Mootor on igati tipp-topp, ei tossa. EGR puhastatud 3a tagasi, intercooleri radikas(Nissen) ka ca 3a tagasi (45-50k km). Talvel käivitunud ka -27kraadiga. LS spidokal 300k+ km. Kütusekulu oli viimati kontrollides ok, 5,7l/100km.
Kliima 5+, makil HU-603 on surnud piksleid, käigukast tipp-topp, 30k km tagasi õli vahetatud.
Autol värv tumehall metallik, klaasid toonitud. Katuseluuk. Mingi KERO vaatas ka vastu kunagi, töötanud ei ole see kunagi.
Tagastange kevadel värvitud.
Tahta ei ole mõtet:
- Tagumised amordid
Roolivõimendi pump
Paagisisene pump (olemas, aga ei tööta ilmselt päris õigesti)
Eesistmete vaheline kindlalaegas
Luugi lukustussüsteem + polster
Rooliasendi andur või ABS rõngad (emmas-kummas viga)
Roolilatt (väidetavalt juba 5a tagasi lekkis)
Käsipidur ei funktsioneeri just õigesti - mingeid detaile pole sealt mõtet uurida
Parem tagumine ülemine tule klaas on mõraline
Tagumine kojamees
Ilmselt ka tagumiste uste lukusüsteem
Võib-olla ka esiklaas
Mõned kõlarid krabisevad
Eks see list põhjendabki juppideks minekut - ei ole soovi müügiks seda enam kõpitseda ja sellisena päris müüa ei tahaks.
Auto hakkab asuma Tartumaal (12km linnast), varju all. Ideaalis sooviksin, et huviline tuleb kisub ise maha, mis huvi pakub. Kena olekski mootorist kõige pealt lahti saada - ei pea ostma siga kotis, võimalik praegu veel testida. Ise maha monteerides võime ju hinna ka ju parema teha. Lihtsamate asjadega saan ka ehk ise hakkama.
Ideaalis läheks lammutamiseks paari nädala jooksul (niipea kui uus on Eesti registris).
Küsimustele proovin vastata võimalikult operatiivselt. PSi peale peaks mulle tulema teavitus e-mailile.