Audihooldus.ee automaatkäigukastide sisepesu/õlivahetus

Soodustustega teenused klubi ja/või foorumi liikmetele

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer

Foorumi reeglid
!!!

Kui Sinu Teenusel ei ole soodustust VolvoClub Foorumi Liikmetele või seda ei ole välja kirjutatud, siis su pakkumine kuulub Prügikasti!

!!!
Autohooldus.ee
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 13 Jaan 2011, 16:54
Asukoht: Tallinn, Seemne tn.4
Kontakt:

Audihooldus.ee automaatkäigukastide sisepesu/õlivahetus

PostitusPostitas Autohooldus.ee » 13 Jaan 2011, 17:03

Automaatkäigukastide dünaamiline õlivahetus


Automaatkäigukastid töötavad libisemise põhimõttel, ehk nagu manuaalkäigukastiga autol on üks sidur mida siis juht libistab, et kohalt startida või käike vahetada. Automaatkäigukastides on aga libisevaid „sidureid“ hoopis rohkem. Neid kutsutakse lamellideks. Samuti töötab hüdrotrafo, ehk turbiin libisemise põhimõttel. Kogu libisemine on hõõrdumine siis selle tagajärjel tekib mustust ja sodi. Automaatkäigukastides toimub kogu libisemine õli sees ja seega määrdunud õli kannab kogu sodi mööda käigukasti edasi. Kuna aga hüdraulikaplokk on väga kapriisne detail siis iga väiksemgi sodi hakkab tema tööd takistama ja tänu sellele hakkab käigukasti jõnksutama ja muid ebaloomulikke asju tegema. Samuti põhjustab määrdunud õli käigukasti kiirema lagunemise. Automaatkäigukastis on küll sees magnetid ja filter mis siis seda mustust eemaldada püüavad aga nende eemaldusvõime on piiratud ja seega vajaks nad vahetust ning puhastamist.

Siiani on automaatkäigukastides vahetatud õli „mehaaniliselt“, ehk vana õli välja ja uus sisse, lisaks filtri vahetus. Kahjuks aga sellisel meetodil saab käigukastist kätte vaid pool õlist,
ülejäänud pool jääb turbiini, torustikke ja muudesse kohtadesse kust õli välja lasta pole võimalik. Samuti jääb enamus mustusest kasti sisse. Ehk kui nüüd lisada uut õli siis uue õli kvaliteet langeb sekundiga poole võrra.

Autohooldus.ee on aga soetanud endale seadme millega on võimalik teostada dünaamilist käigukasti hooldust ja õlivahetust. Meie seadme abil on võimalik teostada kogu käigukasti pesu ja puhastus, lisaks saame vahetada kogu käigukastis oleva õli uue vastu.
Pilt
Kogu hooldus ja õlivahetus toimub kolmest tsüklist:

Esiteks lisatakse käigukasti spetsiaalne pesuaine.

Teiseks toimub käigukastis olemasoleva õli pesu meie eriseadme vahendusel, selleks ühendatakse seade auto automaatkäigukasti õlijahutustorustikku nii, et kogu õli, mis käigukastis ringleb, suunatakse mitmekordselt läbi seadme, kus õli filtreeritakse. Seadme filter eemaldab kõik lisandid, mis siis salvestuvad seadme püüdurisse. Pesu toimub seni, kuni kõik õlis olevad lisandid on eemaldatud. Kleepunud saasta täielikuks eemaldamiseks lisame õlile vastavaid lisandeid, sellega puhastatakse ka kõik automaatkäigukasti õliga kokkupuutuvad tööpinnad. Õli ringleb käigukasti töötemperatuuril. Kui tavalisel õlivahetusel uuendatakse vaid kolmandik automaatkäigukastis olevast õlist ja käigukasti hüdrotrafo, töösilindrid, pump, torustik ja klapid jäävad vana õliga täidetuks, siis meie seadmes mitte ainult ei eemaldata nendest kohtadest õli, vaid pestakse ka kõik käigukasti elementide sisepinnad hoolikalt puhtaks. Seejärel pumbatakse seadme vahendusel käigukast õlist täielikult tühjaks, ka kogu torustik, hüdrotrafo ja klapid. Samuti kontrollime ära käigukasti õlisurve!

Kolmandaks vahetatakse käigukasti sisemine õlifilter ja põhjatihend. Selle töö käigus tagatakse magnetil olevate jääkide eemaldamine ja käigukasti tihedus. Käigukasti uue õli puhtus on täielikult garanteeritud.

Neljandaks täidetakse käigukast seadme vahendusel uue automaatkäigukasti õliga. Seade kontrollib täpselt sisestatava õli koguse ja täidab enne auto käivitamist täielikult kõik automaatkäigukasti õlikanalid. Seejärel toimub käigukasti töö kontroll.

Viiendaks läheb auto proovisõidule mille käiguks kontrollitakse käigukasti töö. Peale seda jääb auto paariks tunniks jahtuma, peale mida kontrollitakse kõik asjad veelkord üle.

Kuuendaks tehakse käigukastile elektrooniline põhiseade, et kogu elektroonika saaks ennast hooldatud käigukasti tööga kurssi viia ja vastavalt sellele ennast seadistada. Täielik seadistamine toimub 100km läbimisel. Sellel ajal võib klient autot tavapäraselt kasutada, kogu protsess toimub automaatselt.


Tänapäeval väidavad autotootjad, et osadel automaatkäigukastidel on eluaegne õli sees. Jutt on tõsi kunakui lõppeb käigukasti õli eluiga siis lõppeb ka käigukasti eluiga. Enamus autotootjaid aga käigukaste ise ei tooda. Paljudel autodel kasutatakse ZF käigukaste ning ZF soovitab igas automaatkäigukastis õli vahetada. Tuginedes meie kogemusele siis oleks automaatkäigukasti õlivahetuse välbaks 60 000km. Täpselt nagu seda vanasti autotootjad nõudsid. Multitronic ning DSG käigukastidel nõuab autotootja tänapäevalgi iga 60 000km läbimisel õlivahetust. Kui aga harrastatakse sportlikku sõidustiili, siis tuleks käigukastis vahetada õli iga 30 000km läbimisel.

Küll aga kujuneb käigukasti hooldus antud aparaadiga kallimaks, kasvõi seepärast, et õlikogus on suurem (kuna saame kogu õli käigukastist kätte) aga see-eest saab hoopis kvaliteetsema ja parema lõpptulemuse

Antud seadmega on võimalik ka erinevaid etappe üksikult teostada, ehk on võimalus kombineerida käigukasti hooldust vastavalt kliendi soovile.

_________________________________________

Pakume soodustust kümnele esimesele soovijale dünaamilist käigukasti hooldust ja õlivahetust.



Soodustus laieneb järgmiselt:



Tavakliendile teenused 5% odavamalt ning tavaline automaatkäigukasti õli 10% soodsamalt.



Autohooldus.ee kliendikaardi omanikule teenused 10% odavamalt ning tavaline automaatkäigukasti õli 20% odavamalt.




Ps. Tavalise automaatkäigukasti õli all peame silmas tippkvaliteediga õli mis käib enamustesse automaatkäigukastidesse. Küll aga osad käigukastid nõuavad spetsiaalõli ning kahjuks nendele õlidele antud soodustus ei laiene.



Hinnapäring palume vormistada läbi meie kodulehe kasutades hinnapäringu vormi! http://www.autohooldus.ee/?mis=paring



Kontakt:

Autohooldus
Seemne 4 10617 Tallinn
Avatud tööpäeviti 9:00 - 18:00
Tel.: 6 836 511
Mob.: 53 476 101
53 476 104
Faks +372 6609868
hooldus@autohooldus.ee
http://www.autohooldus.ee
http://www.audihooldus.ee
Audi, VW, Seat, Škoda, BMW; sõiduautod, maasturid ja kõiki marki kaubikud - hooldus, remont ja varuosad.

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist