1. leht 1-st

Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta

Postitatud: 12 Veebr 2020, 00:01
Postitas Tairo
Tere, oleme 3 Tallinna tehnikakõrgkooli autotehnikatudengit, sooviksime, et Te vastaksite meie poolt koostatud küsimustikule. Ettevõtluse aine raames oleme võtnud ideeks mobiilse hooldusteenuse ning sooviks küsitluse teel teada, kas sellisel teenusel oleks klientuuri. Küsimustiku täitmiseks kulub maksimaalselt 5 minutit.

https://forms.gle/aNb4dSGSDAJFgjhJ8

Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta

Postitatud: 12 Veebr 2020, 06:37
Postitas Liiwaannus
Paar kommentaari küsimustiku kohta. Autode hooldevälbad on valdavalt vahes 15-30k km, jättes küsitluses viimaseks aastase läbisõidu valikuks 20k + jääb saamata info selle kohta, et kas vastaja vajaks aastas vb hoopis 2 või isegi kolm korda hooldust.
Teine asi on hoolduste loeteludega, kas õlivahetus tähendab ainult õlivahetust või ikka täit vedelike/filtrite hooldust. See pigem vormiline märkus.

Kolmas märkus rehvide mobiilse vahetamise korral, kas pakkumisel oleks ka rehvihotelli teenus või peaks teenuse ostja ise rehve kaasa vedama. Viimane küll rohkem teenuse enda kujundamise küsimus, kui küsitluse oma. Läbi tasub mõelda, sest omab suurt logistilist mõju.

Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta

Postitatud: 12 Veebr 2020, 08:55
Postitas Iceman
Tänapäeval on isegi õlivahetusel vaja osadele autodele uut õlitaset tutvustada arvutiga. Ma suhtun veidi skepsisega universaalsetesse töökodadesse, kes teavad kõigist autodest kõike ja tegelikult ei tea mitte emmigi. Ma loodan, et see mobiilse idee sinna alla ei klassifitseeru. Igaljuhul vastatud :) .

Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta

Postitatud: 12 Veebr 2020, 22:57
Postitas Tairo
Tänan tagasiside eest. Praeguseks oleme vajaliku arvu vastuseid saanud ning küsitlus sulgenud. Hetkel õppeaine raames jääb idee siiski vaid paberile. Kuid siin pakutavate ideede kohta kommenteeiks, et algne plaan oli hoolduspäeva hommikul rehvid peale laadida ja kohepeal ära vahetada. Ja teenuse all on mõeldud ikka filtrid+vedelikud.

Idee kindlasti vajaks veel lihvimist, kuid ei olegi plaanis kõikidest autodest kõike teada, algselt nö rahvaautodega tegeleda, ja päris liisingupillidega ei saa ka teha garantii säilimise tõttu. Peamine suunitlus ongi need inimesed, kes sõidavad garantii kaotanud autodega, kelle jaoks on tülikas või logistiliselt keerukas autot töökotta viia.

Iseenesest võib teema ka ära kustutada, kuid ei leia hetkel selleks õiget kohta.

Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta

Postitatud: 13 Veebr 2020, 16:35
Postitas totu
Las teema jääb, lugemismaterjali veidi ka edaspidiseks.
PS: Isiklik kogemus mobiilse rehvivahetusega olemas ja hiljem teisedki proovinud aga nendelgi vist üsna virelemine. Suuresti jagunevad kliendid kaheks- ühed ostavad kvaliteeti, teised hinda. Esimesed ei ole nõus autot mingi "ratastel putka" juurde veeretama vaid tahavad näha valget glasuurplaati, suurte värviekraanidega tööriistu, värskelt pestud lukkseppa, kohvikut jne. jne. Teised jällegi on nõus kulutama päevi ja sõitma kümneid kilomeetreid, et saada teenus 50 senti odavamalt, mobiilsed asjad kumbagi ei võimalda. Seadmestiku kulule lisandub ka mobiilsuse kulu ja kokkuvõttes ongi suur 0 , kui midagi valesti ei lähe. Kui selline asi teha tõeliselt soliidsena (sarnaselt saksa mobiilsetele TÜV punktidele, väljaliigutatavate külgedega poolhaagisel), peaks ilmselt arvestama vähemalt poolemiljonilise investeeringuga+ jooksvad kulud. Nomaeitea.