli kasutamist, et garantii säiliks.

*Hinna sees on ka kõrge kvaliteediga värvaine kontsentraat, mida sisestatakse sammuti hermeetiliselt vastavast süstlast. Kui värvaine on auto torustikus siis saab hiljem kõik lekked UV lambiga kindlaks teha.

*Vaakumis hoidmise pikkus on minimaalselt 20minutit, see on tähtis sellepärast, et vaakumis hakkab vesi keema umbes 20c juures, ehk torudes olev niiskus aurustub ja seade imeb selle sealt välja.

*Külmaainet sisestatakse alati täpne kogus, andmebaasis on meil olemas kõik autod mis valmistatud kuni 2013. aastani

*Peale täitmist/hooldust kontrollitakse süsteemi tööd ja antakse edaspidiseid soovitusi.

Üldiselt vajab sõiduauto konditsioneeri või kliimaseade hooldust / täitmist iga kahe aasta tagant, kuna külmaaine normaalseks kaoks loetakse kuni 10% aastas. Pikaajaline vähese külmaainega töötamine koormab konditsioneeri süsteemi ja võib viia selle rikkeni.

Paljud on küsinud, et kuidas see niiskus sinna kinnisesse süsteemi siis ikkagi satub. Kui süsteemis on õige kogus külmaainet, siis on seal ka pidevalt ülerõhk ja niiskus eriti sisse ei saagi. Kuid külmaaine vähenedes, väheneb kompressori töötamise ajal ka madalsurve poolel rõhk, kuni lõpuks tekib sinna vaakum. Ehk kui teie auto puhub juba jahedat, mitte jäist õhku, siis on pool auto torustikust ja madalsurve ventiil juba tõenäoliselt vaakumis. Ventiil ongi koht kust kõige rohkem niiskust võib süsteemi minna, kuna see töötab ainult ühte pidi.

Täpsem info kodukal: http://www.rehvitakso.ee , või marti@rehvitakso.ee

Broneerimine: Rocca 55 527 457 , avatud iga päev 10:00-19:00
Sõpruse Pst. Rimi 55 029 20 avatud iga päev 10-19:00 (suvel 9-18:00!)
Mäealuse 12, 58100081 , Avatud E-R, 9:00-18:00


http://www.rehvivahetus.info
http://pood.rehvitakso.ee

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist